Wystartowała kampania M.E.A.L.

Wystartowała kampania M.E.A.L.

Opublikowany

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla pierwszej w Polsce spożywczej marki militarnej M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę. 

M.E.A.L. to pierwsza w Polsce spożywcza marka militarna. Produkty M.E.A.L. cechuje wysoka kaloryczność, treściwe duże porcje oraz metalowe opakowania, które sprawdzają się w najbardziej ekstremalnych warunkach. M.E.A.L. to m.in. takie produkty jak konserwa żołnierska, grochówka, smalec oraz golonka. Marka M.E.A.L. wspiera fundację byłych żołnierzy Jednostki Wojskowej GROM.  



W swojej pierwszej kampanii M.E.A.L. zachęca konsumentów do udziału w konkursie pt. „Operacja M.E.A.L.” prowadzonego na stronie www.operacjameal.pl. Zadaniem konkursowym jest przedstawienie w formie fotografii, jak produkty M.E.A.L. sprawdzają się na froncie codziennego użytku m.in. pod namiotem, w podróży lub w innej sytuacji, gdzie zdały bojowy egzamin. Do wygrania jest kurs strzelecki z byłymi operatorami GROM.

Akcji „Operacja M.E.A.L.” towarzyszy silna kampania w mediach offline i online. Kampania obejmuje m.in. działania sponsoringowe w telewizji, różne formaty reklamowe w prasie oraz działania performance i wizerunkowe m.in. na portalu społecznościowym Facebook oraz w Google.

Produkty M.E.A.L. należą do portfolio marki Arteta, którą od czerwca obsługuje do mediowy Vizeum. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu.

###

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Facebook_1_1200_x_628_pixeli_proj_2_v5_got.jpg

grafika | 567 KB

Pobierz
DIVISIONS_Facebook_karuzela_5_slajdow_3000_x_600_pixeli_v5.jpg

grafika | 1,35 MB

Pobierz
Wystartowa_a_kampania_M_E_A_L__informacja_prasowa.docx

docx | 40,8 KB

Pobierz

Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.