Zostań projektantem Jogobelli!

Zostań projektantem Jogobelli!

Opublikowany

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe opakowania butelek Jogobella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Jogobella w butelce łączy w sobie soczysty smak owoców z delikatnym jogurtem co daje idealną propozycję orzeźwiającego napoju na każdą porę dnia. Jogurty Jogobella dostępne są w sześciu smakach: truskawka, malina, brzoskwinia i marakuja, owoce egzotyczne z truskawką, wiśnia i wanilia oraz jabłko i mango. 



W swojej najnowszej kampanii Jogobella zachęca konsumentów do zaprojektowania własnego, wyjątkowego opakowania butelki. Do zaprojektowania jest sześć butelek, tyle ile smaków oferuje Jogobella w butelce. Konkurs prowadzony jest poprzez stronę http://www.jogobella.pl. Zwycięskie projekty zostaną wprowadzone do produkcji i pojawią się na sklepowych półkach w 2017 roku. Ich twórcy zostaną dodatkowo nagrodzeni 6 zestawami dwóch rowerów miejskich. Przewidziane są też nagrody etapowe - co tydzień zostanie przyznanych 25 komfortowych puf w soczystych truskawkowych kolorach.

Akcji „zostań projektantem Jogobelli” towarzyszy silna kampania w mediach online. Kampania obejmuje działania performance m.in. na portalu społecznościowym Facebook oraz w Google, działania display na ogólnopolskich i tematycznych portalach oraz wsparcie influencerów na Instagramie.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją Lubię to – linked by Isobar oraz Amnet Polska i iProspect. Koncepcję konkursu stworzył Zott Polska.

-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Zosta__projektantem_Jogobelli_2016_05_25.docx

docx | 333 KB

Pobierz
1200x900_jogobella_post_1.png

grafika | 2,63 MB

Pobierz
Karuzela_v2_2.png

grafika | 301 KB

Pobierz
Karuzela_v2_1.png

grafika | 193 KB

Pobierz
Karuzela_v2_4.png

grafika | 406 KB

Pobierz
Karuzela_v2_3.png

grafika | 349 KB

Pobierz

Isobar Polska rozwija usługi contentowe

Marta Zajdel dołączyła do zespołu Agnieszki Gajzler, Vice President Media&Content Isobar i jako International Product Development Director będzie odpowiedzialna za zbudowanie portfolio biznesowo-produktowego opartego o potencjał zespołów contentu oraz moderacji.