Hypermedia linked by Isobar z obsługą COTY na 21 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network dostarczać będzie usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio COTY na 21 rynkach. 
Tomasz Dziekan obejmuje stanowisko chief financial officera w Dentsu Aegis Network Polska

Tomasz Dziekan dołączył do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako chief financial officer i członek zarządu będzie odpowiadał za zarządzanie strukturą finansową i administracyjną grupy. 
Dentsu Aegis Network Polska po raz kolejny wspiera Energa Sopot Match Race w zakresie innowacji technologicznych

Dentsu Aegis Network Polska wspiera jedną z największych imprez żeglarskich w Polsce. Energa Sopot Match Race to prestiżowa impreza odbywająca się w cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata. W tym roku odbędzie się pomiędzy 26 a 30 lipca. 
Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 
Jak kibicowaliśmy naszym w meczu              Polska - Niemcy? 

Polska reprezentacja w piłce nożnej po wygranej w pierwszym meczu z Irlandią Północną przystąpiła do meczu z reprezentacją Niemiec. Pomimo tego, że rywal wydawał się być o wiele mocniejszy, naszej reprezentacji udało się zremisować. Polskiej reprezentacji kibicowaliśmy nie tylko w przed telewizorami ale także w internecie. 
Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała aktywację konkursową dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Lech Premium.
Hypermedia linked by Isobar ponownie z nagrodą Sitecore Experience Awards

Projekt zrealizowany dla marki Geberit – Sphinx przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best Use of Commerce” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. To druga z rzędu nagroda dla Hypermedia w tym konkursie. 
Mecz Polska – Irlandia Północna – w social mediach

Za nami, pierwszy grupowy, a zarazem historyczny już mecz reprezentacji Polski na Euro 2016. W ubiegłą niedzielę kadra prowadzona przez Adama Nawałkę pokonała 1:0 reprezentację Irlandii Północnej. Polacy po 42 latach wygrali swoje pierwsze spotkanie na międzynarodowym turnieju o wielką stawkę. Raport przygotowany przez grupę Dentsu Aegis Network pokazuje, że mecz Polaków na tegorocznych Mistrzostwach Europy w piłce nożnej zainteresował rekordową ilość polskich kibiców, zarówno przed telewizorami, jak i w social media.
Prochenka, Ruszała oraz Sadłek dołączają do Carat Polska

W czerwcu do Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Łukasz Sadłek jako Communications Manager, Marcin Ruszała jako Senior Communications Planner oraz Małgorzata Prochenka jako Junior Communications Planner.
14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

Agencje i domy mediowe należące do naszej grupy wróciły z gali Effie Awards Poland z 14 nagrodami.
Hypermedia linked by Isobar z obsługą COTY na 21 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network dostarczać będzie usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio COTY na 21 rynkach. 
Tomasz Dziekan obejmuje stanowisko chief financial officera w Dentsu Aegis Network Polska

Tomasz Dziekan dołączył do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako chief financial officer i członek zarządu będzie odpowiadał za zarządzanie strukturą finansową i administracyjną grupy. 
Dentsu Aegis Network Polska po raz kolejny wspiera Energa Sopot Match Race w zakresie innowacji technologicznych

Dentsu Aegis Network Polska wspiera jedną z największych imprez żeglarskich w Polsce. Energa Sopot Match Race to prestiżowa impreza odbywająca się w cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata. W tym roku odbędzie się pomiędzy 26 a 30 lipca. 
Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 
Jak kibicowaliśmy naszym w meczu              Polska - Niemcy? 

Polska reprezentacja w piłce nożnej po wygranej w pierwszym meczu z Irlandią Północną przystąpiła do meczu z reprezentacją Niemiec. Pomimo tego, że rywal wydawał się być o wiele mocniejszy, naszej reprezentacji udało się zremisować. Polskiej reprezentacji kibicowaliśmy nie tylko w przed telewizorami ale także w internecie. 
Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała aktywację konkursową dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Lech Premium.
Hypermedia linked by Isobar ponownie z nagrodą Sitecore Experience Awards

Projekt zrealizowany dla marki Geberit – Sphinx przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best Use of Commerce” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. To druga z rzędu nagroda dla Hypermedia w tym konkursie. 
Mecz Polska – Irlandia Północna – w social mediach

Za nami, pierwszy grupowy, a zarazem historyczny już mecz reprezentacji Polski na Euro 2016. W ubiegłą niedzielę kadra prowadzona przez Adama Nawałkę pokonała 1:0 reprezentację Irlandii Północnej. Polacy po 42 latach wygrali swoje pierwsze spotkanie na międzynarodowym turnieju o wielką stawkę. Raport przygotowany przez grupę Dentsu Aegis Network pokazuje, że mecz Polaków na tegorocznych Mistrzostwach Europy w piłce nożnej zainteresował rekordową ilość polskich kibiców, zarówno przed telewizorami, jak i w social media.
Prochenka, Ruszała oraz Sadłek dołączają do Carat Polska

W czerwcu do Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Łukasz Sadłek jako Communications Manager, Marcin Ruszała jako Senior Communications Planner oraz Małgorzata Prochenka jako Junior Communications Planner.
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.