Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Joanna Biernacka, która od października 2016 roku pełniła funkcję deputy creative directora, objęła stanowisko creative directora agencji. Na stanowisko studio directora awansował Mariusz Drzewiecki.
adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

Na potrzeby promocji nowego modelu butów adidas NMD w kwietniu w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, dzięki której klienci mogli udać się na spacer ulicami Tokio. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grup...
Dentsu Aegis Network Polska powołuje Isobar Poland Group

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska powołał Isobar Poland Group, w skład której wchodzą: agencja 360 Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Na czele grupy stanęła Agata Szeliga–Staszkiewicz, k...
Isobar Polska wygrywa kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za obsługę kreatywną drugiego pod względem liczby abonamentów telekomunikacyjnych operatora kablowego.
Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion. 
ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoj...
Maciej Skrzypczak w jury Euro Effie Awards 2017

Maciej Skrzypczak, który zarządza należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Lubię to – linked by Isobar, dołączył do grona jurorów tegorocznej edycji konkursu Euro Effie. 
Michał Cortez eCommerce Directorem w Hypermedia

W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.
„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Norbert Pęcherski dołącza do działu kreacji Isobar Polska

Norbert Pęcherski dołączył do działu kreacji agencji Isobar Polska. Będzie pracował na stanowisku copywritera.
Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Joanna Biernacka, która od października 2016 roku pełniła funkcję deputy creative directora, objęła stanowisko creative directora agencji. Na stanowisko studio directora awansował Mariusz Drzewiecki.
adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

Na potrzeby promocji nowego modelu butów adidas NMD w kwietniu w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, dzięki której klienci mogli udać się na spacer ulicami Tokio. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grup...
Dentsu Aegis Network Polska powołuje Isobar Poland Group

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska powołał Isobar Poland Group, w skład której wchodzą: agencja 360 Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Na czele grupy stanęła Agata Szeliga–Staszkiewicz, k...
Isobar Polska wygrywa kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za obsługę kreatywną drugiego pod względem liczby abonamentów telekomunikacyjnych operatora kablowego.
Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion. 
ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoj...
Maciej Skrzypczak w jury Euro Effie Awards 2017

Maciej Skrzypczak, który zarządza należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Lubię to – linked by Isobar, dołączył do grona jurorów tegorocznej edycji konkursu Euro Effie. 
Michał Cortez eCommerce Directorem w Hypermedia

W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.
„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
2
3
4
5
6
7
8