Isobar zrealizuje kampanię promocyjną Radia ZET

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej dla Radia ZET (grupa kapitałowa EUROZET).
Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar. 
Hypermedia wygrywa obsługę Gillette na 25 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach. 
ŠKODA rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Polska!

ŠKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych, dostosowanej do potrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką. 
Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's rusza z projektem content marketingowym "Ludzie Jack'a". Za kreatywne i egzekucyjne wsparcie platformy odpowiada Lubię to - linked by Isobar. 
Zrób sobie przerwę na meczyk z Media Markt

W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar. 
Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Kolejna kreatywna dołączyła do kreacji Isobar Polska. Anna Królewicz objęła stanowisko senior copywitera. 
Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Do zespołu kreatywnego Isobar Polska dołączyła Agata Palmowska. Będzie pracowała na stanowisku senior copywritera. Wesprze team prowadzony przez Macieja Dutkowskiego.
O Wołyniu i o “Wołyniu” w nowej kampanii Isobar i Carat dla Forum Film

Agencja Isobar i dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) realizują niestandardową kampanię pt „Pojednanie” promującą wchodzący na ekrany kin nowy film Wojciecha Smarzowskiego “Wołyń”.
Isobar zrealizuje kampanię promocyjną Radia ZET

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej dla Radia ZET (grupa kapitałowa EUROZET).
Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar. 
Hypermedia wygrywa obsługę Gillette na 25 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach. 
ŠKODA rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Polska!

ŠKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych, dostosowanej do potrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką. 
Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's rusza z projektem content marketingowym "Ludzie Jack'a". Za kreatywne i egzekucyjne wsparcie platformy odpowiada Lubię to - linked by Isobar. 
Zrób sobie przerwę na meczyk z Media Markt

W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar. 
Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Kolejna kreatywna dołączyła do kreacji Isobar Polska. Anna Królewicz objęła stanowisko senior copywitera. 
Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Do zespołu kreatywnego Isobar Polska dołączyła Agata Palmowska. Będzie pracowała na stanowisku senior copywritera. Wesprze team prowadzony przez Macieja Dutkowskiego.
3
4
5
6
7
8
9