Reebok Fitness Camp 2016 promowany z wykorzystaniem interaktywnych witryn

Reebok Fitness Camp 2016 promowany z wykorzystaniem interaktywnych witryn

Opublikowany

11 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Reebok Fitness Camp, eventu sportowego organizowanego przez markę Reebok. 

Aby zintegrować społeczność zainteresowaną udziałem w Reebok Fitness Camp powstała interaktywna infografika. Pod linkiem: http://pulsereebokrfc.socialpylon.com/ fani wydarzenia mogą umieszczać swoje zdjęcia i deklarację, że pojawią się na evencie. Aby zdjęcia znalazły się na interaktywnym wallu wystarczy postując na Instagramie opisać fotografię hashtagami #RFC2016 #BedeNaRFC2016 i złożyć dłonie w deltę – logo Reebok. Zdjęcia zobaczyć można również na witrynach sklepów InterSport usytuowanych w Złotych Tarasach i Galerii Arkadia w Warszawie. Interaktywne witryny oraz infografika live powstały w oparciu o SocialPylon Pulse, autorskie narzędzie Dentsu Aegis Network Polska.  



- Staramy się budować wokół naszych inicjatyw realne społeczności i przy Reebok Fitness Camp zdecydowanie się to udaje. Bardzo ważna jest dla nas bezpośrednia interakcja marki z konsumentem, a dzięki mediom społecznościowym jest to możliwe – mówi Piotr Jurkowski, Brand Activation Manager Reebok.

Event wspiera kampania online (display i social media), materiały POS w siłowniach oraz BTL w sklepach Reebook.

- SocialPylon Pulse to narzędzie umożliwiające pokazywanie w real time statystyk i wpisów z mediów społecznościowych na konkretny temat. Dane prezentowane są w formie live infografiki zamieszczonej na dedykowanej stronie internetowej. Narzędzie zbiera wszystkie wzmianki dotyczące danego wydarzenia, a wpisy są na bieżąco tagowane i moderowane. Interaktywny sposób przedstawienia danych sprawia, że SocialPylon Pulse staje się angażującą formą interakcji z konsumentami, wpływając tym samym na wzrost zaangażowania wokół danego eventu - mówi Agnieszka Gajzler, VP Media&Content Isobar Polska i Chief Product Officer Dentsu Aegis Network Polska. 

Za wsparcie mediowe odpowiada dom mediowy Carat Polska, a strategię social media i jej egzekucję agencja Lubię to – linked by Isobar.  Wystawy w sklepach przygotowała agencja Canvas. Za organizację eventu Reebok Fitness Camp 2016, a także za przygotowanie key visuals i materiałów BTL odpowiada agencja LIVE. Obsługę PR wydarzenia zapewnia Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultans. 

-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Reebok_Fitness_Camp_2016_promowany_z_wykorzystaniem_interaktywnych_witryn.docx

docx | 32,8 KB

Pobierz
Reebook_Fitness_Camp_2016.jpg

grafika | 58,1 KB

Pobierz

Momenty RL9 – Isobar Polska z kampanią contentową dla Huawei P9 

W ramach mini cyklu video powstały filmy w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach, które zdefiniowały jego karierę sportową. Cykl powstał we współpracy z ilustratorem, Trustem Truścińskim. Za przygotowanie projektu odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.