„We are the Answear” – jesienna kampania reklamowa marki Answear od Isobar Poland Group

temu

Z początkiem października ruszyła wizerunkowa kampania marki Answear z hasłem przewodnim „Moda testowana na ludziach. We are the Answear”. Działania reklamowe będę prowadzone na terenie Polski oraz krajów Europy Wschodniej. Strategię oraz spoty przygotowała Isobar Poland Group należąca do Dentsu Aegis Network Polska.
Vizeum wspiera Orzechy Felix w kanałach VOD

temu

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VOD zobaczą cztery firmy komunikujące zalety Orzechów Felix.
Przez życie z radiem - nowa kampania Radia ZET od Isobar Poland Group

temu

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia ZET, której głównym hasłem jest „siła muzyki”. W 11 największych miastach można zobaczyć billboardy z cytatami bezpośrednio nawiązującymi do spotu telewizyjnego. Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia ZET.
Andrzej Kaczmarczyk dołącza do Isobar Poland Group

temu

We wrześniu do Hypermedia - technology hub wchodzącego w skład Isobar Poland Group, dołączył Andrzej Kaczmarczyk, menedżer IT i doradca. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i wdrożenie modelu operacyjnego Isobar Poland Group w obszarze technologii.
AXA Assistance nowym klientem iProspect

temu

Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. Dla nowego klienta poprowadzi kampanię marketingową polis turystycznych oferowanych przez ubezpieczyciela przez internet.
Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

temu

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.
Vizeum Polska planuje media w kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior

temu

Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). 
iProspect dla Lancerto

temu

Do grona klientów iProspect dołączyła firma Lancerto. Agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizuje dla marki Lancerto kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.
Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

temu

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.
Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Pomiędzy nami góry"

temu

Należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin dystrybuowanego przez Imperial Cinepix filmu "Pomiędzy nami góry". 
„We are the Answear” – jesienna kampania reklamowa marki Answear od Isobar Poland Group

temu

Z początkiem października ruszyła wizerunkowa kampania marki Answear z hasłem przewodnim „Moda testowana na ludziach. We are the Answear”. Działania reklamowe będę prowadzone na terenie Polski oraz krajów Europy Wschodniej. Strategię oraz spoty przygotowała Isobar Poland Group należąca do Dentsu Aegis Network Polska.
Vizeum wspiera Orzechy Felix w kanałach VOD

temu

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VOD zobaczą cztery firmy komunikujące zalety Orzechów Felix.
Przez życie z radiem - nowa kampania Radia ZET od Isobar Poland Group

temu

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia ZET, której głównym hasłem jest „siła muzyki”. W 11 największych miastach można zobaczyć billboardy z cytatami bezpośrednio nawiązującymi do spotu telewizyjnego. Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia ZET.
Andrzej Kaczmarczyk dołącza do Isobar Poland Group

temu

We wrześniu do Hypermedia - technology hub wchodzącego w skład Isobar Poland Group, dołączył Andrzej Kaczmarczyk, menedżer IT i doradca. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i wdrożenie modelu operacyjnego Isobar Poland Group w obszarze technologii.
AXA Assistance nowym klientem iProspect

temu

Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. Dla nowego klienta poprowadzi kampanię marketingową polis turystycznych oferowanych przez ubezpieczyciela przez internet.
Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

temu

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.
Vizeum Polska planuje media w kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior

temu

Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). 
iProspect dla Lancerto

temu

Do grona klientów iProspect dołączyła firma Lancerto. Agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizuje dla marki Lancerto kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.
Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

temu

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.
1
2
3
4
5
6
7