Stanowisko Amnet Polska Sp. z o.o. na temat Standardu viewability w kampaniach reklamowych online przygotowanego przez Grupę Zadaniową ds. viewability IAB Polska

temu

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

temu

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.
Isobar Commerce – sieć Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce

temu

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

temu

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group

temu

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy.
Roman Dudziński awansuje w strukturach domu mediowego Carat Polska

temu

Roman Dudziński awansował na stanowisko digital development managera w należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Carat. 
Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

temu

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. 
Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

temu

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

temu

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.
Dom mediowy Carat wzmacnia dział New Business

temu

Do zespołu domu mediowego Carat, należącego do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora.
Stanowisko Amnet Polska Sp. z o.o. na temat Standardu viewability w kampaniach reklamowych online przygotowanego przez Grupę Zadaniową ds. viewability IAB Polska

temu

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

temu

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.
Isobar Commerce – sieć Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce

temu

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

temu

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group

temu

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy.
Roman Dudziński awansuje w strukturach domu mediowego Carat Polska

temu

Roman Dudziński awansował na stanowisko digital development managera w należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Carat. 
Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

temu

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. 
Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

temu

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

temu

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.
1
2
3
4
5
6
7