Play Tidal + The Voice of Poland

temu

Play jako główny sponsor programu The Voice of Poland poza product placementem chciał zaoferować fanom programu coś więcej. Miał być kojarzony z dostawcą ciekawych i unikalnych treści, a tym samym łączyć 3 platformy: Play, TIDAL i The Voice of Poland. 
Reklama świąteczna- liczby ważne dla klienta

temu

Stworzyliśmy ciepłą, świąteczną historię, w której pokazujemy, że dla Providenta liczą się zupełnie inne liczby, niż dla typowej instytucji finansowej. 
ALBONAMENT w Virgin Mobile

temu

Virgin Mobile wprowadza ofertę abonamentową rewolucjonizującą rynek. Albonament łączy najmocniejsze strony pre – oraz post-paid. User sam definiuje swoje potrzeby i może je zawsze zmienić.
Media markt: Be like 18

temu

Klient: Media markt Agencja: Lubię to Brief:Z okazji swoich 18 urodzin klient poszukiwał niestandardowego podejścia do komunikacji, nowego sposobu na interakcję z marką. Akcja miała być przeciwwagą dla szeroko zakrojonych, urodzinowych promocji cenowych (nuuda). Szukaliś
Ekstremalna codzienność z Red Bull Mobile

temu

Stworzyliśmy serię filmów dla marki Red Bull Mobile, która z przymrużeniem oka pokazuje ekstremalne sytuacje z codziennego życia. Tym sposobem pozostając w temacie „ekstremalnych sportów” udało nam się skutecznie odróżnić Red Bull Mobile od marki matki, czyli Red Bull. 
Virtual Reality Longboard Masters- zostań mistrzem wirtualnej jazdy na Longboardzie

temu

Zorganizowaliśmy event i konkurs promujący markę Mastercard oraz strefę Mastercard na Open’er Festival. Przy użyciu nowych technologii połączyliśmy markę Mastercard z konceptem wykorzystującym wirtualną rzeczywistość. Każdy z uczestników mógł wziąć udział w wirtualnych, longboardowych wyścigach i grać o bilety na Open'er Festival.
#PricelessTime with MasterCard Capsule

temu

Aby rozwiązać problem ludzi wpatrzonych w telefony w restauracjach, MasterCard stworzył specjalną kapsułę ograniczającą używanie technologii w trakcie spożywania posiłków. Nawiązaliśmy interakcję z tysiącami klientów w sposób, którego się nie spodziewali – tworząc technologię, aby „zabrać“ im technologię i dać im to, co bezcenne – samych siebie.
Huawei P8: content marketing

temu

Kampania content marketingowa Huawei P8 to połączenie współpracy z artystami w różnych dziedzinach sztuki w spójną i jakościową komunikację opartą o szeroki zakres punktów styku z konsumentem.
McDonald's: Screenshoot coupons

temu

Celem kampanii było komunikowanie dostępności kuponów promocyjnych McDonald’s na urządzeniach mobilnych. Dla McDonald’s stworzyliśmy animowane bannery, które jednocześnie są kuponami – wystarczyło zrobić im screenshot’a i przyjść do dowolnej restauracji McDonald’s, aby je zrealizować.
Przerwa na meczyk

temu

"Przerwa na meczyk” to innowacyjny sposób na obecność w telewizji podczas najdroższego pasma reklamowego, transmisji EURO 2016. I to za darmo. 
Play Tidal + The Voice of Poland

temu

Play jako główny sponsor programu The Voice of Poland poza product placementem chciał zaoferować fanom programu coś więcej. Miał być kojarzony z dostawcą ciekawych i unikalnych treści, a tym samym łączyć 3 platformy: Play, TIDAL i The Voice of Poland. 
Reklama świąteczna- liczby ważne dla klienta

temu

Stworzyliśmy ciepłą, świąteczną historię, w której pokazujemy, że dla Providenta liczą się zupełnie inne liczby, niż dla typowej instytucji finansowej. 
ALBONAMENT w Virgin Mobile

temu

Virgin Mobile wprowadza ofertę abonamentową rewolucjonizującą rynek. Albonament łączy najmocniejsze strony pre – oraz post-paid. User sam definiuje swoje potrzeby i może je zawsze zmienić.
Media markt: Be like 18

temu

Klient: Media markt Agencja: Lubię to Brief:Z okazji swoich 18 urodzin klient poszukiwał niestandardowego podejścia do komunikacji, nowego sposobu na interakcję z marką. Akcja miała być przeciwwagą dla szeroko zakrojonych, urodzinowych promocji cenowych (nuuda). Szukaliś
Ekstremalna codzienność z Red Bull Mobile

temu

Stworzyliśmy serię filmów dla marki Red Bull Mobile, która z przymrużeniem oka pokazuje ekstremalne sytuacje z codziennego życia. Tym sposobem pozostając w temacie „ekstremalnych sportów” udało nam się skutecznie odróżnić Red Bull Mobile od marki matki, czyli Red Bull. 
Virtual Reality Longboard Masters- zostań mistrzem wirtualnej jazdy na Longboardzie

temu

Zorganizowaliśmy event i konkurs promujący markę Mastercard oraz strefę Mastercard na Open’er Festival. Przy użyciu nowych technologii połączyliśmy markę Mastercard z konceptem wykorzystującym wirtualną rzeczywistość. Każdy z uczestników mógł wziąć udział w wirtualnych, longboardowych wyścigach i grać o bilety na Open'er Festival.
#PricelessTime with MasterCard Capsule

temu

Aby rozwiązać problem ludzi wpatrzonych w telefony w restauracjach, MasterCard stworzył specjalną kapsułę ograniczającą używanie technologii w trakcie spożywania posiłków. Nawiązaliśmy interakcję z tysiącami klientów w sposób, którego się nie spodziewali – tworząc technologię, aby „zabrać“ im technologię i dać im to, co bezcenne – samych siebie.
Huawei P8: content marketing

temu

Kampania content marketingowa Huawei P8 to połączenie współpracy z artystami w różnych dziedzinach sztuki w spójną i jakościową komunikację opartą o szeroki zakres punktów styku z konsumentem.
McDonald's: Screenshoot coupons

temu

Celem kampanii było komunikowanie dostępności kuponów promocyjnych McDonald’s na urządzeniach mobilnych. Dla McDonald’s stworzyliśmy animowane bannery, które jednocześnie są kuponami – wystarczyło zrobić im screenshot’a i przyjść do dowolnej restauracji McDonald’s, aby je zrealizować.
1
2