Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

temu

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

temu

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. Natomiast Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, pozostając na dotychczasowym stanowisku, będzie dodatkowo pełnić obowiązki chief client officera (CCO). 
Maciej Skrzypczak w jury Euro Effie Awards 2017

temu

Maciej Skrzypczak, który zarządza należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Lubię to – linked by Isobar, dołączył do grona jurorów tegorocznej edycji konkursu Euro Effie. 
Michał Cortez eCommerce Directorem w Hypermedia

temu

W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.
Małgorzata Niska digital development directorem w domu mediowym Vizeum

temu

Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

temu

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycyjnych. Do Stępniewskiego niezmiennie będą raportować managerowie spółek działających na rynku polskim.
„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

temu

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

temu

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

temu

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
Marka sloggi zachęca do wypróbowania nowego, ultra wygodnego biustonosza

temu

Wystartowała kampania sloggi „Przymierz mój stanik” (globalnie „TRY MY BRA”) promująca idee, że stanik sloggi jest „Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”. Najnowsza kampania wpisuje się filozofię marki opartą na zasadach wolności i poczucia komfortu, zarówno tego fizycznego jak i psychicznego. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz działania Out Of Home. 
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

temu

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

temu

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. Natomiast Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, pozostając na dotychczasowym stanowisku, będzie dodatkowo pełnić obowiązki chief client officera (CCO). 
Maciej Skrzypczak w jury Euro Effie Awards 2017

temu

Maciej Skrzypczak, który zarządza należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Lubię to – linked by Isobar, dołączył do grona jurorów tegorocznej edycji konkursu Euro Effie. 
Michał Cortez eCommerce Directorem w Hypermedia

temu

W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.
Małgorzata Niska digital development directorem w domu mediowym Vizeum

temu

Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

temu

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycyjnych. Do Stępniewskiego niezmiennie będą raportować managerowie spółek działających na rynku polskim.
„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

temu

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

temu

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

temu

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
4
5
6
7
8
9
10