Arteta rusza z kampanią promującą naturalne przekąski DayUp

Arteta rusza z kampanią promującą naturalne przekąski DayUp

Opublikowany

Ruszyła kampania DayUp, naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach OOH. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreację przygotowało K2 Media.

Kampanię zbudowano wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają fakt, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki.

Spoty wspierające DayUp będą emitowane w TVP oraz na głównych i tematycznych kanałach TVN i Polsatu oraz na kanałach z grupy IDM Net. Kampania online obejmie główne portale horyzontalne i wybrane serwisy kierowane do kobiet. Działania będą również w przestrzeni miejskiej w głównych miastach Polski - na nośnikach Cilylight oraz na nośnikach digital OOH w komunikacji miejskiej. Za strategię, zakup i planowanie mediów odpowiada Vizeum Polska. 

                   

Koncept kreatywny przygotowany został przez K2 Media. Agencja odpowiedzialna jest za całościowy nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii – przygotowanie kreacji do wszystkich kanałów łącznie z organizacją sesji zdjęciowej oraz produkcją spotów 30’ i 15’. Do K2 Media należało również przygotowanie i zaimplementowanie nowego landing page’a.



Produkty DayUp składają się z naturalnych składników: musu owocowego, jogurtu i ziaren zbóż. Zawierają tylko naturalne cukry, pozbawione są sztucznych barwników i dodatków. Nie wymaga chłodzenia, gdyż poddawany jest procesowi pasteryzacji jak domowe przetwory.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Arteta_rusza_z_kampani__promuj_c__naturalne_przek_ski_DayUp.docx

docx | 32,9 KB

Pobierz
DayUp.jpg

grafika | 5,4 MB

Pobierz

Radio ZET spełnia marzenia 

„Zmień swój dzień w dzień dobry bardzo”. Pod takim hasłem 1 października startuje kampania Radia ZET, wspierająca nową zabawę antenową. Każdego poranka Agnieszka Kołodziejska i Tomasz Florkiewicz w „Dzień dobry bardzo” spełnią jedno z marzeń słuchaczy.