Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Opublikowany

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konkurs Virtual Reality Longboard Masters wykorzystujący wirtualną rzeczywistość.


Na kilka dni przed samym festiwalem MasterCard podgrzewa atmosferę i zachęca udziału w konkursie. W dniach 24-26 czerwca w wydzielonej strefie klubu Plażowa przy ulicy Wybrzeże Szczecińskie 1 w Warszawie pojawi się instalacja Virtual Reality Longboard Masters. Dzięki goglom do wirtualnej rzeczywistości oraz specjalnie zaprojektowanemu longboardowi osoby, które odwiedzą strefę MasterCard będą mogły spróbować swoich sił w wirtualnych wyścigach na longboardzie po bilety na Open`er. Na najlepszych w konkursie czekają nagrody w postaci karnetów na festiwal Open`er oraz dostęp do usługi Spotify Premium. Dla najlepszego gracza przewidziana została nagroda dodatkowa w postaci longboardu!  



Za realizację aktywacji Virtual Reality Loangboard Masters odpowiadają agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: agencja Digital Out of Home Posterscope oraz dom mediowy Carat Polska. Aktywacja jest częścią działań komunikacyjnych MasterCard prowadzonych w mediach.
   
-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Roll-up-100-200.jpg

grafika | 62,1 KB

Pobierz
Virtual_Reality_LongBoard_Masters_od_MasterCard_Final.docx

docx | 150 KB

Pobierz
scianka-nowa-mastercard.jpg

grafika | 113 KB

Pobierz

Zrób sobie przerwę na meczyk z Media Markt

W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.