iProspect z międzynarodową kampanią dla Travelist.pl

iProspect z międzynarodową kampanią dla Travelist.pl

Opublikowany

iProspect, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja performance marketingu, rozpoczyna międzynarodową kampanię wspierającą serwis Travelist.pl. Działania będą prowadzone w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Turcji i w Izraelu.

W ramach kampanii wspierającej pozyskanie zagranicznych użytkowników serwisu Travelist.pl prowadzone będą działania z zakresu social media, performance display, e-mail marketingu, mobile, remarketingu oraz RTB. Kampania online będzie wspierana przez spoty emitowane TV.  

Działający od marca 2013 r. serwis Travelist skupia oferty turystyczne z całego świata. W czerwcu 2014 r. serwis stał się częścią brytyjskiej Grupy Secret Escapes. W zeszłym roku serwis otrzymał finansowanie w wysokości 60 mln dolarów z Google Ventures.

iProspect pracuje dla serwisu Travelist.pl od momentu jego powstania realizując kampanie performance marketingowe.
- koniec - 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

iprospect_logo.png

grafika | 47,5 KB

Pobierz
iProspect_z_mi_dzynarodow__kampani__dla_Travelist.pl.docx

docx | 1,07 MB

Pobierz

Prochenka, Ruszała oraz Sadłek dołączają do Carat Polska

W czerwcu do Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Łukasz Sadłek jako Communications Manager, Marcin Ruszała jako Senior Communications Planner oraz Małgorzata Prochenka jako Junior Communications Planner.