Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
Lauren Walker i George Patten jako Regional Operating Officers w regionach EMEA i APAC

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.
Lendo debiutuje na polskim rynku

Rusza kampania skandynawskiego lidera pożyczek online. Obecna już w kilku krajach Europy firma Lendo, wpisuje swoją ofertę w szybko rosnący segment internetowych usług typu FinTech. Umożliwia swoim klientom korzystanie z bezpłatnej i w pełni zautomatyzowanej platformy z ...
iProspect, Carat i DDS dla Hörmann Polska

iProspect Polska, Carat Polska oraz DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska.
Mastercard® z wyjątkową niespodzianką dla fanów „Gry o tron”

Serial HBO „Gra o tron” oparty na cyklu powieści „Pieśń lodu i ognia” George’a R.R. Martina zgromadził wielką rzeszę fanów na całym świecie. Premiera ostatniego odcinka finałowego sezonu „Gry o tron” odbędzie się w Polsce 20 maja. Z tej okazji Mastercard, HBO GO i Multik...
Oświadczenie Dentsu Aegis Network w sprawie odwołania festiwalu Woodstock

Praca z kultowymi markami oraz bycie kojarzonym z ważnymi ruchami społecznymi i eventami to marzenie każdej grupy komunikacyjnej. Mamy bardzo bogatą historię w zakresie przygotowywania wydarzeń i doświadczeń, które łączą ludzi wokół wspólnych zainteresowań, dlatego zdecy...
Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy. ...
iProspect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii OneBlade dla marki Philips

Spółki Carat oraz iProspect  (Dentsu Aegis Network Polska) realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Isobar Polska nawiązuje współpracę z Arla Foods

Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak należących do Arla Foods.
Dentsu Session o e-sporcie w Dentsu Aegis Network Polska

Czym jest e-sport i dlaczego warto uwzględnić go w biznesie? Co mają wspólnego rozgrywki sportowe online oraz bankowość, branże FMCG, motoryzacyjna czy telekomunikacyjna? Jak zapowiada się przyszłość e-sportu? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 cz...
Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
Lauren Walker i George Patten jako Regional Operating Officers w regionach EMEA i APAC

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.
Lendo debiutuje na polskim rynku

Rusza kampania skandynawskiego lidera pożyczek online. Obecna już w kilku krajach Europy firma Lendo, wpisuje swoją ofertę w szybko rosnący segment internetowych usług typu FinTech. Umożliwia swoim klientom korzystanie z bezpłatnej i w pełni zautomatyzowanej platformy z ...
iProspect, Carat i DDS dla Hörmann Polska

iProspect Polska, Carat Polska oraz DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska.
Mastercard® z wyjątkową niespodzianką dla fanów „Gry o tron”

Serial HBO „Gra o tron” oparty na cyklu powieści „Pieśń lodu i ognia” George’a R.R. Martina zgromadził wielką rzeszę fanów na całym świecie. Premiera ostatniego odcinka finałowego sezonu „Gry o tron” odbędzie się w Polsce 20 maja. Z tej okazji Mastercard, HBO GO i Multik...
Oświadczenie Dentsu Aegis Network w sprawie odwołania festiwalu Woodstock

Praca z kultowymi markami oraz bycie kojarzonym z ważnymi ruchami społecznymi i eventami to marzenie każdej grupy komunikacyjnej. Mamy bardzo bogatą historię w zakresie przygotowywania wydarzeń i doświadczeń, które łączą ludzi wokół wspólnych zainteresowań, dlatego zdecy...
Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy. ...
iProspect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii OneBlade dla marki Philips

Spółki Carat oraz iProspect  (Dentsu Aegis Network Polska) realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Isobar Polska nawiązuje współpracę z Arla Foods

Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak należących do Arla Foods.
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.