Jak wspierać pracowników w czasie epidemii?  

Przed pracodawcami trudny czas. Wiele biznesów w konsekwencji przedłużającej się "kwarantanny narodowej" będzie musiało podjąć decyzję o obniżeniu pensji lub nawet zwolnieniach pracowników. Przed innymi stoją wyzwania wynikające z zarządzania zespołami pracującymi po raz...
Dentsu Aegis Network Polska wraz z partnerami biznesowymi oraz ekspertami z różnych dziedzin pracuje nad problemami społecznymi powodowanymi epidemią COVID-19 w ramach e-Ideathonu

9 kwietnia odbyła się sesja finałowa inicjatywy „e-Ideathon. Do Something Great”, w ramach której pracownicy grupy Dentsu Aegis Network Polska pracowali nad społecznymi i biznesowymi wyzwaniami związanymi z epidemią COVID-19.
Gaming gwiazdą attention economy

Podczas przymusowej izolacji szala attention economy, czyli nieustanna walka o naszą uwagę, przechyla się dość znacząco w stronę gamingu. Podczas gdy wiele gałęzi rozrywki napotyka znaczące problemy przekładające się na ich zrównoważony rozwój, rynek gier wideo oraz wspó...
Jak epidemia COVID-19 zmieni oblicze polskiego handlu?

Obecna sytuacja epidemiologiczna ma olbrzymi wpływ na wszystkie podmioty prowadzące działalność handlową. Większość regulacji wprowadzanych przez rząd w celu spowolnienia rozwoju epidemii uderza w właścicieli sklepów – zmiany odczuwają wszyscy, od zarządów międzynarodowy...
Jak walczyć z dziecięcą nudą?

Tysiące Polaków od trzech tygodni pracują zdalnie. Wiele firm zdecydowało się na przeniesie wszystkich pracowników w tryb pracy z domu. Jednocześnie rząd zdecydował o zamknięciu żłobków, przedszkoli i szkół. Jak pogodzić pracę zdalną i opiekę nad dziećmi? Dziś zapraszamy...
Pandemia koronawirusa: szansa dla TV na odzyskanie młodszych widzów?

Do tej pory widownię telewizyjną stanowiły przede wszystkim starsze grupy odbiorców. Pandemia koronawirusa może odmienić mediowy krajobraz, jaki znamy. Czy reklamodawcy stawiający na TV mają szansę odzyskać młodszych widzów?
#04 Jak wspierać biznes?

Nie jest tajemnicą fakt, że obecna sytuacja epidemiologiczna będzie miała negatywny wpływ na część biznesu. Rząd wprowadził "tarczą antykryzysową", ale działania wspierające przedsiębiorców prowadzą również marki.
Sport w czasach pandemii

W świecie sportu nie dzieje się najlepiej. Wszystkie większe imprezy sportowe zostały odwołane, a część wydarzeń przeniosła się do online. W wielu przypadkach takie działanie jest jednak po prostu niemożliwe, ze względu na naturę i kontaktowość wielu dyscyplin sportowych...
Zagrożenie czy szansa? Wpływ epidemii COVID-19 na rynek e-commerce 

Od momentu wykrycia pierwszych lokalnych zachorowań na COVID-19 część Polaków postanowiła przygotować zapasy, które pozwolą przetrwać okres przymusowej kwarantanny bez wychodzenia z domu. Część z nich ruszyła do sklepów stacjonarnych, część zdecydowała się na zakupy w sk...
Dentsu Aegis Network Polska produkuje przyłbice ochronne dla najbardziej potrzebujących placówek

Specjalnie zaprojektowana drukarka 3D od Dentsu LAB produkuje 20 przyłbic ochronnych na dobę. Działania prowadzone są pro bono, a po wsparcie może zgłosić się każda placówka zdrowotna czy opiekuńcza zmagająca się z niedoborem sprzętu.
Jak wspierać pracowników w czasie epidemii?  

Przed pracodawcami trudny czas. Wiele biznesów w konsekwencji przedłużającej się "kwarantanny narodowej" będzie musiało podjąć decyzję o obniżeniu pensji lub nawet zwolnieniach pracowników. Przed innymi stoją wyzwania wynikające z zarządzania zespołami pracującymi po raz...
Dentsu Aegis Network Polska wraz z partnerami biznesowymi oraz ekspertami z różnych dziedzin pracuje nad problemami społecznymi powodowanymi epidemią COVID-19 w ramach e-Ideathonu

9 kwietnia odbyła się sesja finałowa inicjatywy „e-Ideathon. Do Something Great”, w ramach której pracownicy grupy Dentsu Aegis Network Polska pracowali nad społecznymi i biznesowymi wyzwaniami związanymi z epidemią COVID-19.
Gaming gwiazdą attention economy

Podczas przymusowej izolacji szala attention economy, czyli nieustanna walka o naszą uwagę, przechyla się dość znacząco w stronę gamingu. Podczas gdy wiele gałęzi rozrywki napotyka znaczące problemy przekładające się na ich zrównoważony rozwój, rynek gier wideo oraz wspó...
Jak epidemia COVID-19 zmieni oblicze polskiego handlu?

Obecna sytuacja epidemiologiczna ma olbrzymi wpływ na wszystkie podmioty prowadzące działalność handlową. Większość regulacji wprowadzanych przez rząd w celu spowolnienia rozwoju epidemii uderza w właścicieli sklepów – zmiany odczuwają wszyscy, od zarządów międzynarodowy...
Jak walczyć z dziecięcą nudą?

Tysiące Polaków od trzech tygodni pracują zdalnie. Wiele firm zdecydowało się na przeniesie wszystkich pracowników w tryb pracy z domu. Jednocześnie rząd zdecydował o zamknięciu żłobków, przedszkoli i szkół. Jak pogodzić pracę zdalną i opiekę nad dziećmi? Dziś zapraszamy...
Pandemia koronawirusa: szansa dla TV na odzyskanie młodszych widzów?

Do tej pory widownię telewizyjną stanowiły przede wszystkim starsze grupy odbiorców. Pandemia koronawirusa może odmienić mediowy krajobraz, jaki znamy. Czy reklamodawcy stawiający na TV mają szansę odzyskać młodszych widzów?
#04 Jak wspierać biznes?

Nie jest tajemnicą fakt, że obecna sytuacja epidemiologiczna będzie miała negatywny wpływ na część biznesu. Rząd wprowadził "tarczą antykryzysową", ale działania wspierające przedsiębiorców prowadzą również marki.
Sport w czasach pandemii

W świecie sportu nie dzieje się najlepiej. Wszystkie większe imprezy sportowe zostały odwołane, a część wydarzeń przeniosła się do online. W wielu przypadkach takie działanie jest jednak po prostu niemożliwe, ze względu na naturę i kontaktowość wielu dyscyplin sportowych...
Zagrożenie czy szansa? Wpływ epidemii COVID-19 na rynek e-commerce 

Od momentu wykrycia pierwszych lokalnych zachorowań na COVID-19 część Polaków postanowiła przygotować zapasy, które pozwolą przetrwać okres przymusowej kwarantanny bez wychodzenia z domu. Część z nich ruszyła do sklepów stacjonarnych, część zdecydowała się na zakupy w sk...
1
2