Emisja w reklamy na stronie głównej Wirtualnej Polski promuje, w zależności od grupy docelowej, dwa nowe modele samochodów: Opla MOKKĘ X oraz Opla Zafirę. Programatyczna dniówka jest częścią strategii digital, w której Opel bazuje na zautomatyzowanym sposobie zakupu mediów w oparciu o dane o użytkownikach. W kampanii wykorzystano model Programmatic Direct, który pozwala na zakup powierzchni nieosiągalnej w standardowym zakupie programatycznym, w tym przypadku dniówki.
 
Programmatic umożliwia precyzyjne dotarcie do użytkowników ze spersonalizowaną kreacją, w odpowiednim miejscu i czasie. Dniówka kupowana w modelu programmatic jest więc sposobem na dużo bardziej efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej, co przy dużej skali inwestycji jest dla nas kluczowe – mówi Igor Jakuć Marketing Communications Manager marki Opel.

Za strategię zakupu mediów online odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat we współpracy z agencją Amnet Polska. Amnet Polska zajmuje się konsultingiem w zakresie data-driven marketingu. Emisja programmatic jest częścią kampanii wprowadzających nowe modele Opla: MOKKA X oraz Zafira.

Za kreacje w offlinie odpowiada agencja Scholz and Friends, zaś za online OS3

-koniec-

Krzysztof Wąsowski

Senior PR Specialist

Dentsu Aegis Network

krzysztof.wasowski@dentsuaegis.com

+ 48 883 365 831

Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została także dedykowana akcja na Facebooku wykorzystująca SucharBot.