Małgorzata Niska digital development directorem w domu mediowym Vizeum
Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network
Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycyjnych. Do Stępniewskiego niezmiennie będą raportować managerowie spółek działających na rynku polskim.
„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament
Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp
Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"
Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar
Do Lubię to - linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska. 
Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”
Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji oraz bezkompromisowość.
Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners
8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 
Vectra dołącza do grona klientów Isobar Polska
Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra.
1
2
3
4
5
6