Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

temu

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.
Marcin Gut w Amnet Polska

temu

Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.
Stanowisko Amnet Polska Sp. z o.o. na temat Standardu viewability w kampaniach reklamowych online przygotowanego przez Grupę Zadaniową ds. viewability IAB Polska

temu

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

temu

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.
Isobar Commerce – sieć Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce

temu

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

temu

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

temu

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

temu

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

temu

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 
Dentsu Aegis Network Polska ogłasza zmiany w strukturze oraz rozwój przez partnerstwa i kolejne akwizycje

temu

Dentsu Aegis Network Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Mają one na celu uproszczenie działań oraz zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez synergie kluczowych obszarów.
Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

temu

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.
Marcin Gut w Amnet Polska

temu

Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.
Stanowisko Amnet Polska Sp. z o.o. na temat Standardu viewability w kampaniach reklamowych online przygotowanego przez Grupę Zadaniową ds. viewability IAB Polska

temu

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

temu

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.
Isobar Commerce – sieć Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce

temu

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

temu

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

temu

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

temu

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

temu

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 
1
2
3
4
5
6
7