6 nominacji do Effie dla Dentsu Aegis Network Polska

Kampanie realizowane przez spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska uzyskały 6 nominacji  w konkursie Effie.
Domy mediowe z grupy Dentsu Aegis Network z wysokimi lokatami w tegorocznym rankingu RECMA

W najnowszym raporcie RECMA "Qualitative Evaluation" domy mediowe Vizeum oraz Carat z grupy Dentsu Aegis Network uplasowały się na wysokich pozycjach.
Dentsu Aegis Network Polska konsoliduje kompetencje analityczne w nowej strukturze Dentsu Data Services (DDS)

Dentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services (DDS).
Dentsu Aegis Network Polska ogłasza zmiany w strukturze oraz rozwój przez partnerstwa i kolejne akwizycje

Dentsu Aegis Network Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Mają one na celu uproszczenie działań oraz zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez synergie kluczowych obszarów.
Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, cli...
Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Jak pozwolić usłyszeć żyjącym w ciszy? Nowe technologie w służbie niesłyszącym

Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncert...
6 nominacji do Effie dla Dentsu Aegis Network Polska

Kampanie realizowane przez spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska uzyskały 6 nominacji  w konkursie Effie.
Domy mediowe z grupy Dentsu Aegis Network z wysokimi lokatami w tegorocznym rankingu RECMA

W najnowszym raporcie RECMA "Qualitative Evaluation" domy mediowe Vizeum oraz Carat z grupy Dentsu Aegis Network uplasowały się na wysokich pozycjach.
Dentsu Aegis Network Polska konsoliduje kompetencje analityczne w nowej strukturze Dentsu Data Services (DDS)

Dentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services (DDS).
Dentsu Aegis Network Polska ogłasza zmiany w strukturze oraz rozwój przez partnerstwa i kolejne akwizycje

Dentsu Aegis Network Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Mają one na celu uproszczenie działań oraz zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez synergie kluczowych obszarów.
Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, cli...
Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
3
4
5
6
7
8
9