iProspect, Carat i DDS dla Hörmann Polska

iProspect Polska, Carat Polska oraz DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska.
Mastercard® z wyjątkową niespodzianką dla fanów „Gry o tron”

Serial HBO „Gra o tron” oparty na cyklu powieści „Pieśń lodu i ognia” George’a R.R. Martina zgromadził wielką rzeszę fanów na całym świecie. Premiera ostatniego odcinka finałowego sezonu „Gry o tron” odbędzie się w Polsce 20 maja. Z tej okazji Mastercard, HBO GO i Multik...
Oświadczenie Dentsu Aegis Network w sprawie odwołania festiwalu Woodstock

Praca z kultowymi markami oraz bycie kojarzonym z ważnymi ruchami społecznymi i eventami to marzenie każdej grupy komunikacyjnej. Mamy bardzo bogatą historię w zakresie przygotowywania wydarzeń i doświadczeń, które łączą ludzi wokół wspólnych zainteresowań, dlatego zdecy...
Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy. ...
iProspect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii OneBlade dla marki Philips

Spółki Carat oraz iProspect  (Dentsu Aegis Network Polska) realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Isobar Polska nawiązuje współpracę z Arla Foods

Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak należących do Arla Foods.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.
Paweł Wojtak wraca do Isobar Polska

Paweł Wojtak objął stanowisko Design Studio Directora. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji.
dentsu X wypromuje wiosenno-letnią kolekcję Orsay

Brand dentsu X wygrał przetarg na obsługę reklamową kampanii marki Orsay. W jej ramach świadczyć będzie usługi promujące wiosenną kolekcję.
Lendo debiutuje na polskim rynku

Rusza kampania skandynawskiego lidera pożyczek online. Obecna już w kilku krajach Europy firma Lendo, wpisuje swoją ofertę w szybko rosnący segment internetowych usług typu FinTech. Umożliwia swoim klientom korzystanie z bezpłatnej i w pełni zautomatyzowanej platformy z ...
iProspect, Carat i DDS dla Hörmann Polska

iProspect Polska, Carat Polska oraz DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska.
Mastercard® z wyjątkową niespodzianką dla fanów „Gry o tron”

Serial HBO „Gra o tron” oparty na cyklu powieści „Pieśń lodu i ognia” George’a R.R. Martina zgromadził wielką rzeszę fanów na całym świecie. Premiera ostatniego odcinka finałowego sezonu „Gry o tron” odbędzie się w Polsce 20 maja. Z tej okazji Mastercard, HBO GO i Multik...
Oświadczenie Dentsu Aegis Network w sprawie odwołania festiwalu Woodstock

Praca z kultowymi markami oraz bycie kojarzonym z ważnymi ruchami społecznymi i eventami to marzenie każdej grupy komunikacyjnej. Mamy bardzo bogatą historię w zakresie przygotowywania wydarzeń i doświadczeń, które łączą ludzi wokół wspólnych zainteresowań, dlatego zdecy...
Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy. ...
iProspect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii OneBlade dla marki Philips

Spółki Carat oraz iProspect  (Dentsu Aegis Network Polska) realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Isobar Polska nawiązuje współpracę z Arla Foods

Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak należących do Arla Foods.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.
Paweł Wojtak wraca do Isobar Polska

Paweł Wojtak objął stanowisko Design Studio Directora. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji.
dentsu X wypromuje wiosenno-letnią kolekcję Orsay

Brand dentsu X wygrał przetarg na obsługę reklamową kampanii marki Orsay. W jej ramach świadczyć będzie usługi promujące wiosenną kolekcję.
1
2
3
4
5
6
7