Milion powodów, aby wciąż oglądać finał Ligii Super Bowl
Tym razem po raz 51 z wielkimi zapowiedziami odbył się w niedzielną noc finał 51 Ligi SuperBowl. Obejrzałem jak zawsze chętnie (od blisko 20 lat) śledzę z roku na rok reklamowy i mediowy show, a mniej samą sportową walkę (jeśli akurat jest na boisku – bo szczerze - to ta odmiana futbolu mnie nigdy nie wciągnęła). 
Wywiad: Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy
Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl
Trendy: Boty w komunikacji B2C
W kwietniu 2016 roku Facebook ogłosił na corocznej konferencji f8 udostępnienie developerom (a co za tym idzie, firmom) możliwości tworzenia botów obsługowych działających w ramach Facebook Messengera. Decyzja ta była poprzedzona wieloma miesiącami (jeśli nie latami) przygotowań po stronie serwisu – Messenger od dłuższego czasu był rozwijany jako samodzielny produkt niezależny od skrzynek Wiadomości w profilach użytkowników oraz na stronach firmowych, który w dniu konferencji mógł poszczycić się 900 mln użytkowników na całym świecie, a obecnie przekroczył już liczbę 1 mld.
Facebook: Świat zmienił się nie do poznania
Technologie mobilne napędzają zmiany w nas samych, w biznesie oraz w technikach badania i mierzenia działań marketingowych. Jednak nie dajmy się zwieść – to nie technologie mobilne są przyczyną zmian. U ich źródła leżą zmiany w zachowaniu ludzi. Rozwój biznesu, marketingu i technik mierzenia skuteczności po prostu podąża w tym kierunku, w którym zmierzają użytkownicy
Trendy: Co czeka rynek OOH w 2017 roku? Raport Posterscope
Rynek OOH stoi u progu zmian w zakresie sposobów jej planowania, zakupu oraz interakcji z ludźmi. Połączenie wszystkich tych składników w jedną całość wprowadza OOH w nieznaną i w znacznym stopniu niezbadaną rzeczywistość – to zaś oznacza, że wiele istniejących dotąd reguł, zaleceń i odniesień zostanie poddanych weryfikacji. Według globalnego raportu Posterscope ewolucja ta dokona się w trzech aspektach...
Relacja: Eurobest Festival of Creativity okiem jurora
Artur Szatkowski, creative technology consultat, pracujący w Hypermedia - linked by Isobar pełnił funkcję jurora w kategorii "innovation" podczas festiwalu Eurobest. Zapraszamy do zapoznania się z jego relacją i najbardziej inspirującymi case studies. 
Relacja: MIXX Awards & Conference
Podczas części konferencyjnej Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar wraz z Carat Polska i Posterscope Poland prezentowały case study projektów zrealizowanych dla Play, Total, ING Bank Śląski, Media Markt Polska oraz adidas i Sizeer.. Na wieczornej gali Isob