Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Opublikowany

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar. 

Działania social media są cześcią kampanii wspierającej najnowszy pakiet operatora. Skierowane do dwóch osób rozwiązanie promuje nowa gwiazda Play – Pascal Brodnicki. Isobar Polska odpowiada za strategię komunikacji i egzekucję działań w mediach społecznościowych. Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. W ramach kampanii przygotowano szereg animowanych kreacji, każda z nich została opracowana z myślą o innej grupie użytkowników a poszczególne grupy zostały wyselekcjonowane w oparciu o zachowania ich członków. Narzędzie segmentacyjne zostało stworzone przez Creative Shop.

Isobar Polska współpracuje z Play od 2013 r. Agencja odpowiada za obsługę social media operatora oraz za realizacje wybranych projektów digital oraz projektów specjalnych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Play_wykorzystuje_innowacyjne_targetowanie_na_Facebooku.docx

docx | 45,9 KB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.