Lubię to – linked by Isobar z wizerunkową kampanią marki Wilkinson na rynkach CE

temu

4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Za kreatywną obsługę kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.  
Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double 

temu

Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe obejmują promocję w Internecie z popularnymi youtuberami. 
Marta Szczepańska obejmuje stanowisko Digital Marketing Trainer w Isobar Polska

temu

Marta Szczepańska objęła nowo utworzone stanowisko w należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Jako Digital Marketing Trainer będzie odpowiadała za działania edukacyjne dla klientów całej grupy Dentsu. 
Iwona Kluszczyńska creative directorem w Isobar Polska

temu

Do należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji dołączyła Iwona Kluszczyńska. Jako creative director, wspólnie z Yurim Drabentem, będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem kreacji i designu.
Lubię to – linked by Isobar zadba o social media Allegro

temu

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar wygrała przetarg na obsługę wszystkich kanałów social media należących do Allegro.
Lubię to – linked by Isobar z nominacją w MIXX Awards Europe 2016

temu

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar zdobyła nominację w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2016.
Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

temu

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę. 
Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

temu

W połowie kwietnia rozpoczęła się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.
Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

temu

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz prasę. 
Zostań projektantem Jogobelli!

temu

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe opakowania butelek Jogobella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Lubię to – linked by Isobar z wizerunkową kampanią marki Wilkinson na rynkach CE

temu

4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Za kreatywną obsługę kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.  
Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double 

temu

Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe obejmują promocję w Internecie z popularnymi youtuberami. 
Marta Szczepańska obejmuje stanowisko Digital Marketing Trainer w Isobar Polska

temu

Marta Szczepańska objęła nowo utworzone stanowisko w należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Jako Digital Marketing Trainer będzie odpowiadała za działania edukacyjne dla klientów całej grupy Dentsu. 
Iwona Kluszczyńska creative directorem w Isobar Polska

temu

Do należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji dołączyła Iwona Kluszczyńska. Jako creative director, wspólnie z Yurim Drabentem, będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem kreacji i designu.
Lubię to – linked by Isobar zadba o social media Allegro

temu

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar wygrała przetarg na obsługę wszystkich kanałów social media należących do Allegro.
Lubię to – linked by Isobar z nominacją w MIXX Awards Europe 2016

temu

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar zdobyła nominację w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2016.
Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

temu

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę. 
Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

temu

W połowie kwietnia rozpoczęła się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.
Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

temu

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz prasę. 
1
2
3
4
5
6
7