Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 
Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. Natomiast Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, pozostając na dotychczasowym stanowisku, będzie dodatkowo pełnić obowiązki chief client officera (CCO). 
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycyjnych. Do Stępniewskiego niezmiennie będą raportować managerowie spółek działających na rynku polskim.
Pierścionki, ciepłe skarpety i pluszaki – świąteczne hity na instagramie

Grudzień to miesiąc, w którym z sklepowych półek znikają zabawki, biżuteria, kosmetyki i książki by zapakowane w kolorowe papiery i pudełka trafić pod choinkę. Eksperci Dentsu Aegis Network przyjrzeli się prezentom jakie polscy instagramowicze zamieścili na swoich profilach i oznaczyli hashtagiem #prezent w okresie świątecznym.  
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została także dedykowana akcja na Facebooku wykorzystująca SucharBot.
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 
Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. Natomiast Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, pozostając na dotychczasowym stanowisku, będzie dodatkowo pełnić obowiązki chief client officera (CCO). 
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycyjnych. Do Stępniewskiego niezmiennie będą raportować managerowie spółek działających na rynku polskim.
Pierścionki, ciepłe skarpety i pluszaki – świąteczne hity na instagramie

Grudzień to miesiąc, w którym z sklepowych półek znikają zabawki, biżuteria, kosmetyki i książki by zapakowane w kolorowe papiery i pudełka trafić pod choinkę. Eksperci Dentsu Aegis Network przyjrzeli się prezentom jakie polscy instagramowicze zamieścili na swoich profilach i oznaczyli hashtagiem #prezent w okresie świątecznym.  
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została także dedykowana akcja na Facebooku wykorzystująca SucharBot.
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.