Momenty RL9 – Isobar Polska z kampanią contentową dla Huawei P9 

Momenty RL9 – Isobar Polska z kampanią contentową dla Huawei P9 

Opublikowany

W ramach mini cyklu video powstały filmy w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach, które zdefiniowały jego karierę sportową. Cykl powstał we współpracy z ilustratorem, Trustem Truścińskim. Za przygotowanie projektu odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.

W ramach projektu powstała seria rysunków ilustrujących najważniejsze momenty kariery sportowej Lewandowskiego. Ich zilustrowaniem zajął się Trust Truściński. Zadaniem Lewandowskiego jest odgadnięcie jaki moment widzi na odtwarzanym na P9 filmie, na którym uwieczniono tworzenie każdej z ilustracji. Pierwszy film pt. „Debiut” ukazał się na blogu marki Huawei 6 czerwca. Lewandowski opowiada w nim o meczu z San Marino, w którym strzelił swoją pierwszą bramkę w reprezentacji. 



Isobar Polska współpracuje z marką Huawei od 2012 r. Agencja odpowiada m.in. za obsługę kanałów social media należących do marki oraz za platformę contentową - blog http://fanclub.huaweipolska.pl/. Współpraca obejmuje również realizację projektów specjalnych. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Momenty_grafika.jpg

grafika | 259 KB

Pobierz
Momenty_RL9___Isobar_Polska_z_kampani__contentow__dla_Huawei_P9.docx

docx | 46,1 KB

Pobierz

iProspect z międzynarodową kampanią dla Travelist.pl

iProspect, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja performance marketingu, rozpoczyna międzynarodową kampanię wspierającą serwis Travelist.pl. Działania będą prowadzone w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Turcji i w Izraelu.