Łukasz Herman awansował na Client Partnera w Carat

Łukasz Herman objął stanowisko Client Partnera w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network). Nową rolę pełni od lipca br.
Dentsu Session o Generacji Z

Pomimo młodego wieku, już dziś zaczynają dyktować zasady komunikacji marketingowej. Kim są? Jak zachowują się w sieci? Jakie kluczowe wnioski i trendy płyną z Raportu? Dentsu Aegis Network Polska zaprasza na wydarzenie poświęcone premierze obszernego raportu o polskiej g...
OFFLINE/ONLINE: być offline w świecie, w którym króluje online

O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute n...
Oczekiwania "Zetek" a wyzwania rekruterów - jak rekrutować Pokolenie Z?

Dla rekruterów rozmowa z potencjalnym przyszłym pracownikiem to chleb powszedni. Mająca miejsce jednak coraz bardziej roszczeniowa postawa kandydatów pokolenia Z, wymaga od przedstawicieli pracodawcy odpowiedzi na pytanie "co mają mi państwo do zaoferowania?". Z jaką per...
WARTOŚCI: Gen Z – nowocześni tradycjonaliści?

Generacja Z. Dzisiejsi nastolatkowie. Nowocześni tradycjonaliści. Niepokorni buntownicy. Wartości przez nich wyznawane w dużej mierze pokrywają się z tymi, które wyznają pokolenia starsze a nawet ich rodzice, często stawiani jako autorytet. O wartościach, rodzinie, autor...
„Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”

Reprezentantów pokolenia Z można dostrzec na schodach galerii handlowej, koncertach czy oczekujących na rozmowę kwalifikacyjną. Smartfony stanowią nieodłączne elementy ich outfitu, podobnie jak najmodniejszy aktualnie model sneakersów. Żyją jednocześnie na dwóch równoleg...
Dentsu Session o e-sporcie w Dentsu Aegis Network Polska

Czym jest e-sport i dlaczego warto uwzględnić go w biznesie? Co mają wspólnego rozgrywki sportowe online oraz bankowość, branże FMCG, motoryzacyjna czy telekomunikacyjna? Jak zapowiada się przyszłość e-sportu? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 cz...
Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
Lauren Walker i George Patten jako Regional Operating Officers w regionach EMEA i APAC

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.
Upfield nowym klientem dentsu X

dentsu X wygrało globalny przetarg na obsługę marki Upfield. Współpraca planowo ruszyć ma od września 2019 roku.
Łukasz Herman awansował na Client Partnera w Carat

Łukasz Herman objął stanowisko Client Partnera w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network). Nową rolę pełni od lipca br.
Dentsu Session o Generacji Z

Pomimo młodego wieku, już dziś zaczynają dyktować zasady komunikacji marketingowej. Kim są? Jak zachowują się w sieci? Jakie kluczowe wnioski i trendy płyną z Raportu? Dentsu Aegis Network Polska zaprasza na wydarzenie poświęcone premierze obszernego raportu o polskiej g...
OFFLINE/ONLINE: być offline w świecie, w którym króluje online

O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute n...
Oczekiwania "Zetek" a wyzwania rekruterów - jak rekrutować Pokolenie Z?

Dla rekruterów rozmowa z potencjalnym przyszłym pracownikiem to chleb powszedni. Mająca miejsce jednak coraz bardziej roszczeniowa postawa kandydatów pokolenia Z, wymaga od przedstawicieli pracodawcy odpowiedzi na pytanie "co mają mi państwo do zaoferowania?". Z jaką per...
WARTOŚCI: Gen Z – nowocześni tradycjonaliści?

Generacja Z. Dzisiejsi nastolatkowie. Nowocześni tradycjonaliści. Niepokorni buntownicy. Wartości przez nich wyznawane w dużej mierze pokrywają się z tymi, które wyznają pokolenia starsze a nawet ich rodzice, często stawiani jako autorytet. O wartościach, rodzinie, autor...
„Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”

Reprezentantów pokolenia Z można dostrzec na schodach galerii handlowej, koncertach czy oczekujących na rozmowę kwalifikacyjną. Smartfony stanowią nieodłączne elementy ich outfitu, podobnie jak najmodniejszy aktualnie model sneakersów. Żyją jednocześnie na dwóch równoleg...
Dentsu Session o e-sporcie w Dentsu Aegis Network Polska

Czym jest e-sport i dlaczego warto uwzględnić go w biznesie? Co mają wspólnego rozgrywki sportowe online oraz bankowość, branże FMCG, motoryzacyjna czy telekomunikacyjna? Jak zapowiada się przyszłość e-sportu? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 cz...
Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
Lauren Walker i George Patten jako Regional Operating Officers w regionach EMEA i APAC

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.
1
2
3
4
5
6
7