#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Opublikowany

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isobar Polska. 

Skierowana do młodych ludzi kampania promuję rejestracje kart pre-paid. W prezentowanych w TV i internecie spotach biorą udział znani internetowi infuencerzy. W spocie promującym kampanię można zobaczyć Łukasza Jakóbiaka ("20m2 Łukasza"), Paulinę Mikułę ("Mówiąc inaczej"), Karola Gązwę ("Blowek"), Natalia Szymaniec i Karolina Pielesiak ("Szparagi"), Piotr Ogiński ("Kocham gotować") oraz Piotr Skowyrski ("Izak"). 



Spoty wspiera kapania ATL oraz działania POS w salonach Play. Działania obejmują również kampanię na kanałach youtuberów biorących udział w kampanii, kampanię display oraz social media. 

Kampania komunikuje benefity, które użytkownik karty pre-paid otrzyma po zarejestrowaniu jej w sieci Play (Play na Kartę otrzyma 100 zł na rozmowy i SMS-y, 10 GB internetu i konto ważne przez rok). 



Za strategię, koncept kreatywny, realizacje ATL i BTL, a także za działania w social media odpowiada Isobar Polska.  Media zaplanował i zakupił Mediacom Warszawa. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a za postprodukcję odpowiada ORKA Studio. 








Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

PLAY_grafika.jpg

|

Pobierz

Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident, lider wśród firm pożyczkowych w Polsce, wystartował właśnie z kampanią świąteczną, w której cyfry nabierają zupełnie innego znaczenia.