Isobar Polska nawiązuje współpracę z Arla Foods

Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak należących do Arla Foods.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy. ...
Paweł Wojtak wraca do Isobar Polska

Paweł Wojtak objął stanowisko Design Studio Directora. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji.
dentsu X wypromuje wiosenno-letnią kolekcję Orsay

Brand dentsu X wygrał przetarg na obsługę reklamową kampanii marki Orsay. W jej ramach świadczyć będzie usługi promujące wiosenną kolekcję.
Isobar z nową kampanią produktową dla Provident 

3 kwietnia ruszyła kampania reklamowa "Mam Plan" firmy Provident, lidera na rynku pożyczek gotówkowych, nawiązująca do polskiego przeboju z 2000 roku. W spotach Provident promuje udzielaną przez internet pożyczkę z RRSO poniżej 10%.
iProspect wzmacnia kompetencje digitalowe i analityczne

iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) wzmacnia kompetencje analityczne. Agencja połączy siły z Amnetem oraz DDS-em. Zmiana jest kolejnym etapem transformacji, która ma na celu koncentrowanie pełnej gamy kompetencji marketingowych w ramach tzw. zespołów zintegrowanych o...
Digital Society Index 2019 - człowiek na pierwszym miejscu

Ignorowanie potrzeb cyfrowych to groźba dla zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
Carat, dentsu X i Isobar zrealizują kampanię z loterią dla marki Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.
Użytkownicy internetu zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's
iProspect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii OneBlade dla marki Philips

Spółki Carat oraz iProspect  (Dentsu Aegis Network Polska) realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Isobar Polska nawiązuje współpracę z Arla Foods

Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak należących do Arla Foods.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy. ...
Paweł Wojtak wraca do Isobar Polska

Paweł Wojtak objął stanowisko Design Studio Directora. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji.
dentsu X wypromuje wiosenno-letnią kolekcję Orsay

Brand dentsu X wygrał przetarg na obsługę reklamową kampanii marki Orsay. W jej ramach świadczyć będzie usługi promujące wiosenną kolekcję.
Isobar z nową kampanią produktową dla Provident 

3 kwietnia ruszyła kampania reklamowa "Mam Plan" firmy Provident, lidera na rynku pożyczek gotówkowych, nawiązująca do polskiego przeboju z 2000 roku. W spotach Provident promuje udzielaną przez internet pożyczkę z RRSO poniżej 10%.
iProspect wzmacnia kompetencje digitalowe i analityczne

iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) wzmacnia kompetencje analityczne. Agencja połączy siły z Amnetem oraz DDS-em. Zmiana jest kolejnym etapem transformacji, która ma na celu koncentrowanie pełnej gamy kompetencji marketingowych w ramach tzw. zespołów zintegrowanych o...
Digital Society Index 2019 - człowiek na pierwszym miejscu

Ignorowanie potrzeb cyfrowych to groźba dla zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
Carat, dentsu X i Isobar zrealizują kampanię z loterią dla marki Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.
Użytkownicy internetu zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.