Nowa odsłona Jogobella w butelce

temu

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce wprowadza nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Nowa szata graficzna, została zaprojektowana przez konsumentów w konkursie w 2016 roku. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencja Brainbox.
ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

temu

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.
NN Investment Partners TFI dołącza do grona klientów iProspect

temu

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji performance marketingowej iProspect dołączyło - NN Investment Partners TFI S.A. 
Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

temu

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.  
Sławomir Stępniewski został wybrany adManem 5-lecia przez magazyn Press

temu

Sławomir Stepniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska został wybrany adMandem 5-lecia na jubileuszowej gali konkursu organizowanego przez magazyn Press. 
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

temu

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

temu

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Marka sloggi zachęca do wypróbowania nowego, ultra wygodnego biustonosza

temu

Wystartowała kampania sloggi „Przymierz mój stanik” (globalnie „TRY MY BRA”) promująca idee, że stanik sloggi jest „Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”. Najnowsza kampania wpisuje się filozofię marki opartą na zasadach wolności i poczucia komfortu, zarówno tego fizycznego jak i psychicznego. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz działania Out Of Home. 
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

temu

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
Marcin Dorociński gwiazdą kampanii nowego Opla Insignii

temu

W kwietniu ruszyła kampania nowego Opla Insignii „Człowiek, który widział nową Insignię”. W tę rolę wcielił się znany aktor Marcin Dorociński. Autorem kreacji jest agencja Scholz & Friends Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Nowa odsłona Jogobella w butelce

temu

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce wprowadza nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Nowa szata graficzna, została zaprojektowana przez konsumentów w konkursie w 2016 roku. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencja Brainbox.
ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

temu

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.
NN Investment Partners TFI dołącza do grona klientów iProspect

temu

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji performance marketingowej iProspect dołączyło - NN Investment Partners TFI S.A. 
Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

temu

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.  
Sławomir Stępniewski został wybrany adManem 5-lecia przez magazyn Press

temu

Sławomir Stepniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska został wybrany adMandem 5-lecia na jubileuszowej gali konkursu organizowanego przez magazyn Press. 
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

temu

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

temu

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Marka sloggi zachęca do wypróbowania nowego, ultra wygodnego biustonosza

temu

Wystartowała kampania sloggi „Przymierz mój stanik” (globalnie „TRY MY BRA”) promująca idee, że stanik sloggi jest „Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”. Najnowsza kampania wpisuje się filozofię marki opartą na zasadach wolności i poczucia komfortu, zarówno tego fizycznego jak i psychicznego. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz działania Out Of Home. 
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

temu

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
2
3
4
5
6
7
8