Magda Gessler czy Kotlet.TV ? Komu wierzą konsumenci?

Dentsu Aegis Network Polska oraz ARC Rynek i Opinia stworzyły House of Influence - pionierskie narzędzie, które w skwantyfikowany sposób pozwala porównać celebrytów ze świata offline, czyli mediów, reklam, wydarzeń z internetowymi influencerami (funkcjonującymi głównie lub nawet wyłącznie w kanałach digital), a także dopasować oraz jak najlepiej dobrać do skutecznych działań marketingowych i reklamowych.
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 w social media

W piątek, 15 stycznia, rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Isobar Polska uruchomił platformę informującą o aktywnościach w mediach społecznościowych związanych z wydarzeniem. Pod adresem http://feeltheemotions.pl/ dostępna jest interaktywna infografika, która w czasie rzeczywistym pozwala na śledzenie poziomu zainteresowania i zaangażowania fanów piłki ręcznej w social media.
Poles embrace innovation – and we love to have it brought into our daily life. 

author: Artur Szatkowski, Innovation Project Manager, Hypermedia
Kopecki i Grzybowska dołączają do Hypermedia

Do HUBu technologicznego Hypermedia (należącego do grupy Dentsu Aegis Network Polska) w grudniu dołączyli: Damian Kopecki, jako Brand Commerce Manager oraz Jagoda Grzybowska w roli Brand Commerce Executive.
„Marketing sportowy w cyfrowym świecie”

2016 rok będzie owocować w międzynarodowe wydarzenia sportowe. O tym jak zmienia się perspektywa kibica oraz jaką rolę odgrywać będą marki w sporcie dyskutowano podczas konferencji „Marketing sportowy w cyfrowym świecie”, którą zorganizowała grupa Dentsu Aegis Network Polska i portal sport.pl. 
„Nowa Astra drażni klasę wyższą” kampania reklamowa nowego Opla Astry

Trwa kampania „Nowa Astra drażni klasę wyższą” flagowego kompaktu w ofercie Opla – Opel Astra. Działania reklamowe obejmują telewizję, online oraz reklamę Out Of Home i kino. Kampanię przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat, agencja Posterscope Polska oraz Amnet Polska. 
Polska i Szwecja zorganizują wspólnie Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2023 r.

6 listopada, podczas odbywającego się w Soczi XXXV Kongresu IHF, Komitet Wykonawczy Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej ogłosił decyzję o powierzeniu organizacji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn IHF MWC w 2023 roku Polsce i Szwecji. Dentsu Aegis Network Polska jako partner marketingowy Związku Piłki Ręcznej w Polsce wspierała aplikację. 
Local Heroes prezentują nową kolekcję na epickiej imprezie w nowym 1500m² do wynajęcia

Już 12 listopada, podczas stylizowanego na amerykański bal absolwencki wydarzenia, moda spotka się z technologią. Dziewczyny z Local Heroes zaprezentują swoją nową kolekcję. Zainspirowane technologią projekty powstały we współpracy z marką Huawei.
Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Brandnovation – czyli jak nowoczesne technologie budują wizerunek i sprzedaż marki

Już 25 lutego w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbędzie się konferencja zatytułowana Brandnovation, podczas której eksperci i praktycy z Europy oraz USA skoncentrują się na wyzwaniach, możliwościach oraz narzędziach które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.  
Magda Gessler czy Kotlet.TV ? Komu wierzą konsumenci?

Dentsu Aegis Network Polska oraz ARC Rynek i Opinia stworzyły House of Influence - pionierskie narzędzie, które w skwantyfikowany sposób pozwala porównać celebrytów ze świata offline, czyli mediów, reklam, wydarzeń z internetowymi influencerami (funkcjonującymi głównie lub nawet wyłącznie w kanałach digital), a także dopasować oraz jak najlepiej dobrać do skutecznych działań marketingowych i reklamowych.
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 w social media

W piątek, 15 stycznia, rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Isobar Polska uruchomił platformę informującą o aktywnościach w mediach społecznościowych związanych z wydarzeniem. Pod adresem http://feeltheemotions.pl/ dostępna jest interaktywna infografika, która w czasie rzeczywistym pozwala na śledzenie poziomu zainteresowania i zaangażowania fanów piłki ręcznej w social media.
Poles embrace innovation – and we love to have it brought into our daily life. 

author: Artur Szatkowski, Innovation Project Manager, Hypermedia
Kopecki i Grzybowska dołączają do Hypermedia

Do HUBu technologicznego Hypermedia (należącego do grupy Dentsu Aegis Network Polska) w grudniu dołączyli: Damian Kopecki, jako Brand Commerce Manager oraz Jagoda Grzybowska w roli Brand Commerce Executive.
„Marketing sportowy w cyfrowym świecie”

2016 rok będzie owocować w międzynarodowe wydarzenia sportowe. O tym jak zmienia się perspektywa kibica oraz jaką rolę odgrywać będą marki w sporcie dyskutowano podczas konferencji „Marketing sportowy w cyfrowym świecie”, którą zorganizowała grupa Dentsu Aegis Network Polska i portal sport.pl. 
„Nowa Astra drażni klasę wyższą” kampania reklamowa nowego Opla Astry

Trwa kampania „Nowa Astra drażni klasę wyższą” flagowego kompaktu w ofercie Opla – Opel Astra. Działania reklamowe obejmują telewizję, online oraz reklamę Out Of Home i kino. Kampanię przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat, agencja Posterscope Polska oraz Amnet Polska. 
Polska i Szwecja zorganizują wspólnie Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2023 r.

6 listopada, podczas odbywającego się w Soczi XXXV Kongresu IHF, Komitet Wykonawczy Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej ogłosił decyzję o powierzeniu organizacji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn IHF MWC w 2023 roku Polsce i Szwecji. Dentsu Aegis Network Polska jako partner marketingowy Związku Piłki Ręcznej w Polsce wspierała aplikację. 
Local Heroes prezentują nową kolekcję na epickiej imprezie w nowym 1500m² do wynajęcia

Już 12 listopada, podczas stylizowanego na amerykański bal absolwencki wydarzenia, moda spotka się z technologią. Dziewczyny z Local Heroes zaprezentują swoją nową kolekcję. Zainspirowane technologią projekty powstały we współpracy z marką Huawei.
Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
2
3
4
5
6
7
8
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.