Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  
Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu domu produkcyjnego Propeller Film

temu

15 marca 2018 r. Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której przejął 100% udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film.
Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

temu

Paulina Ufel rozpoczęła pracę w Isobar Poland Group. Jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska grupy. 
Anna Brajbisz Client Partnerem w Carat Polska

temu

Do zespołu Carat Polska dołączyła Anna Brajbisz. Objęła stanowisko Client Partnera w strukturach Grupy Dentsu Aegis Network.
Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

temu

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

temu

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.
Maciej Kutera Multiscreen Managerem w Carat

temu

Maciej Kutera, dotychczas pracujący w Carat Polska jako Senior Communications Planner, objął funkcję Multiscreen Managera. To nowe stanowisko w strukturach domu mediowego.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  
Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu domu produkcyjnego Propeller Film

temu

15 marca 2018 r. Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której przejął 100% udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film.
Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

temu

Paulina Ufel rozpoczęła pracę w Isobar Poland Group. Jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska grupy. 
Anna Brajbisz Client Partnerem w Carat Polska

temu

Do zespołu Carat Polska dołączyła Anna Brajbisz. Objęła stanowisko Client Partnera w strukturach Grupy Dentsu Aegis Network.
Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

temu

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

temu

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.
Maciej Kutera Multiscreen Managerem w Carat

temu

Maciej Kutera, dotychczas pracujący w Carat Polska jako Senior Communications Planner, objął funkcję Multiscreen Managera. To nowe stanowisko w strukturach domu mediowego.
1
2
3
4
5
6
7