Emocje, wyzwania i marki Polaków w czasie epidemii

Dział analityczny Dentsu Aegis Network - DDS - przeprowadził badanie konsumenckie. W pomiarze na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski, w wieku 18-59 lat, przeanalizowano zmiany postaw i zachowań respondentów, również w odniesieniu do mediów i zakupów. Badanie ...
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączą do zarządu Isobar Polska 

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansują w strukturach agencji Isobar Polska należącej do grupy Dentsu Aegis Network. 
Wendy Clark powołana na stanowisko global CEO Dentsu Aegis Network

Wendy Clark dołączy do grupy Dentsu we wrześniu br. W nowej roli będzie raportować do prezesa - Tima Andree i obejmie równocześnie stanowisko dyrektora wykonawczego grupy Dentsu.
Dentsu z własną pasieką na dachu biurowca X2

Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu sied...
Informacja nt. przejścia pracowników Dentsu Aegis Network Polska w tryb pracy zdalnej

Szanowni Państwo, 
Marka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. 
"Pan T." z dwoma nagrodami Polskiej Akademii Filmowej 

Polska Akademia Filmowa przyznała swoje nagrody - Orły. Film "Pan. T" za którego produkcję odpowiadał, należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dom produkcyjny Propeller Film zdobył nagrody w dwóch kategoriach. 
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii ACUVUE® OASYS with Transitions™

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE®. 
Nowa struktura regionalna Dentsu w Europie – Sławomir Stępniewski na czele oddziału Środkowej i Centralnej Europy

W strukturach Dentsu Aegis Network EMEA (Europa i Bliski Wschód) ogłoszono nową strukturę geograficzną. Oddziały Dentsu należące do dawnego klastra NCE (Kraje Nordyckie i Centralna Europa) zostają rozdysponowane na trzy nowe sektory, począwszy od 1 maja 2020 roku.
Emocje, wyzwania i marki Polaków w czasie epidemii

Dział analityczny Dentsu Aegis Network - DDS - przeprowadził badanie konsumenckie. W pomiarze na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski, w wieku 18-59 lat, przeanalizowano zmiany postaw i zachowań respondentów, również w odniesieniu do mediów i zakupów. Badanie ...
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączą do zarządu Isobar Polska 

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansują w strukturach agencji Isobar Polska należącej do grupy Dentsu Aegis Network. 
Wendy Clark powołana na stanowisko global CEO Dentsu Aegis Network

Wendy Clark dołączy do grupy Dentsu we wrześniu br. W nowej roli będzie raportować do prezesa - Tima Andree i obejmie równocześnie stanowisko dyrektora wykonawczego grupy Dentsu.
Dentsu z własną pasieką na dachu biurowca X2

Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu sied...
Informacja nt. przejścia pracowników Dentsu Aegis Network Polska w tryb pracy zdalnej

Szanowni Państwo, 
Marka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. 
"Pan T." z dwoma nagrodami Polskiej Akademii Filmowej 

Polska Akademia Filmowa przyznała swoje nagrody - Orły. Film "Pan. T" za którego produkcję odpowiadał, należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dom produkcyjny Propeller Film zdobył nagrody w dwóch kategoriach. 
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii ACUVUE® OASYS with Transitions™

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE®. 
1
2
3
4
5
6
7