Momenty RL9 – Isobar Polska z kampanią contentową dla Huawei P9 

W ramach mini cyklu video powstały filmy w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach, które zdefiniowały jego karierę sportową. Cykl powstał we współpracy z ilustratorem, Trustem Truścińskim. Za przygotowanie projektu odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.
Reebok Fitness Camp 2016 promowany z wykorzystaniem interaktywnych witryn

11 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Reebok Fitness Camp, eventu sportowego organizowanego przez markę Reebok. 
Lubię to – linked by Isobar wygrywa dwa przetargi Brown-Forman Polska 

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar nawiązała współpracę z markami Jack Daniel's i Finlandia Vodka. Obie marki należą do Brown-Forman Polska. 
Vizeum Polska z konkursem promującym ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”

Ruszył konkurs wspierający ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”. W ramach konkursu „Gramy o Bahamy” uczestnicy będą walczyć o dwuosobową wycieczkę na Bahamy oraz obudowy z wizerunkiem bohaterów „Angry Birds”. Za przygotowanie i przeprowadzenie aktywacji odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. 
Isobar Polska rozwija usługi contentowe

Marta Zajdel dołączyła do zespołu Agnieszki Gajzler, Vice President Media&Content Isobar i jako International Product Development Director będzie odpowiedzialna za zbudowanie portfolio biznesowo-produktowego opartego o potencjał zespołów contentu oraz moderacji. 
Zostań projektantem Jogobelli!

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe opakowania butelek Jogobella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Lubię to – linked by Isobar z wizerunkową kampanią marki Wilkinson na rynkach CE

4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Za kreatywną obsługę kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.  
Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double 

Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe obejmują promocję w Internecie z popularnymi youtuberami. 
Marta Szczepańska obejmuje stanowisko Digital Marketing Trainer w Isobar Polska

Marta Szczepańska objęła nowo utworzone stanowisko w należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Jako Digital Marketing Trainer będzie odpowiadała za działania edukacyjne dla klientów całej grupy Dentsu. 
iProspect z międzynarodową kampanią dla Travelist.pl

iProspect, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja performance marketingu, rozpoczyna międzynarodową kampanię wspierającą serwis Travelist.pl. Działania będą prowadzone w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Turcji i w Izraelu.
Momenty RL9 – Isobar Polska z kampanią contentową dla Huawei P9 

W ramach mini cyklu video powstały filmy w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach, które zdefiniowały jego karierę sportową. Cykl powstał we współpracy z ilustratorem, Trustem Truścińskim. Za przygotowanie projektu odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.
Reebok Fitness Camp 2016 promowany z wykorzystaniem interaktywnych witryn

11 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Reebok Fitness Camp, eventu sportowego organizowanego przez markę Reebok. 
Lubię to – linked by Isobar wygrywa dwa przetargi Brown-Forman Polska 

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar nawiązała współpracę z markami Jack Daniel's i Finlandia Vodka. Obie marki należą do Brown-Forman Polska. 
Vizeum Polska z konkursem promującym ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”

Ruszył konkurs wspierający ofertę „Plus na Kartę Wściekłe 5GB”. W ramach konkursu „Gramy o Bahamy” uczestnicy będą walczyć o dwuosobową wycieczkę na Bahamy oraz obudowy z wizerunkiem bohaterów „Angry Birds”. Za przygotowanie i przeprowadzenie aktywacji odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum. 
Isobar Polska rozwija usługi contentowe

Marta Zajdel dołączyła do zespołu Agnieszki Gajzler, Vice President Media&Content Isobar i jako International Product Development Director będzie odpowiedzialna za zbudowanie portfolio biznesowo-produktowego opartego o potencjał zespołów contentu oraz moderacji. 
Zostań projektantem Jogobelli!

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe opakowania butelek Jogobella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Lubię to – linked by Isobar z wizerunkową kampanią marki Wilkinson na rynkach CE

4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Za kreatywną obsługę kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.  
Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double 

Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe obejmują promocję w Internecie z popularnymi youtuberami. 
Marta Szczepańska obejmuje stanowisko Digital Marketing Trainer w Isobar Polska

Marta Szczepańska objęła nowo utworzone stanowisko w należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Jako Digital Marketing Trainer będzie odpowiadała za działania edukacyjne dla klientów całej grupy Dentsu. 
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.