Vizeum Polska z konkursem promującym ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”

Vizeum Polska z konkursem promującym ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”

Opublikowany

Ruszył konkurs wspierający ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”. W ramach konkursu „Gramy o Bahamy” uczestnicy będą walczyć o dwuosobową wycieczkę na Bahamy oraz obudowy z wizerunkiem bohaterów „Angry Birds”. Za przygotowanie i przeprowadzenie aktywacji odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. 

W każdym tygodniu czerwca na stronie http://gramyobahamy.pl./ będą udostępniane animacje, których bohaterami będą Angry Birds. Każdy z uczestników konkursu będzie musiał nagrać krótką, humorystyczną scenkę pasującą do wyświetlonej w danym tygodniu animacji. Filmiki mają być przygotowane z wykorzystaniem aplikacji Boomerang i udostępnione na Instagramie z hashtagiem #gramyobahamy. Gotowe prace będą również publikowane w galerii umieszczonej na stronie konkursowej. Najlepsze prace zostaną nagrodzone etui na telefony komórkowe z wizerunkiem Angry Birds, a autor zwycięskiego projektu otrzyma dwuosobową wycieczkę na Bahamy.  



Konkurs będzie wspierany za pomocą Facebook Ads, na profilu Twitter marki Plus. Akcję będzie również wspierać kampania online (display, mailing, działania AdWords, sieci afiliacyjne). Spoty promujące aktywację pojawią się w TVN i w Polsacie. Dodatkowe, niestandardowe działania będą prowadzone na kanale Comedy Central.

Vizeum Polska współpracuje z markami należącymi do grupy Cyfrowy Polsat od grudnia zeszłego roku. Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy odpowiada za całościową obsługę mediową oraz wybrane aktywacje specjalne.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

PLUS_Angry_Birds.jpg

grafika | 1000 KB

Pobierz
06062016_Vizeum_Polska_z_konkursem_promuj_cym_ofert__Plus_na_Kart__W_ciek_e_5GB.docx

docx | 43,4 KB

Pobierz

Lubię to – linked by Isobar wygrywa dwa przetargi Brown-Forman Polska 

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar nawiązała współpracę z markami Jack Daniel's i Finlandia Vodka. Obie marki należą do Brown-Forman Polska.