Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Opublikowany

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 

W skład Dentsu Aegis Network Polska wchodzą: agencje Isobar oraz Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe – Carat oraz Vizeum, agencja performance marketing iProspect Polska, Posterscope Polska – agencja realizująca projekty z zakresu digital OOH oraz działania eventowe, agencja programmatic buying – Amnet oraz odpowiadający za media partnerships & research Amplifi.  

- Cieszę się że dołącza do nas kolejny doświadczony manager, który digital ma w DNA. Piotr posiada szczególnie dla nas cenną perspektywę kliencką i niespożytą energię. Wierzę że świetnie pokieruje naszym zespołem odpowiedzialnym za działania komunikacyjne, a także inicjatywy takie jak Dentsu Privee oraz Dentsu Inspire – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.



Bożek do Dentsu Aegis Network Polska przechodzi z DaWanda Polska, gdzie pełnił funkcję head of marketing & PR. Wcześniej, przez 4 lata związany był z Grupą Docplanner (ZnanyLekarz.pl), gdzie jako head of marketing odpowiadał za realizację strategii marketingowej B2B. Tę samą funkcję pełnił w GoldenLine.pl.

Doświadczenie zdobywał pracując jako business development manager w należącym do Agory serwisie Trader.com oraz w Axel Springer Polska jako internet sales director. Na początku kariery zawodowej związany był z Polska Press Grupa (Gratka.pl), gdzie pracował jako marketing & product development director.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

21062016_Piotr_Bo_ek_do__cza_do_grupy_Dentsu_Aegis_Network_Polska_jako_head_of_marketing___PR.docx

docx | 33 KB

Pobierz
Piotr_Bo_ek.png

grafika | 17,7 MB

Pobierz

Mecz Polska – Irlandia Północna – w social mediach

Za nami, pierwszy grupowy, a zarazem historyczny już mecz reprezentacji Polski na Euro 2016. W ubiegłą niedzielę kadra prowadzona przez Adama Nawałkę pokonała 1:0 reprezentację Irlandii Północnej. Polacy po 42 latach wygrali swoje pierwsze spotkanie na międzynarodowym turnieju o wielką stawkę. Raport przygotowany przez grupę Dentsu Aegis Network pokazuje, że mecz Polaków na tegorocznych Mistrzostwach Europy w piłce nożnej zainteresował rekordową ilość polskich kibiców, zarówno przed telewizorami, jak i w social media.