14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

Opublikowany

Agencje i domy mediowe należące do naszej grupy wróciły z gali Effie Awards Poland z 14 nagrodami.

Effie jest szczególnym konkursem. Jury ocenia zarówno strategię, jak i kreację, ale przede wszystkim efektywność działań wspierających biznes naszych Klientów.Szczególnie gratulacje należą się Lubię to - linked by Isobar i Isobar Poland. Lubię to, zdobywając sześć nagród, jako pierwsza w historii Effie agencja digitalowa, wywalczyło tytuł najbardziej efektywnej agencji roku.

Natomiast Isobar Polska otrzymał złote Effie w najbardziej prestiżowej kategorii "Long term marketing excellence", w której nagradzane są działania długoterminowe, tj. prowadzone co najmniej przez 3 lata. Realizowany dla marki Play projekt "Wszyscy przechodzą do Play" zdobył również Grand Prix konkursu.

3 brązowe statuetki, za projekty realizowane dla marki Philips Polska oraz AXN Polska, zdobył Carat Polska. Również brązem nagrodzono kampanię wprowadzającą do kin film Deadpool Movie, którą realizowało Vizeum Poland i Posterscope Poland, który zdobył również nagrodę za kampanię wspierającą "Gwiezdne Wojny - Wybór".

Kopiuj tekst

Udostępnij

#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isobar Polska.