CARAT PRZEWIDUJE MOCNE WEJŚCIE W 2017 ROK I WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,5%

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT GLOBALNE WYDATKI NA REKLAMĘ W 2016 BĘDĄ O 4,5% WYŻSZE NIŻ W ROKU POPRZEDNIM. ROŚNIE SEGMENT CYFROWY, KTÓRY W 2017 STANOWIĆ BĘDZIE 29% RYNKU REKLAMOWEGO WARTE 161 MLD DOL.
Anna Zacharzewska kończy współpracę z Dentsu Aegis Network Polska

Anna Zacharzewska, CFO Dentsu Aegis Network Polska, żegna się z organizacją. W najbliższych miesiącach ma zamiar skoncentrować się na wydaniu swoich kolejnych dwóch powieści.
Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

Do HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko Head of Enterprise Project Management Office dołączyła Danuta Skarbek.
Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital. 
Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital.

25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerce i brand commerce.
Odkryć na nowo przyjemność rozmowy – bezcenne

Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard® i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefonie, będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody.
Celebryci mało ważni dla młodych konsumentów

W rankingu 10 osób, które w największym stopniu wpływają na konsumentów z grupy wiekowej 15 - 25 lat, aż 8 osób to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35 roku życia świat influencerów online zdaje się nie istnieć – wynika z „HOUSE OF INFLUENCE” – narzędzia stworzonego przez ARC Rynek i Opinia oraz Dentsu Aegis Network Polska.
Isobar Poland expands the executive team of the agency

The executive team of Isobar, an agency owned by Dentsu Aegis Network Polska, was joined by Agnieszka Gajzler, Artur Manista, and Przemysław Janus. 
Isobar Polska poszerza zespół zarządzający agencją

Do zespołu, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, zarządzającego agencji Isobar, dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus. 
Carat Polska wzmacnia Client Service

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Roman Dudziński jako Communications Manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołkowska, Julia Belniak jako Senior Communications Planerzy, Aleksandra Rudzińska oraz Artur Banach jako Communications Planner, Diana Kowalska oraz Dawid Apriasz jako Junior Communications Planner.
CARAT PRZEWIDUJE MOCNE WEJŚCIE W 2017 ROK I WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,5%

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT GLOBALNE WYDATKI NA REKLAMĘ W 2016 BĘDĄ O 4,5% WYŻSZE NIŻ W ROKU POPRZEDNIM. ROŚNIE SEGMENT CYFROWY, KTÓRY W 2017 STANOWIĆ BĘDZIE 29% RYNKU REKLAMOWEGO WARTE 161 MLD DOL.
Anna Zacharzewska kończy współpracę z Dentsu Aegis Network Polska

Anna Zacharzewska, CFO Dentsu Aegis Network Polska, żegna się z organizacją. W najbliższych miesiącach ma zamiar skoncentrować się na wydaniu swoich kolejnych dwóch powieści.
Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

Do HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko Head of Enterprise Project Management Office dołączyła Danuta Skarbek.
Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital. 
Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital.

25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerce i brand commerce.
Odkryć na nowo przyjemność rozmowy – bezcenne

Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard® i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefonie, będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody.
Celebryci mało ważni dla młodych konsumentów

W rankingu 10 osób, które w największym stopniu wpływają na konsumentów z grupy wiekowej 15 - 25 lat, aż 8 osób to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35 roku życia świat influencerów online zdaje się nie istnieć – wynika z „HOUSE OF INFLUENCE” – narzędzia stworzonego przez ARC Rynek i Opinia oraz Dentsu Aegis Network Polska.
Isobar Poland expands the executive team of the agency

The executive team of Isobar, an agency owned by Dentsu Aegis Network Polska, was joined by Agnieszka Gajzler, Artur Manista, and Przemysław Janus. 
Isobar Polska poszerza zespół zarządzający agencją

Do zespołu, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, zarządzającego agencji Isobar, dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus. 
2
3
4
5
6
7
8
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.