Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Opublikowany

Należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's rusza z projektem content marketingowym "Ludzie Jack'a". Za kreatywne i egzekucyjne wsparcie platformy odpowiada Lubię to - linked by Isobar. 

W ramach projektu "Ludzie Jack'a" powstanie dwanaście spotów video. Ich bohaterami będą polscy rzemieślnicy, którzy w codziennej pracy wcielają w życie wartości na jakich opiera się marka Jack Daniel's.

- Do projektów zaangażowaliśmy wspaniałych rzemieślników, którzy w swojej pracy wdrażają wartości, które marce Jack Daniel's towarzyszą od 150 lat. Cieszymy się, że w naszych filmach wystąpią osoby, które tak jak, my wiedzą, że proces powstawania wysokojakościowych przedmiotów jest długotrwały. Nasi bohaterowie żyją w zgodzie ze sobą. Nie podążają za najnowszymi trendami. Tworzą unikatowe produkty niezwykłej jakości - mówi XYZ, <stanowisko>. 

Spoty będą publikowane na stronie oldno7.pl. Aktywację wspierają działania reklamowe na Facebooku oraz mailingi. 

Za kreację i egzekucję pomysłu odpowiada Lubię to - linked by Isobar. Produkcją spotów zajmie się Papaya Films. Lubię to - linked by Isobar od kwietnia tego roku odpowiada za digitalową obsługę marki Jack Daniel's.  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konkurs Virtual Reality Longboard Masters wykorzystujący wirtualną rzeczywistość.