Augmented reality - jak wzbogacić doświadczenie zakupowe konsumenta za pomocą mobile

Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality, AR) cieszy się coraz większą popularnością w ramach działań opartych o doświadczanie, często zastępując VR.
Wsparcie rodziców i dzieci pracowników w wersji online

12 marca zawieszono funkcjonowanie przedszkoli, szkół, placówek oświatowych. Dla uczniów przerwa ta nie oznacza dni wolnych od nauki, bowiem instytucje te mniej lub bardziej sprawnie wprowadziły system e-learningu. Jednak wielu rodziców zostało postawionych w sytuacji do...
#02 Jak wspierać konsumentów podczas #stayathome 

Kończy się drugi tydzień "narodowej kwarantanny", która ma przeciwdziałać szybkiemu wzrostowi zachorowań na COVID-19. Zapraszamy na przegląd działań marek, które umilają nam czas podczas przymusowego zamknięcia w naszych "czterech ścianach".
Walka z domową nudą: KULTURA, ROZRYWKA

Zastały nas czasy, ciężkie, niespokojne i niepewne. Czy jednak na pewno, zdani na izolację, nie możemy kontynuować ulubionych zajęć, rozwijać zainteresowań oraz pasji? Czasy,w których przyszło nam żyć, pełne są możliwości technologicznych, które jeszcze dekadę temu, zape...
Walka z domową nudą: EDUKACJA, SAMOROZWÓJ, PRACA

W związku z kwarantanną oraz brakiem zajęć w szkołach,  przedszkolach i żłobkach, oświata odnalazła się w realiach e-learningu, a wiele instytucji czy firm (nie tylko edukacyjnych) znalazło nowe, zaawansowane technologicznie sposoby na dystrybuowanie wiedzy. 
#1 Marki w czasie kryzysu 

Jak marki reagują na kryzys epidemiologiczny związany z COVID-19? Dwa razy w tygodniu podzielimy się z Państwem przeglądem najciekawszych informacji dotyczących reakcji marek.
#03 Jak wspierać konsumenta?

Podczas epidemii COVID-19 wiele marek angażuje się społecznie prowadząc działania mające na celu wsparcie społeceństwa. Zapraszamy do zaznanania się z najciekawszymi incjatywami.
Augmented reality - jak wzbogacić doświadczenie zakupowe konsumenta za pomocą mobile

Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality, AR) cieszy się coraz większą popularnością w ramach działań opartych o doświadczanie, często zastępując VR.
Wsparcie rodziców i dzieci pracowników w wersji online

12 marca zawieszono funkcjonowanie przedszkoli, szkół, placówek oświatowych. Dla uczniów przerwa ta nie oznacza dni wolnych od nauki, bowiem instytucje te mniej lub bardziej sprawnie wprowadziły system e-learningu. Jednak wielu rodziców zostało postawionych w sytuacji do...
#02 Jak wspierać konsumentów podczas #stayathome 

Kończy się drugi tydzień "narodowej kwarantanny", która ma przeciwdziałać szybkiemu wzrostowi zachorowań na COVID-19. Zapraszamy na przegląd działań marek, które umilają nam czas podczas przymusowego zamknięcia w naszych "czterech ścianach".
Walka z domową nudą: KULTURA, ROZRYWKA

Zastały nas czasy, ciężkie, niespokojne i niepewne. Czy jednak na pewno, zdani na izolację, nie możemy kontynuować ulubionych zajęć, rozwijać zainteresowań oraz pasji? Czasy,w których przyszło nam żyć, pełne są możliwości technologicznych, które jeszcze dekadę temu, zape...
Walka z domową nudą: EDUKACJA, SAMOROZWÓJ, PRACA

W związku z kwarantanną oraz brakiem zajęć w szkołach,  przedszkolach i żłobkach, oświata odnalazła się w realiach e-learningu, a wiele instytucji czy firm (nie tylko edukacyjnych) znalazło nowe, zaawansowane technologicznie sposoby na dystrybuowanie wiedzy. 
#1 Marki w czasie kryzysu 

Jak marki reagują na kryzys epidemiologiczny związany z COVID-19? Dwa razy w tygodniu podzielimy się z Państwem przeglądem najciekawszych informacji dotyczących reakcji marek.
1
2