Franke Polska dołącza do klientów Carat

Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska nagrodzona w MIXX Awards&Conference 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem Internetu. Statuetki w 16 kategoriach wręczono podczas gali, która odbyła się 28 listopada w Warszawie.
Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing.Kolejna moda czy konieczność?

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych ski
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
MIXX Awards 2018 - nominacje

Ogłoszono nominacje w konkursie MIXX Awards 2018. Grupa Dentsu Aegis Network Polska została nominowana w 3 kategoriach za działania realizowane dla swoich klientów.  
Spółki z grupy Dentsu Aegis Network z czterema nagrodami Effie

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową. 
Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat

Dom mediowy Carat Polska pracuje dla Transgourmet Polska. Kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
Nowa kampania McDonald’s 2 for U dla millenialsów

McDonald’s uruchomił działania komunikacyjne skierowane do młodszej grupy konsumentów. Jest to pierwsza w Polsce kampania, nie tylko emitowana w formacie pionowym, ale także w całości zarejestrowana przy pomocy smartfona. Spoty „2 for U Stories” można zobaczyć w mediach
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta

Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Franke Polska dołącza do klientów Carat

Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska nagrodzona w MIXX Awards&Conference 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem Internetu. Statuetki w 16 kategoriach wręczono podczas gali, która odbyła się 28 listopada w Warszawie.
Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing.Kolejna moda czy konieczność?

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych ski
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
MIXX Awards 2018 - nominacje

Ogłoszono nominacje w konkursie MIXX Awards 2018. Grupa Dentsu Aegis Network Polska została nominowana w 3 kategoriach za działania realizowane dla swoich klientów.  
Spółki z grupy Dentsu Aegis Network z czterema nagrodami Effie

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową. 
Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat

Dom mediowy Carat Polska pracuje dla Transgourmet Polska. Kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
Nowa kampania McDonald’s 2 for U dla millenialsów

McDonald’s uruchomił działania komunikacyjne skierowane do młodszej grupy konsumentów. Jest to pierwsza w Polsce kampania, nie tylko emitowana w formacie pionowym, ale także w całości zarejestrowana przy pomocy smartfona. Spoty „2 for U Stories” można zobaczyć w mediach
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.