Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing.Kolejna moda czy konieczność?

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych ski...
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki ...
MIXX Awards 2018 - nominacje

Ogłoszono nominacje w konkursie MIXX Awards 2018. Grupa Dentsu Aegis Network Polska została nominowana w 3 kategoriach za działania realizowane dla swoich klientów.  
Spółki z grupy Dentsu Aegis Network z czterema nagrodami Effie

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową. 
Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat

Dom mediowy Carat Polska pracuje dla Transgourmet Polska. Kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
Nowa kampania McDonald’s 2 for U dla millenialsów

McDonald’s uruchomił działania komunikacyjne skierowane do młodszej grupy konsumentów. Jest to pierwsza w Polsce kampania, nie tylko emitowana w formacie pionowym, ale także w całości zarejestrowana przy pomocy smartfona. Spoty „2 for U Stories” można zobaczyć w mediach ...
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakup...
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of...
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could exper...
Grupa Dentsu Aegis Network Polska nagrodzona w MIXX Awards&Conference 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem Internetu. Statuetki w 16 kategoriach wręczono podczas gali, która odbyła się 28 listopada w Warszawie.
Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing.Kolejna moda czy konieczność?

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych ski...
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki ...
MIXX Awards 2018 - nominacje

Ogłoszono nominacje w konkursie MIXX Awards 2018. Grupa Dentsu Aegis Network Polska została nominowana w 3 kategoriach za działania realizowane dla swoich klientów.  
Spółki z grupy Dentsu Aegis Network z czterema nagrodami Effie

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową. 
Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat

Dom mediowy Carat Polska pracuje dla Transgourmet Polska. Kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
Nowa kampania McDonald’s 2 for U dla millenialsów

McDonald’s uruchomił działania komunikacyjne skierowane do młodszej grupy konsumentów. Jest to pierwsza w Polsce kampania, nie tylko emitowana w formacie pionowym, ale także w całości zarejestrowana przy pomocy smartfona. Spoty „2 for U Stories” można zobaczyć w mediach ...
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakup...
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of...
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could exper...
2
3
4
5
6
7
8