Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

temu

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

temu

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  
Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

temu

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

temu

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  
Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

temu

Paulina Ufel rozpoczęła pracę w Isobar Poland Group. Jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska grupy. 
Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

temu

Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi. 
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

temu

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

temu

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

temu

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  
Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

temu

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

temu

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  
Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

temu

Paulina Ufel rozpoczęła pracę w Isobar Poland Group. Jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska grupy. 
Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

temu

Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi. 
1
2
3
4
5
6
7