Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska

Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska.
Roman Dudziński awansuje na Digital Directora

Roman Dudziński, dotychczasowy Digital Development Manager w Carat Polska, awansuje na stanowisko Digital Directora.
Dentsu Aegis Network Polska uruchamia agencję dentsu X

Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network Polska powołuje do życia agencję dentsu X – Events & Media, która będzie połączeniem spółek Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz działu mediowego Dentsu Aegis Network.
Ewa Woroszył dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska

W Dentsu Aegis Network Polska następuje zmiana Chief Financial Officera. Od stycznia br. nowym dyrektorem finansowym grupy zostaje Ewa Woroszył. Zastąpi w tej roli dotychczasowego CFO, Tomasza Dziekana.
Mentoring Day 2019 już 17 stycznia

W najbliższy czwartek, 17 stycznia, w budynku X2 (biurowiec Dentsu Aegis Network Polska) odbędzie się impreza konferencyjna stanowiąca najważniejsze wydarzenie mentoringowe roku – Mentoring Day 2019.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta

Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Franke Polska dołącza do klientów Carat

Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska nagrodzona w MIXX Awards&Conference 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem Internetu. Statuetki w 16 kategoriach wręczono podczas gali, która odbyła się 28 listopada w Warszawie.
Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing.Kolejna moda czy konieczność?

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych ski...
Dentsu Aegis Network Polska dla Bell Polska

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska

Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska.
Roman Dudziński awansuje na Digital Directora

Roman Dudziński, dotychczasowy Digital Development Manager w Carat Polska, awansuje na stanowisko Digital Directora.
Dentsu Aegis Network Polska uruchamia agencję dentsu X

Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network Polska powołuje do życia agencję dentsu X – Events & Media, która będzie połączeniem spółek Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz działu mediowego Dentsu Aegis Network.
Ewa Woroszył dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska

W Dentsu Aegis Network Polska następuje zmiana Chief Financial Officera. Od stycznia br. nowym dyrektorem finansowym grupy zostaje Ewa Woroszył. Zastąpi w tej roli dotychczasowego CFO, Tomasza Dziekana.
Mentoring Day 2019 już 17 stycznia

W najbliższy czwartek, 17 stycznia, w budynku X2 (biurowiec Dentsu Aegis Network Polska) odbędzie się impreza konferencyjna stanowiąca najważniejsze wydarzenie mentoringowe roku – Mentoring Day 2019.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta

Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Franke Polska dołącza do klientów Carat

Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska nagrodzona w MIXX Awards&Conference 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem Internetu. Statuetki w 16 kategoriach wręczono podczas gali, która odbyła się 28 listopada w Warszawie.
Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing.Kolejna moda czy konieczność?

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych ski...
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.