Philips reklamuje depilatory Lumea

Ruszyła kampania promująca fotodepilatory Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Maliszewska, Chodziński, Królik i Pastuszyk w Carat Polska

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła czwórka nowych pracowników: Kinga Maliszewska oraz Jacek Chodziński jako Senior Communications Planerzy, natomiast Wojciech Królik oraz Aleksiej Pastuszyk jako Junior Communications Plan...
Pyszne wiosenne przepisy w najnowszej kampanii serków Apetina

Właśnie startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje” promującą kremowe serki Apetina, produkowane przez Arla Foods. W swojej kampanii producent zachęca do nieszablonowego podejścia do gotowania oraz inspiruje do odkrywania nowych smaków. Działania r...
Sieć niezależnych domów mediowych Carat prognozuje dalsze wzrosty wydatków na reklamę

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT WYDATKI NA REKLAMĘ W INTERNECIE PRZEKROCZĄ 25% GLOBALNYCH INWESTYCJI REKLAMOWYCH W 2016 ROKU.MOTOREM WZROSTU JEST DYNAMICZNY ROZWÓJ REKLAMY MOBILNEJ W 2015 ROKU
Nowe osoby w Client Service Carat Polska

Do działu client service w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyło siedmioro nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako Communications Managerowie, Agata Szymańska jako Senior Communications Pla...
House of Apps, House of Loop, House of Content – nowe narzędzia Carat Polska

Pierwszy kwartał 2015 stoi pod znakiem komercyjnych wdrożeń nowych produktów cyfrowych dla MasterCard, Mattel oraz Arla Foods. Stworzony ekosystem wzajemnie uzupełniających się produktów to House of Loop, House of Apps oraz House of Content. Dzięki nim Carat oferuje swoi...
Mateusz Sarat awansuje w Carat Polska

Mateusz Sarat, dotąd na stanowisku Senior Communications Plannera w domu mediowym Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska), objął funkcję Digital & Innovation Managera.
Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

Wystartowała wizerunkowa kampania marki Fisher-Price - „Masz Tyle Do Odkrycia”. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w internecie, prasie oraz TV. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Matusik i Sidorowicz w Hypermedia linked by Isobar

Do zespołu HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Karolina Sidorowicz jako Account Manager, Barbara Matusik na stanowisko Senior Account Executive. Sidorowicz i Matusik wzmocnią nowo utworzony zespół obsługujący jedną z ...
Philips reklamuje depilatory Lumea

Ruszyła kampania promująca fotodepilatory Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Maliszewska, Chodziński, Królik i Pastuszyk w Carat Polska

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła czwórka nowych pracowników: Kinga Maliszewska oraz Jacek Chodziński jako Senior Communications Planerzy, natomiast Wojciech Królik oraz Aleksiej Pastuszyk jako Junior Communications Plan...
Pyszne wiosenne przepisy w najnowszej kampanii serków Apetina

Właśnie startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje” promującą kremowe serki Apetina, produkowane przez Arla Foods. W swojej kampanii producent zachęca do nieszablonowego podejścia do gotowania oraz inspiruje do odkrywania nowych smaków. Działania r...
Sieć niezależnych domów mediowych Carat prognozuje dalsze wzrosty wydatków na reklamę

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT WYDATKI NA REKLAMĘ W INTERNECIE PRZEKROCZĄ 25% GLOBALNYCH INWESTYCJI REKLAMOWYCH W 2016 ROKU.MOTOREM WZROSTU JEST DYNAMICZNY ROZWÓJ REKLAMY MOBILNEJ W 2015 ROKU
Nowe osoby w Client Service Carat Polska

Do działu client service w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyło siedmioro nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako Communications Managerowie, Agata Szymańska jako Senior Communications Pla...
House of Apps, House of Loop, House of Content – nowe narzędzia Carat Polska

Pierwszy kwartał 2015 stoi pod znakiem komercyjnych wdrożeń nowych produktów cyfrowych dla MasterCard, Mattel oraz Arla Foods. Stworzony ekosystem wzajemnie uzupełniających się produktów to House of Loop, House of Apps oraz House of Content. Dzięki nim Carat oferuje swoi...
Mateusz Sarat awansuje w Carat Polska

Mateusz Sarat, dotąd na stanowisku Senior Communications Plannera w domu mediowym Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska), objął funkcję Digital & Innovation Managera.
Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

Wystartowała wizerunkowa kampania marki Fisher-Price - „Masz Tyle Do Odkrycia”. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w internecie, prasie oraz TV. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
1
2
3
4
5