Plush i Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rozdają bonusy

Plush i Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rozdają bonusy

Opublikowany

Plush rozdaje bonus za rejestrację numeru, dzięki któremu klienci Plush na kartę mogą otrzymać 50 GB internetu i 500 zł na rozmowy i smsy.

W najnowszej kampanii, Plush wraz z twórcami kanału Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rejestrują numery na kartę rozdając bonusy: 50 GB internetu i 500zł na rozmowy i smsy.  

Wszystkie ich działania można śledzić na snapchatowym kanale @sucharcodzienny, a także na profilach Plusha oraz Suchara Codziennego na Instagramie oraz Facebooku. Dodatkowo w nowym formacie Instagram Stories będzie można zobaczyć kulisy kręcenia snapów oraz wiele zabawnych sytuacji z planu. W kampanii w charakterystyczny dla siebie sposób Plush wraz z Sucharem Codziennym zachęcają do obowiązkowej rejestracji numerów na kartę.  

Z bonusów mogą skorzystać wszyscy klienci Plush - nie ma znaczenia kiedy karta została zarejestrowana. W przypadku niezarejestrowanego numeru, aby otrzymać bonus Plush na kartę, należy zarejestrować posiadaną kartę SIM. W dalszym kroku należy wysłać darmowego SMSa o treści RWK na numer 80110.    

Numer można zarejestrować w każdym salonie sieci Plus oraz w jednym z 1800 kiosków Ruchu, a także w sklepach sieci Neonet na terenie całego kraju - trzeba zabrać ze sobą kartę SIM oraz dokument tożsamości. Ponadto klienci, którzy posiadają już umowę w sieci Plus lub zarejestrowany numer "na kartę", mogą od 1 sierpnia br. zarejestrować swojego prepaida za pomocą bezpłatnego SMS-a na numer 80106. Więcej informacji na temat rejestracji numerów prepaid znajduje się na stronie: http://www.plushbezlimitu.pl/rejestracja

Za koncepcję kreatywną aktywacji oraz komunikację w social mediach odpowiada Vizeum Polska wraz z twórcami kanału Suchar Codzienny.

-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

ALE-SUCHAR-fina_.png

grafika | 787 KB

Pobierz
Plush_i_Suchar_Codzienny_przejmuj__salon_Plus_i_rozdaj__bonusy_final.docx

docx | 41,2 KB

Pobierz

RWE Polska nawiązała współpracę z iProspect

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja iProspect wygrała przetarg na obsługę graficzną RWE Polska.