JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday

Już w najbliższy weekend klienci sieci sklepów JYSK będą mogli spodziewać się świetnych ofert z rabatem do 70%. Pomimo, że Black Friday na świecie obchodzone jest w piątek po Dniu Dziękczynienia, to JYSK postanowił przedłużyć go do końca weekendu. Wydarzeniu towarzyszy k...
LET GO – nowa kampania marki sloggi

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home. 
JYSK otwiera 200. sklep w Polsce

14 października 2016 zapisze się znacząco w historii JYSK w Polsce. Tego dnia sieć sklepów sprzedających meble i artykuły do sypialni otwiera swój dwusetny sklep w Polsce. Otwarciu 200-go sklepu towarzyszy intensywna kampania reklamowa realizowana przez dom mediowy Carat...
"Ponad 100.000 klientów przyznało JYSK 4,5 gwiazdki na 5 możliwych." 

To proste hasło przewodnie nowej kampanii - JYSK Favourites - która rozpoczęła się w tygodniu 38, w ponad 1.000 sklepach w osiemnastu krajach. Kampania powstała we współpracy z agencjami Spring i Carat. 
SIEĆ CARAT PROGNOZUJE KONTYNUACJĘ DODATNIEJ DYNAMIKI GLOBALNYCH WYDATKÓW REKLAMOWYCH ORAZ ICH WZROST O +4,4% W 2016 R

Sieć Carat publikuje zaktualizowane prognozy dotyczące światowych wydatków na reklamę, wskazujące na korzystne perspektywy dla globalnego rynku reklamy w 2016 roku, które utrzymają się w 2017 r. dzięki stałemu wzrostowi w segmencie reklamy online. 
Nowy format Expanded Text Ads w kampanii Opla

Dom mediowy Carat Polska wraz z iProspect jako pierwsi dla branży automotive wykorzystują nowe formaty reklamowe Expanded Text Ads w kampanii „Przejdź z Corsą na Ty.
Artur Malinowski New Business Directorem w Carat Polska

Artur dołącza do zespołu domu mediowego Carat Polska. Jako New Business & Business Development Director będzie odpowiedzialny za rozwój portfolio klientów Carat na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek grupy Dentsu Aegis Network Polska o...
Jedyna taka … Zottarella!

Lider na rynku serów mozzarella – firma Zott Polska, ruszyła z kampanią wspierającą markę Zottarella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Carat z nową kampanią dla Philips

1 czerwca wystartowała kampania sponsoringowa promująca Steamer (parownica do prasowania ubrań ) firmy Philips. Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska. 
Marka sloggi zachęca do wypróbowania nowego, ultra wygodnego biustonosza

Wystartowała kampania sloggi „Przymierz mój stanik” (globalnie „TRY MY BRA”) promująca idee, że stanik sloggi jest „Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”. Najnowsza kampania wpisuje się filozofię marki opartą na zasadach wolności i poczucia komfortu, zarówno teg...
JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday

Już w najbliższy weekend klienci sieci sklepów JYSK będą mogli spodziewać się świetnych ofert z rabatem do 70%. Pomimo, że Black Friday na świecie obchodzone jest w piątek po Dniu Dziękczynienia, to JYSK postanowił przedłużyć go do końca weekendu. Wydarzeniu towarzyszy k...
LET GO – nowa kampania marki sloggi

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home. 
JYSK otwiera 200. sklep w Polsce

14 października 2016 zapisze się znacząco w historii JYSK w Polsce. Tego dnia sieć sklepów sprzedających meble i artykuły do sypialni otwiera swój dwusetny sklep w Polsce. Otwarciu 200-go sklepu towarzyszy intensywna kampania reklamowa realizowana przez dom mediowy Carat...
"Ponad 100.000 klientów przyznało JYSK 4,5 gwiazdki na 5 możliwych." 

To proste hasło przewodnie nowej kampanii - JYSK Favourites - która rozpoczęła się w tygodniu 38, w ponad 1.000 sklepach w osiemnastu krajach. Kampania powstała we współpracy z agencjami Spring i Carat. 
SIEĆ CARAT PROGNOZUJE KONTYNUACJĘ DODATNIEJ DYNAMIKI GLOBALNYCH WYDATKÓW REKLAMOWYCH ORAZ ICH WZROST O +4,4% W 2016 R

Sieć Carat publikuje zaktualizowane prognozy dotyczące światowych wydatków na reklamę, wskazujące na korzystne perspektywy dla globalnego rynku reklamy w 2016 roku, które utrzymają się w 2017 r. dzięki stałemu wzrostowi w segmencie reklamy online. 
Nowy format Expanded Text Ads w kampanii Opla

Dom mediowy Carat Polska wraz z iProspect jako pierwsi dla branży automotive wykorzystują nowe formaty reklamowe Expanded Text Ads w kampanii „Przejdź z Corsą na Ty.
Artur Malinowski New Business Directorem w Carat Polska

Artur dołącza do zespołu domu mediowego Carat Polska. Jako New Business & Business Development Director będzie odpowiedzialny za rozwój portfolio klientów Carat na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek grupy Dentsu Aegis Network Polska o...
Jedyna taka … Zottarella!

Lider na rynku serów mozzarella – firma Zott Polska, ruszyła z kampanią wspierającą markę Zottarella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Carat z nową kampanią dla Philips

1 czerwca wystartowała kampania sponsoringowa promująca Steamer (parownica do prasowania ubrań ) firmy Philips. Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska. 
1
2
3
4
5