Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Opublikowany

Należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's rusza z projektem content marketingowym "Ludzie Jack'a". Za kreatywne i egzekucyjne wsparcie platformy odpowiada Lubię to - linked by Isobar. 

W ramach projektu "Ludzie Jack'a" powstanie dwanaście spotów video. Ich bohaterami będą polscy rzemieślnicy, którzy w codziennej pracy wcielają w życie wartości na jakich opiera się marka Jack Daniel's.

- Do projektów zaangażowaliśmy wspaniałych rzemieślników, którzy w swojej pracy wdrażają wartości, które marce Jack Daniel's towarzyszą od 150 lat. Cieszymy się, że w naszych filmach wystąpią osoby, które tak jak, my wiedzą, że proces powstawania wysokojakościowych przedmiotów jest długotrwały. Nasi bohaterowie żyją w zgodzie ze sobą. Nie podążają za najnowszymi trendami. Tworzą unikatowe produkty niezwykłej jakości - mówi XYZ, <stanowisko>. 

Spoty będą publikowane na stronie oldno7.pl. Aktywację wspierają działania reklamowe na Facebooku oraz mailingi. 

Za kreację i egzekucję pomysłu odpowiada Lubię to - linked by Isobar. Produkcją spotów zajmie się Papaya Films. Lubię to - linked by Isobar od kwietnia tego roku odpowiada za digitalową obsługę marki Jack Daniel's.  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.