YouTuberzy Mamiko i Naruciak w produkcji AXN

temu

Już 24 kwietnia wyemitowane zostaną pierwsze odcinki nowego serialu „Rewir”, którego producentem jest AXN. YouTuberzy Mamiko oraz Naruciak biorą udział w kampanii promocyjnej nowego serialu i pojawili się w na planie jednego z odcinków. Kampanie przygotował dom mediowy Carat Polska.
Marcin Dorociński gwiazdą kampanii nowego Opla Insignii

temu

W kwietniu ruszyła kampania nowego Opla Insignii „Człowiek, który widział nową Insignię”. W tę rolę wcielił się znany aktor Marcin Dorociński. Autorem kreacji jest agencja Scholz & Friends Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Nowa odsłona Jogobella w butelce

temu

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce wprowadza nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Nowa szata graficzna, została zaprojektowana przez konsumentów w konkursie w 2016 roku. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencja Brainbox.
ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

temu

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.
NN Investment Partners TFI dołącza do grona klientów iProspect

temu

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji performance marketingowej iProspect dołączyło - NN Investment Partners TFI S.A. 
Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

temu

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.  
Sławomir Stępniewski został wybrany adManem 5-lecia przez magazyn Press

temu

Sławomir Stepniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska został wybrany adMandem 5-lecia na jubileuszowej gali konkursu organizowanego przez magazyn Press. 
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

temu

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

temu

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

temu

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion. 
YouTuberzy Mamiko i Naruciak w produkcji AXN

temu

Już 24 kwietnia wyemitowane zostaną pierwsze odcinki nowego serialu „Rewir”, którego producentem jest AXN. YouTuberzy Mamiko oraz Naruciak biorą udział w kampanii promocyjnej nowego serialu i pojawili się w na planie jednego z odcinków. Kampanie przygotował dom mediowy Carat Polska.
Marcin Dorociński gwiazdą kampanii nowego Opla Insignii

temu

W kwietniu ruszyła kampania nowego Opla Insignii „Człowiek, który widział nową Insignię”. W tę rolę wcielił się znany aktor Marcin Dorociński. Autorem kreacji jest agencja Scholz & Friends Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Nowa odsłona Jogobella w butelce

temu

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce wprowadza nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Nowa szata graficzna, została zaprojektowana przez konsumentów w konkursie w 2016 roku. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencja Brainbox.
ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

temu

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.
NN Investment Partners TFI dołącza do grona klientów iProspect

temu

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji performance marketingowej iProspect dołączyło - NN Investment Partners TFI S.A. 
Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

temu

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.  
Sławomir Stępniewski został wybrany adManem 5-lecia przez magazyn Press

temu

Sławomir Stepniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska został wybrany adMandem 5-lecia na jubileuszowej gali konkursu organizowanego przez magazyn Press. 
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

temu

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

temu

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
3
4
5
6
7
8
9