Isobar Polska rozwija usługi contentowe

Isobar Polska rozwija usługi contentowe

Opublikowany

Marta Zajdel dołączyła do zespołu Agnieszki Gajzler, Vice President Media&Content Isobar i jako International Product Development Director będzie odpowiedzialna za zbudowanie portfolio biznesowo-produktowego opartego o potencjał zespołów contentu oraz moderacji. 

- W planach jest zbudowanie i rozwój dwóch strategicznych produktów, które będą oparte na parasolu różnorodnych usług dla marketerów. Celem tego działania jest jeszcze lepsze wykorzystanie kompetencji wyspecjalizowanych zespołów pracujących w warszawskim i białostockim oddziale Isobaru. Marta będzie blisko współpracować z Maciejem Bielickim, który w ramach Dentsu Aegis Network Polska odpowiada za usługę moderacji międzynarodowej - mówi Agnieszka Gajzler, VP Isobar Media & Content. 


(fot. Marta Zajdel, International Product Development Director, Isobar Polska)
Marta ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży wydawców contentu (Viacom, Disney, HBO) i telekomunikacyjnej (Heyah). Przez ostatnie lata zajmowała się rozwojem biznesu, tworząc między innymi produkty z segmentu mobile oparte o kontent z portfolio MTV i Nickelodeon. Wcześniej odpowiadała za działania marketing-mix oraz rozwój nowych ofert marki Heyah.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

marta_zajdel_isobar.jpg

grafika | 197 KB

Pobierz
23052016_Isobar_Polska_rozwija_us_ugi_contentowe.docx

docx | 122 KB

Pobierz

Vizeum Polska z konkursem promującym ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”

Ruszył konkurs wspierający ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”. W ramach konkursu „Gramy o Bahamy” uczestnicy będą walczyć o dwuosobową wycieczkę na Bahamy oraz obudowy z wizerunkiem bohaterów „Angry Birds”. Za przygotowanie i przeprowadzenie aktywacji odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.