Hypermedia wygrywa obsługę Gillette na 25 rynkach

Hypermedia wygrywa obsługę Gillette na 25 rynkach

Opublikowany

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach. 

W wyniku globalnego przetargu Hypermedia od lipca 2016 odpowiada za aktualizowanie treści, utrzymanie, przygotowanie i zmiany podstron do kampanii cyfrowych na 25 rynkach świata w tym Polsce. Będą to m.in. kraje w Azji, Europie i Ameryce Północnej. W przetargu Gilette Hypermedia wygrała z globalną agencją kreatywną P&G – „Possible Worldwide”, która utrzymała obsługę klienta w Stanach Zjednoczonych.  

- Poszerzenie współpracy z P&G jest kolejnym dowodem na zaufanie klienta do nas w 16-tym roku współpracy. Dodatkowo, konsekwentnie dowodzimy, że usługi świadczone przez polskie firmy stanowią coraz większą konkurencję dla graczy na dużych i dojrzałych rynkach międzynarodowych– mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Hypermedii w Polsce.

Współpraca rozpoczęła się w lipcu bieżącego roku.

Gillette to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Od ponad stu lat wpływa na to, jak mężczyźni traktują golenie. Każdego poranka ponad osiemset milionów mężczyzn na całym świecie sięga po produkty Gillette, by stanąć twarzą w twarz z nowym dniem.

-Koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Hypermedia_wygrywa_Gillette_na_25_rynkach_Final_.docx

docx | 617 KB

Pobierz

Da Grasso dołącza do grona klientów iProspect Polska

iProspect Polska, agencja digital performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, nawiązała współpracę z siecią Da Grasso.