Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar

Startuje nowa kampania ATL marki Ranigast. Za kreację spotu odpowiada Isobar

Opublikowany

Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Ranigast z portfolio Polpharmy.Do emisji trafiły spoty 30” i 15”, a także billboard sponsorski. Reżyseremspotu jest Wojciech Smarzowski, którego udało się przekonać do wspólnejrealizacji projektu tuż przed rozpoczęciem zdjęć do nowego filmu fabularnego “Wołyń”.

"Wojciech Smarzowski to jeden z czołowych, polskich  reżyserów. Jest niezwykle wymagający jeśli chodzi o akceptacje  projektów. Na szczęście tym razem nie musieliśmy go długo przekonywać. Materiał wypracowany wspólnie z agencją Isobar  był na tyle mocny, że mimo napiętych terminów Wojciech Smarzowski zgodził się na współpracę praktycznie natychmiast po przeczytaniu scenariusza." - mówi Małgorzata Osadowska, Dyrektor Marketingu OTC Polpharmy. 

Spot oparty na szerszej koncepcji “polskiej gościnności” będzie emitowany we wszystkich najważniejszych stacjach TV i tematycznych. 



Za opracowanie koncepcji kreatywno-strategicznej dla kampanii reklamowej Ranigast, w tym produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Isobar Poland. "Wygrany po trudnej walce z siedmioma świetnymi agencjami ATL przetarg, a następnie udana realizacja spotu pokazują, że Isobar stał się agencją zintegrowaną. Wychodzimy poza przestarzały podział ATL/Digital i proponujemy klientom całościowe rozwiązania oparte na mocnych ideach, które świetnie sobie radzą w każdym kanale komunikacji” - powiedział Maciek Nowicki, Dyrektor Kreatywny w Isobar Poland. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Isobar_logo_Orange_RGB.png

grafika | 3,63 KB

Pobierz
Isobar_z_kampani__ATL_dla_Ranigast_.docx

docx | 624 KB

Pobierz
DAN_logo__3line_high.jpg

grafika | 589 KB

Pobierz

Lubię to - linked by Isobar z nową kampanią dla Virgin Mobile

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała nową kampanię dla Virgin Mobile, w ramach której odświeżany jest wizerunek marki oraz jej oferta. Teaser pojawi się 1 października, sama kampania wystartuje 3 października i potrwa do końca roku.