Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Is...
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekon...
Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

Paulina Ufel rozpoczęła pracę w Isobar Poland Group. Jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska grupy. 
Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi. 
Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

SKODA ruszyła z noworoczną wyprzedażą modeli z 2017 r. W skład oferty promocyjnej wchodzi 6 modeli, a zniżki sięgają 15 tys. złotych. Za działania reklamowe odpowiada Isobar Polska. 
Mastercard® pokazuje, co może stać się z upominkami, których nie odbierzesz w programie "Priceless Specials"

Ruszyła kampania "Nie dopuść, by nagrody dostały się w niepowołane ręce" wspierająca program lojalnościowy Mastercard® Priceless Specials ®. Za działania odpowiada Isobar Poland Group oraz dom mediowy Carat Polska. 
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group

Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. 
Provident przedłuża współpracę z Isobar Polska

Provident, lider na rynku pożyczek gotówkowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Firma zdecydowała się przedłużyć współpracę z dotychczasowym partnerem, agencją Isobar Polska.
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Is...
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekon...
Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

Paulina Ufel rozpoczęła pracę w Isobar Poland Group. Jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska grupy. 
Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi. 
Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

SKODA ruszyła z noworoczną wyprzedażą modeli z 2017 r. W skład oferty promocyjnej wchodzi 6 modeli, a zniżki sięgają 15 tys. złotych. Za działania reklamowe odpowiada Isobar Polska. 
Mastercard® pokazuje, co może stać się z upominkami, których nie odbierzesz w programie "Priceless Specials"

Ruszyła kampania "Nie dopuść, by nagrody dostały się w niepowołane ręce" wspierająca program lojalnościowy Mastercard® Priceless Specials ®. Za działania odpowiada Isobar Poland Group oraz dom mediowy Carat Polska. 
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group

Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. 
Provident przedłuża współpracę z Isobar Polska

Provident, lider na rynku pożyczek gotówkowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Firma zdecydowała się przedłużyć współpracę z dotychczasowym partnerem, agencją Isobar Polska.
1
2
3
4
5
6
7