Da Grasso dołącza do grona klientów iProspect Polska

Da Grasso dołącza do grona klientów iProspect Polska

Opublikowany

iProspect Polska, agencja digital performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, nawiązała współpracę z siecią Da Grasso. 

iProspect Polska będzie wspierał Da Grasso w zakresie szeroko pojętych rozwiązań digitalowych.

Da Grasso to największa polska sieć gastronomiczna sieć franczyzowa. Obejmuje 175 pizzerii zlokalizowanych w 150 miastach. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii Sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Da_Grasso_do__cza_do_grona_klient_w_iProspect_Polska.docx

docx | 49,6 KB

Pobierz
dagrasso.jpg

grafika | 78 KB

Pobierz

Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.