Coty przedłuża współpracę z agencją Isobar Polska

Coty, jedna z największych na świecie firm kosmetycznych, przedłużyła na kolejne 3 lata kontrakt z należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencją Isobar.  
Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, As...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe ...
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa trans...
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  
Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunika...
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli ŠKODY

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
Coty przedłuża współpracę z agencją Isobar Polska

Coty, jedna z największych na świecie firm kosmetycznych, przedłużyła na kolejne 3 lata kontrakt z należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencją Isobar.  
Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, As...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe ...
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa trans...
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  
Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunika...
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.