Informacja nt. przejścia pracowników Dentsu Aegis Network Polska w tryb pracy zdalnej

Szanowni Państwo, 
Marka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. 
"Pan T." z dwoma nagrodami Polskiej Akademii Filmowej 

Polska Akademia Filmowa przyznała swoje nagrody - Orły. Film "Pan. T" za którego produkcję odpowiadał, należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dom produkcyjny Propeller Film zdobył nagrody w dwóch kategoriach. 
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii ACUVUE® OASYS with Transitions™

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE®. 
"okazYEAH! po Twojemu " - McDonald's wprowadza personalizowane oferty promocyjne 

Użytkownicy aplikacji mobilnej McDonald's mogą komponować własne zestawy promocyjne w ramach akcji "okazYEAH!".
Jak wprowadzić młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej?

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej...
Isobar Good - agencja powołuje globalną incjatywę, która będzie wspierać Cele Zrównoważonego Rozwoju 

Isobar uruchomił globalną incjatywę "Isobar Good", której celem jest działanie na rzecz wspierania Celów Rzównoważonego Rozwoju ONZ. Incjatywą kieruje Kara Prosser. 
Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 i wybory w USA napędzają wzrost wydatków na reklamę w 2020

Na przyspieszenie wzrostu wydatków na reklamę z 2,6% w 2019 roku do 3,9% w 2020 roku wpływ mają wydarzenia o charakterze globalnym. Trendy lokalne przedstawiają nieco bardziej zniuansowany obraz sytuacji; wzrost napędzają gospodarki wschodzące w regionie APAC i Ameryce Ł...
Dentsu z własną pasieką na dachu biurowca X2

Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu sied...
Informacja nt. przejścia pracowników Dentsu Aegis Network Polska w tryb pracy zdalnej

Szanowni Państwo, 
Marka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. 
"Pan T." z dwoma nagrodami Polskiej Akademii Filmowej 

Polska Akademia Filmowa przyznała swoje nagrody - Orły. Film "Pan. T" za którego produkcję odpowiadał, należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dom produkcyjny Propeller Film zdobył nagrody w dwóch kategoriach. 
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii ACUVUE® OASYS with Transitions™

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE®. 
"okazYEAH! po Twojemu " - McDonald's wprowadza personalizowane oferty promocyjne 

Użytkownicy aplikacji mobilnej McDonald's mogą komponować własne zestawy promocyjne w ramach akcji "okazYEAH!".
Jak wprowadzić młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej?

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej...
Isobar Good - agencja powołuje globalną incjatywę, która będzie wspierać Cele Zrównoważonego Rozwoju 

Isobar uruchomił globalną incjatywę "Isobar Good", której celem jest działanie na rzecz wspierania Celów Rzównoważonego Rozwoju ONZ. Incjatywą kieruje Kara Prosser. 
Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 i wybory w USA napędzają wzrost wydatków na reklamę w 2020

Na przyspieszenie wzrostu wydatków na reklamę z 2,6% w 2019 roku do 3,9% w 2020 roku wpływ mają wydarzenia o charakterze globalnym. Trendy lokalne przedstawiają nieco bardziej zniuansowany obraz sytuacji; wzrost napędzają gospodarki wschodzące w regionie APAC i Ameryce Ł...
1
2
3
4
5
6
7