Carat z nowym Client Partnerem

temu

Wraz z początkiem lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który obejmie stanowisko Client Partnera.
5 nominacji w konkursie Golden Arrow dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

temu

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Anna Brajbisz Client Partnerem w Carat Polska

temu

Do zespołu Carat Polska dołączyła Anna Brajbisz. Objęła stanowisko Client Partnera w strukturach Grupy Dentsu Aegis Network.
Maciej Kutera Multiscreen Managerem w Carat

temu

Maciej Kutera, dotychczas pracujący w Carat Polska jako Senior Communications Planner, objął funkcję Multiscreen Managera. To nowe stanowisko w strukturach domu mediowego.
Świąteczny konkurs z nagrodami od C&A

temu

C&A wystartował ze świąteczną kampanią online’ową promującą wybrane artykuły marki. Akcję wspiera aktywacja konsumencka – konkurs z nagrodami. Działania prowadzone są przez dom mediowy Carat, należący do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, oraz wydawnictwo Edipresse.
Złote Spinacze 2017 - nagrody dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

temu

Gratulujemy naszym agencjom, które w piątkowy wieczór odebrały nagrody na Gala Złote Spinacze 2017! 
IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

temu

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.
Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

temu

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.
Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

temu

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.
Carat z nowym Client Partnerem

temu

Wraz z początkiem lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który obejmie stanowisko Client Partnera.
5 nominacji w konkursie Golden Arrow dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

temu

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Anna Brajbisz Client Partnerem w Carat Polska

temu

Do zespołu Carat Polska dołączyła Anna Brajbisz. Objęła stanowisko Client Partnera w strukturach Grupy Dentsu Aegis Network.
Maciej Kutera Multiscreen Managerem w Carat

temu

Maciej Kutera, dotychczas pracujący w Carat Polska jako Senior Communications Planner, objął funkcję Multiscreen Managera. To nowe stanowisko w strukturach domu mediowego.
Świąteczny konkurs z nagrodami od C&A

temu

C&A wystartował ze świąteczną kampanią online’ową promującą wybrane artykuły marki. Akcję wspiera aktywacja konsumencka – konkurs z nagrodami. Działania prowadzone są przez dom mediowy Carat, należący do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, oraz wydawnictwo Edipresse.
Złote Spinacze 2017 - nagrody dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

temu

Gratulujemy naszym agencjom, które w piątkowy wieczór odebrały nagrody na Gala Złote Spinacze 2017! 
IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

temu

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.
Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

temu

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.
1
2
3
4
5