Infulencerzy testują Cyfrowy Polsat GO 
Ruszyła wspierana przez influencerów akcja marketingowa promująca serwis Cyfrowy Polsat GO z oferty największej polskiej platformy satelitarnej. Swoimi wrażeniami z korzystania z usługi podzielą się: Pani Ekscelencja, Robert Nawrowski oraz LukasTV. Za realizację projektu odpowiada należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum.
JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday
Już w najbliższy weekend klienci sieci sklepów JYSK będą mogli spodziewać się świetnych ofert z rabatem do 70%. Pomimo, że Black Friday na świecie obchodzone jest w piątek po Dniu Dziękczynienia, to JYSK postanowił przedłużyć go do końca weekendu. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.
RejestracJA – Szymon Majewski i Kuba Jankowski zachęcają do rejestracji w Plusie
Plus rusza z kolejną aktywacją zachęcającą do rejestrowania kart pre-paid w sieci operatora. Za działania komunikacyjne odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.  
Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush
Ruszyła aktywacja konsumencka sieci Plus zachęcająca do rejestracji kart pre-paid Plush. Brand hero marki wraz z wybranymi influencerami odwiedzi cztery polskie miasta. Wizytom towarzyszą aktywacje social media na kanałach Plush i wspierających akcję infuencerów. Za realizację aktywacji odpowiada dom mediowy Vizeum. 
Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar
Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.
COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar
Polski hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar poszerza współpracę z COTY. Od 2017 Hypermedia będzie odpowiadała za obsługę wszystkich marek COTY na całym świecie.
LET GO – nowa kampania marki sloggi
Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home. 
#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 
Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isobar Polska. 
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta
Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident, lider wśród firm pożyczkowych w Polsce, wystartował właśnie z kampanią świąteczną, w której cyfry nabierają zupełnie innego znaczenia. 
1
2
3
4
5
6