Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

Opublikowany

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała aktywację konkursową dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Lech Premium.

W 2016 Woodstock (od 2014 będący platformą aktywacyjną marki Lech) sąsiaduje z Mistrzostwami Europy 2016. Z tej okazji marka wprowadziła na rynek limitowanę edycję czteropaka z "puszką glanem" i "puszką koszulką". 

Do 7 lipca osoby, które zakupią jeden z czteropaków Lech Premium i zachowają paragon i folię mogą wziąć udział w konkursie „Grasz czy Grasz”. Na stronie http://graszczygrasz.pl/ należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i zdecydować, czy chcemy grać o nagrodę sportową czy muzyczną, a następnie skomentować wybrany koncert, w taki sposób jak, zrobiłby to profesjonalny komentator sportowy. Co tydzień na zwycięzców czekają telewizor SONY, opaski ZEFIT2 Pulse oraz siedziska. Na miłośników muzyki czeka wieża Sony, gramofony Lenco i zestawy słuchawek marki Sony.  



Aktywację wspiera kampania online (display i działania w social media) oraz OOH.

Za koncept kreatywny i przeprowadzenie aktywacji, a także za wsparcie digital odpowiada Lubię to – linked by Isobar. Key visual przygotowała agencja GPD. Media zaplanował ZenithOptimedia Group.  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Wystartowała kampania M.E.A.L.

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla pierwszej w Polsce spożywczej marki militarnej M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę.