Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

temu

Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi. 
Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

temu

SKODA ruszyła z noworoczną wyprzedażą modeli z 2017 r. W skład oferty promocyjnej wchodzi 6 modeli, a zniżki sięgają 15 tys. złotych. Za działania reklamowe odpowiada Isobar Polska. 
Marcin Gut w Amnet Polska

temu

Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.
Świąteczny konkurs z nagrodami od C&A

temu

C&A wystartował ze świąteczną kampanią online’ową promującą wybrane artykuły marki. Akcję wspiera aktywacja konsumencka – konkurs z nagrodami. Działania prowadzone są przez dom mediowy Carat, należący do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, oraz wydawnictwo Edipresse.
Plush wspiera reklamowo smartfony za złotówkę 

temu

Plush ruszył ze wsparciem reklamowym oferty "Smartfon za złotówkę" dostępnej dla osób chcących zmienić operatora. Kampanię realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network). 
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group

temu

Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. 
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci"

temu

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
Złote Spinacze 2017 - nagrody dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

temu

Gratulujemy naszym agencjom, które w piątkowy wieczór odebrały nagrody na Gala Złote Spinacze 2017! 
Simba Toys Polska z kampanią gier planszowych

temu

Marka Simba Toys Polska wystartowała z nową kampanią reklamową. Za prowadzenie działań komunikacyjnych odpowiedzialne są firmy z grupy Dentsu Aegis Network - dom mediowy Carat Polska oraz agencja performance marketingu iProspect.
Maciej Kutera Multiscreen Managerem w Carat

temu

Maciej Kutera, dotychczas pracujący w Carat Polska jako Senior Communications Planner, objął funkcję Multiscreen Managera. To nowe stanowisko w strukturach domu mediowego.
Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

temu

Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi. 
Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

temu

SKODA ruszyła z noworoczną wyprzedażą modeli z 2017 r. W skład oferty promocyjnej wchodzi 6 modeli, a zniżki sięgają 15 tys. złotych. Za działania reklamowe odpowiada Isobar Polska. 
Marcin Gut w Amnet Polska

temu

Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.
Świąteczny konkurs z nagrodami od C&A

temu

C&A wystartował ze świąteczną kampanią online’ową promującą wybrane artykuły marki. Akcję wspiera aktywacja konsumencka – konkurs z nagrodami. Działania prowadzone są przez dom mediowy Carat, należący do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, oraz wydawnictwo Edipresse.
Plush wspiera reklamowo smartfony za złotówkę 

temu

Plush ruszył ze wsparciem reklamowym oferty "Smartfon za złotówkę" dostępnej dla osób chcących zmienić operatora. Kampanię realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network). 
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group

temu

Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. 
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci"

temu

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
Złote Spinacze 2017 - nagrody dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

temu

Gratulujemy naszym agencjom, które w piątkowy wieczór odebrały nagrody na Gala Złote Spinacze 2017! 
Simba Toys Polska z kampanią gier planszowych

temu

Marka Simba Toys Polska wystartowała z nową kampanią reklamową. Za prowadzenie działań komunikacyjnych odpowiedzialne są firmy z grupy Dentsu Aegis Network - dom mediowy Carat Polska oraz agencja performance marketingu iProspect.
1
2
3
4
5
6
7