#Ideathon, aby pomóc osobom z niepełnosprawnościami na rynku pracy. #chciectomoc

Jak pomóc osobom z niepełnosprawnościami w znalezieniu zatrudnienia? Jak zachęcić pracodawców do współpracy i kreowania przyjaznego miejsca pracy dla różnorodnych zespołów? Na te pytania będą odpowiadać uczestnicy 2-dniowej sesji warsztatowej #Ideathon organizowanej prze...
Dentsu Session o TV&VIDEO w Dentsu Aegis Network Polska

Czy wideo oglądane za pomocą smarfona jest bardziej angażujące niż wideo na szklanym ekranie? Który z nich przyciąga uwagę konsumenta najbardziej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska podczas spotkani...
Zarządzanie pokoleniami w biznesie - wspólna konferencja Dentsu Aegis Network Polska oraz Inicjatywy Razem dla Różnorodności w Biznesie

24 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja poświęcona zarządzaniu pokoleniami w biznesie. Organizatorem wydarzenia jest Inicjatywa Razem dla Różnorodności w Biznesie, której celem jest propagowanie najlepszych praktyk w zarządzaniu różno...
Dentsu X dla Suntago Wodny Świat

27 sierpnia br. odbyło się wydarzenie związane z zakończeniem prac konstrukcyjnych na budowie największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago Wodny Świat. Za przygotowanie strefy hospitality dla gości odpowiada agencja dentsu X (Dentsu Aegis Network Polska).
Bracia Sadownicy klientem Vizeum

Dom mediowy, wchodzący w skład Grupy Dentsu, pozyskał do obsługi nową markę, dla której od lipca br. przygotowuje szereg działań z zakresu planowania mediów oraz strategii komunikacji.
Upfield nowym klientem dentsu X

dentsu X wygrało globalny przetarg na obsługę marki Upfield. Współpraca planowo ruszyć ma od września 2019 roku.
Łukasz Herman awansował na Client Partnera w Carat

Łukasz Herman objął stanowisko Client Partnera w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network). Nową rolę pełni od lipca br.
Dentsu Session o Generacji Z

Pomimo młodego wieku, już dziś zaczynają dyktować zasady komunikacji marketingowej. Kim są? Jak zachowują się w sieci? Jakie kluczowe wnioski i trendy płyną z Raportu? Dentsu Aegis Network Polska zaprasza na wydarzenie poświęcone premierze obszernego raportu o polskiej g...
OFFLINE/ONLINE: być offline w świecie, w którym króluje online

O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute n...
Mariusz Kukwa dołącza do zespołu Amplifi

Z początkiem września do Amplifi (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mariusz Kukwa obejmując stanowisko Head of Multiscreen Investment.
#Ideathon, aby pomóc osobom z niepełnosprawnościami na rynku pracy. #chciectomoc

Jak pomóc osobom z niepełnosprawnościami w znalezieniu zatrudnienia? Jak zachęcić pracodawców do współpracy i kreowania przyjaznego miejsca pracy dla różnorodnych zespołów? Na te pytania będą odpowiadać uczestnicy 2-dniowej sesji warsztatowej #Ideathon organizowanej prze...
Dentsu Session o TV&VIDEO w Dentsu Aegis Network Polska

Czy wideo oglądane za pomocą smarfona jest bardziej angażujące niż wideo na szklanym ekranie? Który z nich przyciąga uwagę konsumenta najbardziej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska podczas spotkani...
Zarządzanie pokoleniami w biznesie - wspólna konferencja Dentsu Aegis Network Polska oraz Inicjatywy Razem dla Różnorodności w Biznesie

24 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja poświęcona zarządzaniu pokoleniami w biznesie. Organizatorem wydarzenia jest Inicjatywa Razem dla Różnorodności w Biznesie, której celem jest propagowanie najlepszych praktyk w zarządzaniu różno...
Dentsu X dla Suntago Wodny Świat

27 sierpnia br. odbyło się wydarzenie związane z zakończeniem prac konstrukcyjnych na budowie największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago Wodny Świat. Za przygotowanie strefy hospitality dla gości odpowiada agencja dentsu X (Dentsu Aegis Network Polska).
Bracia Sadownicy klientem Vizeum

Dom mediowy, wchodzący w skład Grupy Dentsu, pozyskał do obsługi nową markę, dla której od lipca br. przygotowuje szereg działań z zakresu planowania mediów oraz strategii komunikacji.
Upfield nowym klientem dentsu X

dentsu X wygrało globalny przetarg na obsługę marki Upfield. Współpraca planowo ruszyć ma od września 2019 roku.
Łukasz Herman awansował na Client Partnera w Carat

Łukasz Herman objął stanowisko Client Partnera w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network). Nową rolę pełni od lipca br.
Dentsu Session o Generacji Z

Pomimo młodego wieku, już dziś zaczynają dyktować zasady komunikacji marketingowej. Kim są? Jak zachowują się w sieci? Jakie kluczowe wnioski i trendy płyną z Raportu? Dentsu Aegis Network Polska zaprasza na wydarzenie poświęcone premierze obszernego raportu o polskiej g...
OFFLINE/ONLINE: być offline w świecie, w którym króluje online

O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute n...
1
2
3
4
5
6
7