O Wołyniu i o “Wołyniu” w nowej kampanii Isobar i Carat dla Forum Film

O Wołyniu i o “Wołyniu” w nowej kampanii Isobar i Carat dla Forum Film

Opublikowany

Agencja Isobar i dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) realizują niestandardową kampanię pt „Pojednanie” promującą wchodzący na ekrany kin nowy film Wojciecha Smarzowskiego “Wołyń”.

Na potrzeby projektu “Pojednanie” zorganizowany został specjalny, kameralny ,przedpremierowy pokaz filmu dla par polsko-ukraińskich. Po seansie zarejestrowano z nimi wywiady, w których dzielili się swoimi przeżyciami i uczuciami związanymi z filmem oraz swoimi osobistymi historiami. Celem kampanii jest podkreślenie pozytywnej wymowy “Wołynia”, o którym sam Smarzowski mówi, że ma budować mosty, a nie mury. 



Teraz, po tym filmie, Wołyń to jest dla mnie bardzo ciężkie słowo – mówiła młoda Ukrainka, jedna z uczestniczek przedpremierowego seansu i dodaje. 

Im więcej będzie świadectw miłości, wyrozumiałości, tym szybciej ta rana się zagoi. Róbmy wszystko, co możliwe, by do tego nie doszło nigdy więcej – podsumował inny z zaproszonych na projekcję gości.

„Wołyń” to najważniejszy polski film tego roku, ale nie tylko ze względu na rozmach i walory komercyjne. Wojtek Smarzowski porusza sprawy trudne dla Polaków i Ukraińców, które do tej pory były w kinie przemilczane. Ważne, abyśmy pamiętali o historii, ale musimy jednocześnie pracować na rzecz pojednania. Dlatego w ramach promocji filmu postanowiliśmy opowiedzieć o nim w niestandardowy sposób, a raczej pozwoliliśmy powiedzieć o nim ludziom, którzy już zbudowani swój most - dodaje Paweł Fiłonowicz, Marketing Manager z Forum Film Poland.

To trudne zadanie ze względu na ciężar gatunkowy produktu, który mieliśmy zareklamować. Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się ująć autentyczne reakcje prawdziwych ludzi. Cieszy nas to, że nasz pomysł “pobłogosławił” sam Wojtek Smarzowski.” - dodają Joanna Biernacka i Maciej Kozina Creative Group Heads z agencji Isobar.

Projekt „Pojednanie” jest elementem kampanii promującej film „Wołyń” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego. Działania promocyjne obejmują kampanie telewizyjną, OOH oraz działania online. Kampanie na zlecenie Forum Film Poland, dystrybutora filmu przygotowały i zrealizowały agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar Polska oraz Carat Polska.

-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Wo_y_._Pojednanie._informacja_Prasowa.docx

docx | 43,4 KB

Pobierz

Ferrero wprowadza na rynek nowy wariant drażetek - Tic Tac® the Simpsons

W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac®. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kultowej kreskówki „The Simpsons”.