Celebryci mało ważni dla młodych konsumentów

temu

W rankingu 10 osób, które w największym stopniu wpływają na konsumentów z grupy wiekowej 15 - 25 lat, aż 8 osób to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35 roku życia świat influencerów online zdaje się nie istnieć – wynika z „HOUSE OF INFLUENCE” – narzędzia stworzonego przez ARC Rynek i Opinia oraz Dentsu Aegis Network Polska.
Isobar Poland expands the executive team of the agency

temu

The executive team of Isobar, an agency owned by Dentsu Aegis Network Polska, was joined by Agnieszka Gajzler, Artur Manista, and Przemysław Janus. 
Isobar Polska poszerza zespół zarządzający agencją

temu

Do zespołu, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, zarządzającego agencji Isobar, dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus. 
Brandnovation – czyli jak nowoczesne technologie budują wizerunek i sprzedaż marki

temu

Już 25 lutego w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbędzie się konferencja zatytułowana Brandnovation, podczas której eksperci i praktycy z Europy oraz USA skoncentrują się na wyzwaniach, możliwościach oraz narzędziach które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.  
Magda Gessler czy Kotlet.TV ? Komu wierzą konsumenci?

temu

Dentsu Aegis Network Polska oraz ARC Rynek i Opinia stworzyły House of Influence - pionierskie narzędzie, które w skwantyfikowany sposób pozwala porównać celebrytów ze świata offline, czyli mediów, reklam, wydarzeń z internetowymi influencerami (funkcjonującymi głównie lub nawet wyłącznie w kanałach digital), a także dopasować oraz jak najlepiej dobrać do skutecznych działań marketingowych i reklamowych.
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 w social media

temu

W piątek, 15 stycznia, rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Isobar Polska uruchomił platformę informującą o aktywnościach w mediach społecznościowych związanych z wydarzeniem. Pod adresem http://feeltheemotions.pl/ dostępna jest interaktywna infografika, która w czasie rzeczywistym pozwala na śledzenie poziomu zainteresowania i zaangażowania fanów piłki ręcznej w social media.
Poles embrace innovation – and we love to have it brought into our daily life. 

temu

author: Artur Szatkowski, Innovation Project Manager, Hypermedia
Kopecki i Grzybowska dołączają do Hypermedia

temu

Do HUBu technologicznego Hypermedia (należącego do grupy Dentsu Aegis Network Polska) w grudniu dołączyli: Damian Kopecki, jako Brand Commerce Manager oraz Jagoda Grzybowska w roli Brand Commerce Executive.
„Marketing sportowy w cyfrowym świecie”

temu

2016 rok będzie owocować w międzynarodowe wydarzenia sportowe. O tym jak zmienia się perspektywa kibica oraz jaką rolę odgrywać będą marki w sporcie dyskutowano podczas konferencji „Marketing sportowy w cyfrowym świecie”, którą zorganizowała grupa Dentsu Aegis Network Polska i portal sport.pl. 
Odkryć na nowo przyjemność rozmowy – bezcenne

temu

Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard® i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefonie, będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody.
Celebryci mało ważni dla młodych konsumentów

temu

W rankingu 10 osób, które w największym stopniu wpływają na konsumentów z grupy wiekowej 15 - 25 lat, aż 8 osób to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35 roku życia świat influencerów online zdaje się nie istnieć – wynika z „HOUSE OF INFLUENCE” – narzędzia stworzonego przez ARC Rynek i Opinia oraz Dentsu Aegis Network Polska.
Isobar Poland expands the executive team of the agency

temu

The executive team of Isobar, an agency owned by Dentsu Aegis Network Polska, was joined by Agnieszka Gajzler, Artur Manista, and Przemysław Janus. 
Isobar Polska poszerza zespół zarządzający agencją

temu

Do zespołu, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, zarządzającego agencji Isobar, dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus. 
Brandnovation – czyli jak nowoczesne technologie budują wizerunek i sprzedaż marki

temu

Już 25 lutego w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbędzie się konferencja zatytułowana Brandnovation, podczas której eksperci i praktycy z Europy oraz USA skoncentrują się na wyzwaniach, możliwościach oraz narzędziach które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.  
Magda Gessler czy Kotlet.TV ? Komu wierzą konsumenci?

temu

Dentsu Aegis Network Polska oraz ARC Rynek i Opinia stworzyły House of Influence - pionierskie narzędzie, które w skwantyfikowany sposób pozwala porównać celebrytów ze świata offline, czyli mediów, reklam, wydarzeń z internetowymi influencerami (funkcjonującymi głównie lub nawet wyłącznie w kanałach digital), a także dopasować oraz jak najlepiej dobrać do skutecznych działań marketingowych i reklamowych.
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 w social media

temu

W piątek, 15 stycznia, rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Isobar Polska uruchomił platformę informującą o aktywnościach w mediach społecznościowych związanych z wydarzeniem. Pod adresem http://feeltheemotions.pl/ dostępna jest interaktywna infografika, która w czasie rzeczywistym pozwala na śledzenie poziomu zainteresowania i zaangażowania fanów piłki ręcznej w social media.
Poles embrace innovation – and we love to have it brought into our daily life. 

temu

author: Artur Szatkowski, Innovation Project Manager, Hypermedia
Kopecki i Grzybowska dołączają do Hypermedia

temu

Do HUBu technologicznego Hypermedia (należącego do grupy Dentsu Aegis Network Polska) w grudniu dołączyli: Damian Kopecki, jako Brand Commerce Manager oraz Jagoda Grzybowska w roli Brand Commerce Executive.
„Marketing sportowy w cyfrowym świecie”

temu

2016 rok będzie owocować w międzynarodowe wydarzenia sportowe. O tym jak zmienia się perspektywa kibica oraz jaką rolę odgrywać będą marki w sporcie dyskutowano podczas konferencji „Marketing sportowy w cyfrowym świecie”, którą zorganizowała grupa Dentsu Aegis Network Polska i portal sport.pl. 
2
3
4
5
6
7
8