Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzem...
Vectra dołącza do grona klientów Isobar Polska

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra.
Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar

Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.
COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar

Polski hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar poszerza współpracę z COTY. Od 2017 Hypermedia będzie odpowiadała za obsługę wszystkich marek COTY na całym świecie.
#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident,...
Eskimos w kampanii opon zimowych Allegro

Allegro wystartowało z kampanią digitalową, promującą opony zimowe. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.
Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bart Biały awansują na stanowisko deputy creative directorów w Isobar Polska. Z agencją żegna się Yuri Drabent

W strukturze należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar powołano stanowiska deputy creative directorów. Nowoutworzone stanowiska objęli doświadczeni kreatywni: Joanna Biernacka, Maciek Kozina oraz Bart Biały, którzy do tej pory pełnili stanowiska creat...
Radio ZET spełnia marzenia 

„Zmień swój dzień w dzień dobry bardzo”. Pod takim hasłem 1 października startuje kampania Radia ZET, wspierająca nową zabawę antenową. Każdego poranka Agnieszka Kołodziejska i Tomasz Florkiewicz w „Dzień dobry bardzo” spełnią jedno z marzeń słuchaczy. 
Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar

Do Lubię to - linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska. 
Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzem...
Vectra dołącza do grona klientów Isobar Polska

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra.
Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar

Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.
COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar

Polski hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar poszerza współpracę z COTY. Od 2017 Hypermedia będzie odpowiadała za obsługę wszystkich marek COTY na całym świecie.
#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident,...
Eskimos w kampanii opon zimowych Allegro

Allegro wystartowało z kampanią digitalową, promującą opony zimowe. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.
Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bart Biały awansują na stanowisko deputy creative directorów w Isobar Polska. Z agencją żegna się Yuri Drabent

W strukturze należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar powołano stanowiska deputy creative directorów. Nowoutworzone stanowiska objęli doświadczeni kreatywni: Joanna Biernacka, Maciek Kozina oraz Bart Biały, którzy do tej pory pełnili stanowiska creat...
Radio ZET spełnia marzenia 

„Zmień swój dzień w dzień dobry bardzo”. Pod takim hasłem 1 października startuje kampania Radia ZET, wspierająca nową zabawę antenową. Każdego poranka Agnieszka Kołodziejska i Tomasz Florkiewicz w „Dzień dobry bardzo” spełnią jedno z marzeń słuchaczy. 
3
4
5
6
7
8
9