Hypermedia linked by Isobar ponownie z nagrodą Sitecore Experience Awards

temu

Projekt zrealizowany dla marki Geberit – Sphinx przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best Use of Commerce” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. To druga z rzędu nagroda dla Hypermedia w tym konkursie. 
Mecz Polska – Irlandia Północna – w social mediach

temu

Za nami, pierwszy grupowy, a zarazem historyczny już mecz reprezentacji Polski na Euro 2016. W ubiegłą niedzielę kadra prowadzona przez Adama Nawałkę pokonała 1:0 reprezentację Irlandii Północnej. Polacy po 42 latach wygrali swoje pierwsze spotkanie na międzynarodowym turnieju o wielką stawkę. Raport przygotowany przez grupę Dentsu Aegis Network pokazuje, że mecz Polaków na tegorocznych Mistrzostwach Europy w piłce nożnej zainteresował rekordową ilość polskich kibiców, zarówno przed telewizorami, jak i w social media.
Prochenka, Ruszała oraz Sadłek dołączają do Carat Polska

temu

W czerwcu do Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Łukasz Sadłek jako Communications Manager, Marcin Ruszała jako Senior Communications Planner oraz Małgorzata Prochenka jako Junior Communications Planner.
iProspect z międzynarodową kampanią dla Travelist.pl

temu

iProspect, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja performance marketingu, rozpoczyna międzynarodową kampanię wspierającą serwis Travelist.pl. Działania będą prowadzone w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Turcji i w Izraelu.
Momenty RL9 – Isobar Polska z kampanią contentową dla Huawei P9 

temu

W ramach mini cyklu video powstały filmy w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach, które zdefiniowały jego karierę sportową. Cykl powstał we współpracy z ilustratorem, Trustem Truścińskim. Za przygotowanie projektu odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.
Reebok Fitness Camp 2016 promowany z wykorzystaniem interaktywnych witryn

temu

11 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Reebok Fitness Camp, eventu sportowego organizowanego przez markę Reebok. 
Lubię to – linked by Isobar wygrywa dwa przetargi Brown-Forman Polska 

temu

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar nawiązała współpracę z markami Jack Daniel's i Finlandia Vodka. Obie marki należą do Brown-Forman Polska. 
Vizeum Polska z konkursem promującym ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”

temu

Ruszył konkurs wspierający ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”. W ramach konkursu „Gramy o Bahamy” uczestnicy będą walczyć o dwuosobową wycieczkę na Bahamy oraz obudowy z wizerunkiem bohaterów „Angry Birds”. Za przygotowanie i przeprowadzenie aktywacji odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. 
Isobar Polska rozwija usługi contentowe

temu

Marta Zajdel dołączyła do zespołu Agnieszki Gajzler, Vice President Media&Content Isobar i jako International Product Development Director będzie odpowiedzialna za zbudowanie portfolio biznesowo-produktowego opartego o potencjał zespołów contentu oraz moderacji. 
Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

temu

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała aktywację konkursową dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Lech Premium.
Hypermedia linked by Isobar ponownie z nagrodą Sitecore Experience Awards

temu

Projekt zrealizowany dla marki Geberit – Sphinx przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best Use of Commerce” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. To druga z rzędu nagroda dla Hypermedia w tym konkursie. 
Mecz Polska – Irlandia Północna – w social mediach

temu

Za nami, pierwszy grupowy, a zarazem historyczny już mecz reprezentacji Polski na Euro 2016. W ubiegłą niedzielę kadra prowadzona przez Adama Nawałkę pokonała 1:0 reprezentację Irlandii Północnej. Polacy po 42 latach wygrali swoje pierwsze spotkanie na międzynarodowym turnieju o wielką stawkę. Raport przygotowany przez grupę Dentsu Aegis Network pokazuje, że mecz Polaków na tegorocznych Mistrzostwach Europy w piłce nożnej zainteresował rekordową ilość polskich kibiców, zarówno przed telewizorami, jak i w social media.
Prochenka, Ruszała oraz Sadłek dołączają do Carat Polska

temu

W czerwcu do Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Łukasz Sadłek jako Communications Manager, Marcin Ruszała jako Senior Communications Planner oraz Małgorzata Prochenka jako Junior Communications Planner.
iProspect z międzynarodową kampanią dla Travelist.pl

temu

iProspect, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja performance marketingu, rozpoczyna międzynarodową kampanię wspierającą serwis Travelist.pl. Działania będą prowadzone w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Turcji i w Izraelu.
Momenty RL9 – Isobar Polska z kampanią contentową dla Huawei P9 

temu

W ramach mini cyklu video powstały filmy w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach, które zdefiniowały jego karierę sportową. Cykl powstał we współpracy z ilustratorem, Trustem Truścińskim. Za przygotowanie projektu odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.
Reebok Fitness Camp 2016 promowany z wykorzystaniem interaktywnych witryn

temu

11 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Reebok Fitness Camp, eventu sportowego organizowanego przez markę Reebok. 
Lubię to – linked by Isobar wygrywa dwa przetargi Brown-Forman Polska 

temu

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar nawiązała współpracę z markami Jack Daniel's i Finlandia Vodka. Obie marki należą do Brown-Forman Polska. 
Vizeum Polska z konkursem promującym ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”

temu

Ruszył konkurs wspierający ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”. W ramach konkursu „Gramy o Bahamy” uczestnicy będą walczyć o dwuosobową wycieczkę na Bahamy oraz obudowy z wizerunkiem bohaterów „Angry Birds”. Za przygotowanie i przeprowadzenie aktywacji odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. 
Isobar Polska rozwija usługi contentowe

temu

Marta Zajdel dołączyła do zespołu Agnieszki Gajzler, Vice President Media&Content Isobar i jako International Product Development Director będzie odpowiedzialna za zbudowanie portfolio biznesowo-produktowego opartego o potencjał zespołów contentu oraz moderacji. 
1
2
3
4
5
6
7