Lubię to – linked by Isobar zadba o social media Allegro

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar wygrała przetarg na obsługę wszystkich kanałów social media należących do Allegro.
Lubię to – linked by Isobar z nominacją w MIXX Awards Europe 2016

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar zdobyła nominację w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2016.
Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę. 
Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

W połowie kwietnia rozpoczęła się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.
Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz prasę. 
PPF Hasco-Lek promuje Dobenox – silny lek na przewlekłą niewydolność żylną

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska .
Monika Bierwagen rezygnuje z funkcji President&Managing Directora Isobar Polska

Monika Bierwagen, President&Managing Director Isobar Polska, żegna się z agencją. Działającym w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska zespołem specjalistów pokieruje team zarządzający w którego skład wejdą Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drabent. 
Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują na stanowisko Creative Group Head'ów w Isobar Polska

Joanna Biernacka i Maciek Kozina, seniorski team kreatywny pracujący w ramach agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska awansowali na stanowisko Creative Group Head'ów. Na nowych stanowiskach będą wspólnie odpowiadać za koordynowanie pracy i rozwój team’ów kreatywnych oraz opiekę kreatywną nad wybranymi klientami Isobaru. Raportują do Yuriego Drabenta, Creative Directora. 
Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska). 
Iwona Kluszczyńska creative directorem w Isobar Polska

Do należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji dołączyła Iwona Kluszczyńska. Jako creative director, wspólnie z Yurim Drabentem, będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem kreacji i designu.
Lubię to – linked by Isobar zadba o social media Allegro

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar wygrała przetarg na obsługę wszystkich kanałów social media należących do Allegro.
Lubię to – linked by Isobar z nominacją w MIXX Awards Europe 2016

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar zdobyła nominację w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2016.
Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę. 
Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

W połowie kwietnia rozpoczęła się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.
Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz prasę. 
PPF Hasco-Lek promuje Dobenox – silny lek na przewlekłą niewydolność żylną

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska .
Monika Bierwagen rezygnuje z funkcji President&Managing Directora Isobar Polska

Monika Bierwagen, President&Managing Director Isobar Polska, żegna się z agencją. Działającym w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska zespołem specjalistów pokieruje team zarządzający w którego skład wejdą Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drabent. 
Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują na stanowisko Creative Group Head'ów w Isobar Polska

Joanna Biernacka i Maciek Kozina, seniorski team kreatywny pracujący w ramach agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska awansowali na stanowisko Creative Group Head'ów. Na nowych stanowiskach będą wspólnie odpowiadać za koordynowanie pracy i rozwój team’ów kreatywnych oraz opiekę kreatywną nad wybranymi klientami Isobaru. Raportują do Yuriego Drabenta, Creative Directora. 
Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska). 
2
3
4
5
6
7
8
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.