Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners
8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 
Vectra dołącza do grona klientów Isobar Polska
Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra.
Pierścionki, ciepłe skarpety i pluszaki – świąteczne hity na instagramie
Grudzień to miesiąc, w którym z sklepowych półek znikają zabawki, biżuteria, kosmetyki i książki by zapakowane w kolorowe papiery i pudełka trafić pod choinkę. Eksperci Dentsu Aegis Network przyjrzeli się prezentom jakie polscy instagramowicze zamieścili na swoich profilach i oznaczyli hashtagiem #prezent w okresie świątecznym.  
Infulencerzy testują Cyfrowy Polsat GO 
Ruszyła wspierana przez influencerów akcja marketingowa promująca serwis Cyfrowy Polsat GO z oferty największej polskiej platformy satelitarnej. Swoimi wrażeniami z korzystania z usługi podzielą się: Pani Ekscelencja, Robert Nawrowski oraz LukasTV. Za realizację projektu odpowiada należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum.
JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday
Już w najbliższy weekend klienci sieci sklepów JYSK będą mogli spodziewać się świetnych ofert z rabatem do 70%. Pomimo, że Black Friday na świecie obchodzone jest w piątek po Dniu Dziękczynienia, to JYSK postanowił przedłużyć go do końca weekendu. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.
RejestracJA – Szymon Majewski i Kuba Jankowski zachęcają do rejestracji w Plusie
Plus rusza z kolejną aktywacją zachęcającą do rejestrowania kart pre-paid w sieci operatora. Za działania komunikacyjne odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.  
Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush
Ruszyła aktywacja konsumencka sieci Plus zachęcająca do rejestracji kart pre-paid Plush. Brand hero marki wraz z wybranymi influencerami odwiedzi cztery polskie miasta. Wizytom towarzyszą aktywacje social media na kanałach Plush i wspierających akcję infuencerów. Za realizację aktywacji odpowiada dom mediowy Vizeum. 
Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar
Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.
COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar
Polski hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar poszerza współpracę z COTY. Od 2017 Hypermedia będzie odpowiadała za obsługę wszystkich marek COTY na całym świecie.
1
2
3
4
5
6