Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Isobar wspiera komunikację nowego modelu SUV'a ŠKODY

Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspierająca wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
7 statuetek w Effie Awards 2019 dla spółek z Grupy Dentsu

Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły...
Isobar oraz Carat z nominacjami do MIXX Awards 2019

Jury MIXX Awards ogłosiło 56 nominacji w ramach tegorocznej edycji konkursu. Wśród wyróżnionych kampanii reklamowych znalazło się pięć, za których realizację odpowiadają spółki Isobar oraz Carat (Dentsu Aegis Network).
dentsu X z kampanią „Karnawał w Wenecji w blasku Ferrero Rocher”

dentsu X (Dentsu Aegis Network Polska) przygotowuje jesienną aktywację dla marki Ferrero Rocher. Brand odpowiedzialny jest za koncept, projekt oraz organizację loterii.
Brązowe Effie dla Carat i iProspect w Euro Effie

Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.
2 for U Challenge – nowa kampania McDonald’s od Isobar Polska 

Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Mądrość Natury - Isobar ze spotami dla marki Enfamil 

Marka Enfamil (Mead Johnson Nutrition) realizuje kampanię wspierającą Enfamil Premium MFGM 2. 
Carat dla marki CEWE

Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) podjął współpracę z Firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego.Efektem realizowanego projektu jest telewizyjna kampania reklamowa, wspi...
Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Isobar wspiera komunikację nowego modelu SUV'a ŠKODY

Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspierająca wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
7 statuetek w Effie Awards 2019 dla spółek z Grupy Dentsu

Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły...
Isobar oraz Carat z nominacjami do MIXX Awards 2019

Jury MIXX Awards ogłosiło 56 nominacji w ramach tegorocznej edycji konkursu. Wśród wyróżnionych kampanii reklamowych znalazło się pięć, za których realizację odpowiadają spółki Isobar oraz Carat (Dentsu Aegis Network).
dentsu X z kampanią „Karnawał w Wenecji w blasku Ferrero Rocher”

dentsu X (Dentsu Aegis Network Polska) przygotowuje jesienną aktywację dla marki Ferrero Rocher. Brand odpowiedzialny jest za koncept, projekt oraz organizację loterii.
Brązowe Effie dla Carat i iProspect w Euro Effie

Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.
2 for U Challenge – nowa kampania McDonald’s od Isobar Polska 

Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Mądrość Natury - Isobar ze spotami dla marki Enfamil 

Marka Enfamil (Mead Johnson Nutrition) realizuje kampanię wspierającą Enfamil Premium MFGM 2. 
1
2
3
4
5
6
7