Lubię to - linked by Isobar z nową kampanią dla Virgin Mobile

Lubię to - linked by Isobar z nową kampanią dla Virgin Mobile

Opublikowany

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała nową kampanię dla Virgin Mobile, w ramach której odświeżany jest wizerunek marki oraz jej oferta. Teaser pojawi się 1 października, sama kampania wystartuje 3 października i potrwa do końca roku. 

Kampania prowadzona jest pod hasłem „chcę #wszystko” – rozumianym jako spełnienie wszystkich potrzeb młodych ludzi, gdyż w ofercie na kartę za 19 złotych otrzymują 2 gigabajty Internetu, SMSy bez limitu, 100 minut do wszystkich i darmowe aplikacje.

Lubię to - linked by Isobar przy współpracy z Isobar Poland zrealizowała 7 spotów, z czego 4 trafią do telewizji, wszystkie zaś będą emitowane w Internecie. Produkcją zajął się Platige Image, a za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik. Dodatkowo w kampanii przygotowano aktywację w postaci konkursu w internecie, który toczyć się będzie miedzy innymi w aplikacji Snapchat oraz w serwisach społecznościowych YouTube i Facebook. Uczestnicy konkursu o nazwie „Selfie Battle”, będą mogli codziennie wygrać nowego smartphone'a. 



W spotach przedstawiających imprezę - domówkę występują między innymi: Janek Korycki, były Mistrz Polski we freestyle na kite; Tomasz Adamiec, reprezentant Polski na Olimpiadzie w Londynie w judo; gwiazdy portalu Ask.fm; DJ Kovvalsky; ambasadorzy marek modowych MISBH, Urban Flavours i Femi Pleasure. Za muzykę, czyli kawałek "Everything" odpowiada Auer feat. Uncl i Olga Jankowska.

-koniec-

O Lubię to - linked by Isobar: 
Lubię to - linked by Isobar jest wyjątkową agencją, tworzącą relacje między markami a ludźmi – relacje inspirowane naturą mediów społecznościowych. Dwukrotnie nagradzana przez magazyn Media&Marketing Polska tytułem Agencja Roku w 2012 i 2013, w kategorii Social Media. Lubię to - linked by Isobar zajmuje się przygotowaniem i prowadzeniem kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych platform. Klientami Lubię to są takie firmy i marki, jak: Nivea, H&M, ING, Redd’s, Książęce, Media Markt, Sanofi czy Starbucks. Więcej informacji dostępnych jest na stronie:  lubie.to oraz Facebook @ lubietoagencja 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Lubi__to_z_now__kampani__dla_Virgin_Mobile-informacja_prasowa.doc

doc | 253 KB

Pobierz
Lubi__to_logo.png

grafika | 26 KB

Pobierz

Amplifi nowym brandem grupy Dentsu Aegis Network w Polsce

W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand odpowiedzialny za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów. Akadiusz Szulc zostaje Dyrektorem Zarządzającym Amplifi Polska.