Skierowana do młodych ludzi kampania promuję rejestracje kart pre-paid. W prezentowanych w TV i internecie spotach biorą udział znani internetowi infuencerzy. W spocie promującym kampanię można zobaczyć Łukasza Jakóbiaka ("20m2 Łukasza"), Paulinę Mikułę ("Mówiąc inaczej"), Karola Gązwę ("Blowek"), Natalia Szymaniec i Karolina Pielesiak ("Szparagi"), Piotr Ogiński ("Kocham gotować") oraz Piotr Skowyrski ("Izak"). 



Spoty wspiera kapania ATL oraz działania POS w salonach Play. Działania obejmują również kampanię na kanałach youtuberów biorących udział w kampanii, kampanię display oraz social media. 

Kampania komunikuje benefity, które użytkownik karty pre-paid otrzyma po zarejestrowaniu jej w sieci Play (Play na Kartę otrzyma 100 zł na rozmowy i SMS-y, 10 GB internetu i konto ważne przez rok). 



Za strategię, koncept kreatywny, realizacje ATL i BTL, a także za działania w social media odpowiada Isobar Polska.  Media zaplanował i zakupił Mediacom Warszawa. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a za postprodukcję odpowiada ORKA Studio. 








Monika Witoń

PR Manager

Dentsu Aegis Network Poland

monika.witon@dentsuaegis.com

00 48 734 172 721

Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident, lider wśród firm pożyczkowych w Polsce, wystartował właśnie z kampanią świąteczną, w której cyfry nabierają zupełnie innego znaczenia.