Imperial Cinepix wspiera premierę "Morderstwa w Orient Expressie"

temu

24 listopada do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
Lumix Generation Freedom - Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

temu

Panasonic ruszył z kampanią wspierającą bezlusterkowe aparaty fotograficzne Lumix G. Kampania prowadzona jest na polskim, rumuńskim, czeskim i węgierskim rynku. Działania koordynuje dom mediowy Vizeum Polska. 
Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

temu

Marki Fotojoker oraz CEWE poszerzyły zakres współpracy z siecią Dentsu Aegis Network. Od listopada firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.
Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

temu

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska. 
Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

temu

Hypermedia – hub technologiczny wchodzący w skład Isobar Poland Group podpisał umowę o współpracy z bpm’online, amerykańskim dostawcą rozwiązań z zakresu Customer Relationship Management (CRM) oraz Business Process Management (BPM).
IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

temu

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.
Złoto i 3 srebra w konkursie Effie dla agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska

temu

23 października na scenie Teatr Wielki - Opera Narodowa odbyła się 18. Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych. Jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności brana jest także pod uw
Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

temu

Natalia Skrzypek, pracująca do tej pory jako group account manager w należącym do Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Vizeum, awansowała na digital development managera. 
Sephora wspiera reklamowo markę Kat Von D Beauty

temu

Ruszyła polska kampania wspierająca kosmetyki Kat Von D Beauty dostępne już w Sephora. Za działania odpowiadają agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Provident przedłuża współpracę z Isobar Polska

temu

Provident, lider na rynku pożyczek gotówkowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Firma zdecydowała się przedłużyć współpracę z dotychczasowym partnerem, agencją Isobar Polska.
Imperial Cinepix wspiera premierę "Morderstwa w Orient Expressie"

temu

24 listopada do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
Lumix Generation Freedom - Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

temu

Panasonic ruszył z kampanią wspierającą bezlusterkowe aparaty fotograficzne Lumix G. Kampania prowadzona jest na polskim, rumuńskim, czeskim i węgierskim rynku. Działania koordynuje dom mediowy Vizeum Polska. 
Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

temu

Marki Fotojoker oraz CEWE poszerzyły zakres współpracy z siecią Dentsu Aegis Network. Od listopada firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.
Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

temu

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska. 
Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

temu

Hypermedia – hub technologiczny wchodzący w skład Isobar Poland Group podpisał umowę o współpracy z bpm’online, amerykańskim dostawcą rozwiązań z zakresu Customer Relationship Management (CRM) oraz Business Process Management (BPM).
IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

temu

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.
Złoto i 3 srebra w konkursie Effie dla agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska

temu

23 października na scenie Teatr Wielki - Opera Narodowa odbyła się 18. Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych. Jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności brana jest także pod uw
Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

temu

Natalia Skrzypek, pracująca do tej pory jako group account manager w należącym do Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Vizeum, awansowała na digital development managera. 
Sephora wspiera reklamowo markę Kat Von D Beauty

temu

Ruszyła polska kampania wspierająca kosmetyki Kat Von D Beauty dostępne już w Sephora. Za działania odpowiadają agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
1
2
3
4
5
6
7