Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

temu

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Škoda sadzi las na Placu Bankowym

temu

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną. Podczas długiego weekendu startuje projekt „Las w mieście”. Škoda, we współpracy ze stołecznym ZDM, zasadzi na Placu Bankowym prawdziwy las i stworzy miejską strefę relaksu.
Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

temu

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac ® MIXERS.
Vizeum Poland named "high speed" media house by Media&Marketng Poland Magazine

temu

Vizeum  Poland was named "high speed" media house by Media&Markeitng Poland Magazine. 
Nowy team kreatywny w Isobar Polska

temu

Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny, Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji.
Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

temu

Provident ruszył z kolejną ofertą promocyjną. Promocja „Prosta pożyczka” potrwa do 13 czerwca. Za kampanię wspierającą promocję odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska.
Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group.

temu

W maju do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu Head of Data Strategy, Products & Analytics. 
Kolejne wzmocnienie w dziale strategii Isobar Polska

temu

Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Barbara Puczyłowska. Do agencji przeszła z Getin Banku. Będzie raportować do kierującej działem Agnieszki Gozdek, brand strategy director.
Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

temu

Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka. 
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

temu

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 
Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

temu

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Škoda sadzi las na Placu Bankowym

temu

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną. Podczas długiego weekendu startuje projekt „Las w mieście”. Škoda, we współpracy ze stołecznym ZDM, zasadzi na Placu Bankowym prawdziwy las i stworzy miejską strefę relaksu.
Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

temu

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac ® MIXERS.
Vizeum Poland named "high speed" media house by Media&Marketng Poland Magazine

temu

Vizeum  Poland was named "high speed" media house by Media&Markeitng Poland Magazine. 
Nowy team kreatywny w Isobar Polska

temu

Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny, Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji.
Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

temu

Provident ruszył z kolejną ofertą promocyjną. Promocja „Prosta pożyczka” potrwa do 13 czerwca. Za kampanię wspierającą promocję odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska.
Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group.

temu

W maju do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu Head of Data Strategy, Products & Analytics. 
Kolejne wzmocnienie w dziale strategii Isobar Polska

temu

Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Barbara Puczyłowska. Do agencji przeszła z Getin Banku. Będzie raportować do kierującej działem Agnieszki Gozdek, brand strategy director.
Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

temu

Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka. 
1
2
3
4
5
6
7