Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska
Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka. 
Norbert Pęcherski dołącza do działu kreacji Isobar Polska
Norbert Pęcherski dołączył do działu kreacji agencji Isobar Polska. Będzie pracował na stanowisku copywritera.
Rossmann z nową platformą komunikacji
Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.
Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska
Joanna Biernacka, która od października 2016 roku pełniła funkcję deputy creative directora, objęła stanowisko creative directora agencji. Na stanowisko studio directora awansował Mariusz Drzewiecki.
adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii
Na potrzeby promocji nowego modelu butów adidas NMD w kwietniu w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, dzięki której klienci mogli udać się na spacer ulicami Tokio. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: Posterscope, Carat Polska, Isobar Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.
Dentsu Aegis Network Polska powołuje Isobar Poland Group
Zarząd Dentsu Aegis Network Polska powołał Isobar Poland Group, w skład której wchodzą: agencja 360 Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Na czele grupy stanęła Agata Szeliga–Staszkiewicz, która dotychczas zarządzała Hypermedia oraz agencją Isobar Polska. 
Isobar Polska wygrywa kompleksową obsługę kreatywną Vectry
Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za obsługę kreatywną drugiego pod względem liczby abonamentów telekomunikacyjnych operatora kablowego.
Damian Kordas, Kinga Paruzel i Beata Lipov podjęli „Smakowite Wyzwanie” Zottarelli
Zott – lider na rynku produktów mlecznych w Polsce wspólnie z blogerami organizuje „Smakowite Wyzwanie” Zottarelli. Działania reklamowe przygotowały spółki: Ad Butik, Carat Polska oraz Isobar Polska.
Dom mediowy Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS.
Do grona klientów domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network, dołącza Grupa LOTOS S.A. Carat będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową koncernu, zarówno offline, jak i online. Współpraca rozpocznie się w maju 2017 roku.
1
2
3
4
5
6
7