Monika Bierwagen rezygnuje z funkcji President&Managing Directora Isobar Polska

temu

Monika Bierwagen, President&Managing Director Isobar Polska, żegna się z agencją. Działającym w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska zespołem specjalistów pokieruje team zarządzający w którego skład wejdą Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drabent. 
Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują na stanowisko Creative Group Head'ów w Isobar Polska

temu

Joanna Biernacka i Maciek Kozina, seniorski team kreatywny pracujący w ramach agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska awansowali na stanowisko Creative Group Head'ów. Na nowych stanowiskach będą wspólnie odpowiadać za koordynowanie pracy i rozwój team’ów kreatywnych oraz opiekę kreatywną nad wybranymi klientami Isobaru. Raportują do Yuriego Drabenta, Creative Directora. 
Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

temu

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska). 
Carat Polska wzmacnia Client Service

temu

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Roman Dudziński jako Communications Manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołkowska, Julia Belniak jako Senior Communications Planerzy, Aleksandra Rudzińska oraz Artur Banach jako Communications Planner, Diana Kowalska oraz Dawid Apriasz jako Junior Communications Planner.
CARAT PRZEWIDUJE MOCNE WEJŚCIE W 2017 ROK I WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,5%

temu

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT GLOBALNE WYDATKI NA REKLAMĘ W 2016 BĘDĄ O 4,5% WYŻSZE NIŻ W ROKU POPRZEDNIM. ROŚNIE SEGMENT CYFROWY, KTÓRY W 2017 STANOWIĆ BĘDZIE 29% RYNKU REKLAMOWEGO WARTE 161 MLD DOL.
Anna Zacharzewska kończy współpracę z Dentsu Aegis Network Polska

temu

Anna Zacharzewska, CFO Dentsu Aegis Network Polska, żegna się z organizacją. W najbliższych miesiącach ma zamiar skoncentrować się na wydaniu swoich kolejnych dwóch powieści.
Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

temu

Do HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko Head of Enterprise Project Management Office dołączyła Danuta Skarbek.
Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

temu

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital. 
Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital.

temu

25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerce i brand commerce.
PPF Hasco-Lek promuje Dobenox – silny lek na przewlekłą niewydolność żylną

temu

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska .
Monika Bierwagen rezygnuje z funkcji President&Managing Directora Isobar Polska

temu

Monika Bierwagen, President&Managing Director Isobar Polska, żegna się z agencją. Działającym w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska zespołem specjalistów pokieruje team zarządzający w którego skład wejdą Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drabent. 
Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują na stanowisko Creative Group Head'ów w Isobar Polska

temu

Joanna Biernacka i Maciek Kozina, seniorski team kreatywny pracujący w ramach agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska awansowali na stanowisko Creative Group Head'ów. Na nowych stanowiskach będą wspólnie odpowiadać za koordynowanie pracy i rozwój team’ów kreatywnych oraz opiekę kreatywną nad wybranymi klientami Isobaru. Raportują do Yuriego Drabenta, Creative Directora. 
Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

temu

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska). 
Carat Polska wzmacnia Client Service

temu

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Roman Dudziński jako Communications Manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołkowska, Julia Belniak jako Senior Communications Planerzy, Aleksandra Rudzińska oraz Artur Banach jako Communications Planner, Diana Kowalska oraz Dawid Apriasz jako Junior Communications Planner.
CARAT PRZEWIDUJE MOCNE WEJŚCIE W 2017 ROK I WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,5%

temu

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT GLOBALNE WYDATKI NA REKLAMĘ W 2016 BĘDĄ O 4,5% WYŻSZE NIŻ W ROKU POPRZEDNIM. ROŚNIE SEGMENT CYFROWY, KTÓRY W 2017 STANOWIĆ BĘDZIE 29% RYNKU REKLAMOWEGO WARTE 161 MLD DOL.
Anna Zacharzewska kończy współpracę z Dentsu Aegis Network Polska

temu

Anna Zacharzewska, CFO Dentsu Aegis Network Polska, żegna się z organizacją. W najbliższych miesiącach ma zamiar skoncentrować się na wydaniu swoich kolejnych dwóch powieści.
Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

temu

Do HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko Head of Enterprise Project Management Office dołączyła Danuta Skarbek.
Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

temu

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital. 
Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital.

temu

25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerce i brand commerce.
2
3
4
5
6
7
8