Carat, dentsu X i Isobar zrealizują kampanię z loterią dla marki Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.
Użytkownicy internetu zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's
Nazar Al-Khouri awansuje na stanowisko client partnera w Isobar Polska

Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty m.in dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.
Dentsu Aegis Network Polska z globalnym programem wspierania młodych ludzi

W marcu br. w ramach Dni Przedsiębiorczości rusza polska odsłona globalnego programu „The Code”, mającego na celu inspirowanie młodzieży na ich przyszłej drodze zawodowej. Polska jest trzecim krajem w strukturach Dentsu Aegis Network, w którym odbywa się taka inicjatywa....
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w grupie Dentsu Aegis Network Polska

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.
Isobar z tytułem "EMEA Digital Innovation Network of the year 2018" magazynu Campaign

Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.  
dentsu X strategicznym partnerem marki Lendo na polskim rynku

Dzięki wygranemu przetargowi na obsługę ATL, dentsu X rozpoczyna współpracę ze skandynawskim liderem usług finansowych online – Lendo Polska.
Norbert Franke objął funkcję Chief Technology Officera w Isobar Polska

Do zespołu agencji Isobar Polska dołączył Norbert Franke. Jako Chief Technology Officer będzie zarządzał  kilkudziesięcioosobowym działem technologii w Warszawie i Białymstoku.
Dentsu Aegis Network dla Costa Coffee

Firmy wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizują akcję promocyjną dla Costa Coffee. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki jako bardziej przystępnej cenowo.
Digital Society Index 2019 - człowiek na pierwszym miejscu

Ignorowanie potrzeb cyfrowych to groźba dla zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
Carat, dentsu X i Isobar zrealizują kampanię z loterią dla marki Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.
Użytkownicy internetu zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's
Nazar Al-Khouri awansuje na stanowisko client partnera w Isobar Polska

Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty m.in dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.
Dentsu Aegis Network Polska z globalnym programem wspierania młodych ludzi

W marcu br. w ramach Dni Przedsiębiorczości rusza polska odsłona globalnego programu „The Code”, mającego na celu inspirowanie młodzieży na ich przyszłej drodze zawodowej. Polska jest trzecim krajem w strukturach Dentsu Aegis Network, w którym odbywa się taka inicjatywa....
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w grupie Dentsu Aegis Network Polska

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.
Isobar z tytułem "EMEA Digital Innovation Network of the year 2018" magazynu Campaign

Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.  
dentsu X strategicznym partnerem marki Lendo na polskim rynku

Dzięki wygranemu przetargowi na obsługę ATL, dentsu X rozpoczyna współpracę ze skandynawskim liderem usług finansowych online – Lendo Polska.
Norbert Franke objął funkcję Chief Technology Officera w Isobar Polska

Do zespołu agencji Isobar Polska dołączył Norbert Franke. Jako Chief Technology Officer będzie zarządzał  kilkudziesięcioosobowym działem technologii w Warszawie i Białymstoku.
Dentsu Aegis Network dla Costa Coffee

Firmy wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizują akcję promocyjną dla Costa Coffee. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki jako bardziej przystępnej cenowo.
2
3
4
5
6
7
8