Isobar zrealizuje kampanię promocyjną Radia ZET

Isobar zrealizuje kampanię promocyjną Radia ZET

Opublikowany

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej dla Radia ZET (grupa kapitałowa EUROZET).


Isobar będzie odpowiadał za strategię, kreację oraz egzekucję we wszystkich kanałach offlinowych i onlinowych planowanej kampanii Radia ZET.
Radio ZET to jedna z największych i najpopularniejszych ogólnopolskich stacji radiowych. Codziennie dostarcza milionom słuchaczy rzetelnych informacji oraz starannie dobraną muzykę.  

Współpraca została nawiązana na podstawie przetargu rozstrzygniętego w sierpniu br.  






Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Isobar_zrealizuje_kampani__promocyjn__Radia_ZET.docx

docx | 45,7 KB

Pobierz
radio_zet.png

grafika | 39,7 KB

Pobierz

SIEĆ CARAT PROGNOZUJE KONTYNUACJĘ DODATNIEJ DYNAMIKI GLOBALNYCH WYDATKÓW REKLAMOWYCH ORAZ ICH WZROST O +4,4% W 2016 R

Sieć Carat publikuje zaktualizowane prognozy dotyczące światowych wydatków na reklamę, wskazujące na korzystne perspektywy dla globalnego rynku reklamy w 2016 roku, które utrzymają się w 2017 r. dzięki stałemu wzrostowi w segmencie reklamy online.