Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar...
Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. ...
Škoda sadzi las na Placu Bankowym

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną...
Nowy team kreatywny w Isobar Polska

Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny, Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji....
Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

Provident ruszył z kolejną ofertą promocyjną. Promocja „Prosta pożyczka” potrwa do 13 czerwca. Za kampanię wspierającą promocję odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska.
Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group.

W maju do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu Head of Data Strategy, Products & Analytics. 
Kolejne wzmocnienie w dziale strategii Isobar Polska

Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Barbara Puczyłowska. Do agencji przeszła z Getin Banku. Będzie raportować do kierującej działem Agnieszki Gozdek, brand strategy director.
Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka. 
Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy.
Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar...
Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. ...
Škoda sadzi las na Placu Bankowym

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną...
Nowy team kreatywny w Isobar Polska

Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny, Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji....
Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

Provident ruszył z kolejną ofertą promocyjną. Promocja „Prosta pożyczka” potrwa do 13 czerwca. Za kampanię wspierającą promocję odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska.
Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group.

W maju do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu Head of Data Strategy, Products & Analytics. 
Kolejne wzmocnienie w dziale strategii Isobar Polska

Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Barbara Puczyłowska. Do agencji przeszła z Getin Banku. Będzie raportować do kierującej działem Agnieszki Gozdek, brand strategy director.
Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka. 
1
2
3
4
5
6
7