PLUSHOJI – Vizeum Polska tworzy aplikację mobilną dla marki PLUSH

PLUSHOJI – Vizeum Polska tworzy aplikację mobilną dla marki PLUSH

Opublikowany

Plush wprowadza aplikację z własnymi emoji. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy m.in. Facebook Messengera, Snapchata, Instagrama, a także osoby przywiązane do tradycyjnej formy komunikacji poprzez smsy i emaile, otrzymają dostęp do naklejek, a niebawem również gifów, wykorzystujących brand hero marki – miśka Plusha.

Emoji to pochodzący z Japonii zbiór rozbudowanych emotikonek, za pomocą których można wyrazić już nie tylko nasze emocje lub nastrój (smutny, wesoły etc.), ale budować bardziej skomplikowane przekazy. Emoji jest uniwersalny, bo rozumie go wiele narodów i coraz więcej pokoleń.

Poprzez wprowadzenie Plushoji, czyli emotikonek z wizerunkiem Plusha, marka wychodzi naprzeciw trendom i zwyczajom panującym w grupie docelowej. Dzięki temu, fani Plusha mogą przy jego pomocy komentować otaczającą ich rzeczywistość.
Aplikacja jest dostępna dla użytkowników platform Android oraz iOS. Zawartość aplikacji będzie stale rozwijana i aktualizowana o nowe emoji.

Aplikacja będzie wspierana kampanią na Facebooku, Snapchacie, Instagramie marki oraz współpracą z influencerem Sucharem Codziennym.

Za koncepcję kreatywną aplikacji, jej przygotowanie oraz działania mediowe odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Vizeum Polska od stycznia b.r. odpowiada za strategię, planowanie i zakup wszystkich mediów dla Grupy Cyfrowy Polsat (marki Cyfrowy Polsat, Plus, Plush oraz IPLA). Dom mediowy realizuje również dla klienta projekty specjalne.


-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

PLUSHOJI_Informacja_prasowa_final.docx

docx | 41,2 KB

Pobierz
2.jpg

grafika | 1,21 MB

Pobierz
3.png

grafika | 725 KB

Pobierz

Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bart Biały awansują na stanowisko deputy creative directorów w Isobar Polska. Z agencją żegna się Yuri Drabent

W strukturze należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar powołano stanowiska deputy creative directorów. Nowoutworzone stanowiska objęli doświadczeni kreatywni: Joanna Biernacka, Maciek Kozina oraz Bart Biały, którzy do tej pory pełnili stanowiska creative group heads. Agencja poinformowała również o odejściu z agencji Yuriego Drabenta, który przez ostatnie półtora roku pełnił funkcję dyrektora kreatywnego