Ferrero wprowadza na rynek nowy wariant drażetek - Tic Tac® the Simpsons

Ferrero wprowadza na rynek nowy wariant drażetek - Tic Tac® the Simpsons

Opublikowany

W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac®. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kultowej kreskówki „The Simpsons”.

Nowe pastylki Tic Tac® dostępne będą w trzech smakach, które odzwierciedlają cechy charakterystyczne bohaterów kultowego serialu: Bubble Gum Flavor (Bart), Blueberry Flavor (Marge) i Donut Flavor (Homer). 



Tic Tac® the Simpsons dostępny jest w opakowaniach 18g, 49g oraz 98g.

Nową odsłonę drażetek Tic Tac® wspiera kampania TV, online, działania w social media i kinach oraz w punktach POS. Za strategię, planowanie z zakup mediów odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. Adaptacją spotu i materiałów POS zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, natomiast kreację digital oraz komunikację w mediach społecznościowych przygotowała agencja VML.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

TicTac_Simpsons.png

grafika | 1,31 MB

Pobierz
Ferrero_wprowadza_na_rynek_nowy_wariant_dra_etek_-_Tic_Tac__the_Simpsons.docx

docx | 32,2 KB

Pobierz

"Ponad 100.000 klientów przyznało JYSK 4,5 gwiazdki na 5 możliwych." 

To proste hasło przewodnie nowej kampanii - JYSK Favourites - która rozpoczęła się w tygodniu 38, w ponad 1.000 sklepach w osiemnastu krajach. Kampania powstała we współpracy z agencjami Spring i Carat.