JYSK otwiera 200. sklep w Polsce

JYSK otwiera 200. sklep w Polsce

Opublikowany

14 października 2016 zapisze się znacząco w historii JYSK w Polsce. Tego dnia sieć sklepów sprzedających meble i artykuły do sypialni otwiera swój dwusetny sklep w Polsce. Otwarciu 200-go sklepu towarzyszy intensywna kampania reklamowa realizowana przez dom mediowy Carat Polska 

Przez ostatnie 16 lat funkcjonowania na polskim rynku, skandynawska marka sprzedająca artykuły do sypialni stała się bardzo popularna. 14 października 2016 w Jarocinie sieć otworzy swój dwusetny sklep w Polsce.
 
JYSK w Polsce zakorzenił się na dobre. Skupianie naszej uwagi na jakości produktów oraz nasz asortyment meblowy w duchu skandynawskiego wzornictwa okazał się być bardzo popularny wśród klientów. Tym samym obecność JYSK w Polsce stworzyła nowe możliwości dla polskich dostawców, którym otworzyliśmy drzwi do rynków również w innych krajach, dzięki sprzedaży ich produktów w JYSK - powiedział Piotr Padalak, Country Manager JYSK Polska.
 
Dotyczy to szczególnie artykułów z grupy materaców i mebli, ponieważ większość materaców oferowanych w JYSK w Polsce pochodzi od polskich producentów, którzy dzięki nam wykorzystali szansę na sprzedaż swoich produktów do 43 krajów, w których Grupa JYSK prowadzi działalność.
 
Sklep numer 200 zostanie otwarty w Jarocinie w piątek 14 października 2016 o godz. 8.00. W związku ze świętowaniem otwarcia sklepu przygotowano dla klientów wiele fantastycznych ofert oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Kampania promująca otwarcie 200 sklepu sieci JYSK została przygotowana i jest realizowana przez dom mediowy Carat Polska. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz internet.

-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

JYSK-store__1_.jpg

grafika | 7,44 MB

Pobierz
JYSK_otwiera_200._sklep_w_Polsce_informacja_prasowa.docx

docx | 149 KB

Pobierz
JYSK-store__2_.jpg

grafika | 8,52 MB

Pobierz

Wywiad: Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy

Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl