Jak wprowadzić młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej?

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej...
Isobar Good - agencja powołuje globalną incjatywę, która będzie wspierać Cele Zrównoważonego Rozwoju 

Isobar uruchomił globalną incjatywę "Isobar Good", której celem jest działanie na rzecz wspierania Celów Rzównoważonego Rozwoju ONZ. Incjatywą kieruje Kara Prosser. 
Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 i wybory w USA napędzają wzrost wydatków na reklamę w 2020

Na przyspieszenie wzrostu wydatków na reklamę z 2,6% w 2019 roku do 3,9% w 2020 roku wpływ mają wydarzenia o charakterze globalnym. Trendy lokalne przedstawiają nieco bardziej zniuansowany obraz sytuacji; wzrost napędzają gospodarki wschodzące w regionie APAC i Ameryce Ł...
iProspect obsłuży digitalowo markę ALDI

Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
Carat Polska dla ALDI

W styczniu 2020 r. dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network) rozpoczyna współpracę z międzynarodową siecią dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.
Carat dla marki CEWE

Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) podjął współpracę z Firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego.Efektem realizowanego projektu jest telewizyjna kampania reklamowa, wspi...
Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Isobar wspiera komunikację nowego modelu SUV'a ŠKODY

Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspierająca wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
7 statuetek w Effie Awards 2019 dla spółek z Grupy Dentsu

Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły...
"okazYEAH! po Twojemu " - McDonald's wprowadza personalizowane oferty promocyjne 

Użytkownicy aplikacji mobilnej McDonald's mogą komponować własne zestawy promocyjne w ramach akcji "okazYEAH!".
Jak wprowadzić młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej?

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej...
Isobar Good - agencja powołuje globalną incjatywę, która będzie wspierać Cele Zrównoważonego Rozwoju 

Isobar uruchomił globalną incjatywę "Isobar Good", której celem jest działanie na rzecz wspierania Celów Rzównoważonego Rozwoju ONZ. Incjatywą kieruje Kara Prosser. 
Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 i wybory w USA napędzają wzrost wydatków na reklamę w 2020

Na przyspieszenie wzrostu wydatków na reklamę z 2,6% w 2019 roku do 3,9% w 2020 roku wpływ mają wydarzenia o charakterze globalnym. Trendy lokalne przedstawiają nieco bardziej zniuansowany obraz sytuacji; wzrost napędzają gospodarki wschodzące w regionie APAC i Ameryce Ł...
iProspect obsłuży digitalowo markę ALDI

Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
Carat Polska dla ALDI

W styczniu 2020 r. dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network) rozpoczyna współpracę z międzynarodową siecią dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.
Carat dla marki CEWE

Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) podjął współpracę z Firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego.Efektem realizowanego projektu jest telewizyjna kampania reklamowa, wspi...
Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Isobar wspiera komunikację nowego modelu SUV'a ŠKODY

Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspierająca wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
7 statuetek w Effie Awards 2019 dla spółek z Grupy Dentsu

Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły...
1
2
3
4
5
6
7