Polska i Szwecja zorganizują wspólnie Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2023 r.

temu

6 listopada, podczas odbywającego się w Soczi XXXV Kongresu IHF, Komitet Wykonawczy Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej ogłosił decyzję o powierzeniu organizacji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn IHF MWC w 2023 roku Polsce i Szwecji. Dentsu Aegis Network Polska jako partner marketingowy Związku Piłki Ręcznej w Polsce wspierała aplikację. 
Local Heroes prezentują nową kolekcję na epickiej imprezie w nowym 1500m² do wynajęcia

temu

Już 12 listopada, podczas stylizowanego na amerykański bal absolwencki wydarzenia, moda spotka się z technologią. Dziewczyny z Local Heroes zaprezentują swoją nową kolekcję. Zainspirowane technologią projekty powstały we współpracy z marką Huawei.
Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

temu

Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Hypermedia wzmacnia dział e-Comerce. Anna Lasmanowicz dołącza jako e-Commerce Consultant.

temu

W lipcu Anna Lasmanowicz rozpoczęła pracę jako e-Commerce Consultant w agencji Hypermedia - HUBie technologicznym należącym do grupy Dentsu Aegis Network. Wcześniej pracowała m.in. w Interactive Solutions oraz Marketing House. 
Amnet Polska regionalnym HUB-em CEE

temu

Od lipca Amnet Polska staje się centralnym punktem dla regionu CEE i będzie odpowiedzialna za szkolenie zespołów oraz realizację, wsparcie oraz rozliczanie kampanii w modelu RTB/Programmatic w regionie. Za rozwój HUB-u CEE odpowiedzialny jest Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska.  
Marcin Bobowicz w zespole Hypermedia

temu

Do zespołu Hypermedia linked by Isobar - HUBu technologicznego należącego do grupy Dentsu Aegis Network, dołącza Marcin Bobowicz, obejmując nowo utworzone stanowisko szefa działu mobilnego (Head of Mobile). 
Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

temu

 Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna budowę kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Za realizację projektów będzie odpowiadał interdyscyplinarny zespół tworzony każdorazowo na potrzeby danego wydarzenia. 
Kobieta-szef w grupie Dentsu Aegis Network Polska to standard

temu

W grupie Dentsu Aegis Network Polska ponad 50% stanowisk należących do wysokiej kadry zarządzającej należy do kobiet, a ponad 60% stanowisk managerskich średniego szczebla również zajmują kobiety.
Dentsu Aegis Network Polska koproducentem filmu „Król życia”

temu

12 lutego br. holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska oraz Agora S.A. nawiązały współpracę przy produkcji filmu „Król życia” w reżyserii Jerzego Zielińskiego.
„Nowa Astra drażni klasę wyższą” kampania reklamowa nowego Opla Astry

temu

Trwa kampania „Nowa Astra drażni klasę wyższą” flagowego kompaktu w ofercie Opla – Opel Astra. Działania reklamowe obejmują telewizję, online oraz reklamę Out Of Home i kino. Kampanię przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat, agencja Posterscope Polska oraz Amnet Polska. 
Polska i Szwecja zorganizują wspólnie Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2023 r.

temu

6 listopada, podczas odbywającego się w Soczi XXXV Kongresu IHF, Komitet Wykonawczy Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej ogłosił decyzję o powierzeniu organizacji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn IHF MWC w 2023 roku Polsce i Szwecji. Dentsu Aegis Network Polska jako partner marketingowy Związku Piłki Ręcznej w Polsce wspierała aplikację. 
Local Heroes prezentują nową kolekcję na epickiej imprezie w nowym 1500m² do wynajęcia

temu

Już 12 listopada, podczas stylizowanego na amerykański bal absolwencki wydarzenia, moda spotka się z technologią. Dziewczyny z Local Heroes zaprezentują swoją nową kolekcję. Zainspirowane technologią projekty powstały we współpracy z marką Huawei.
Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

temu

Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Hypermedia wzmacnia dział e-Comerce. Anna Lasmanowicz dołącza jako e-Commerce Consultant.

temu

W lipcu Anna Lasmanowicz rozpoczęła pracę jako e-Commerce Consultant w agencji Hypermedia - HUBie technologicznym należącym do grupy Dentsu Aegis Network. Wcześniej pracowała m.in. w Interactive Solutions oraz Marketing House. 
Amnet Polska regionalnym HUB-em CEE

temu

Od lipca Amnet Polska staje się centralnym punktem dla regionu CEE i będzie odpowiedzialna za szkolenie zespołów oraz realizację, wsparcie oraz rozliczanie kampanii w modelu RTB/Programmatic w regionie. Za rozwój HUB-u CEE odpowiedzialny jest Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska.  
Marcin Bobowicz w zespole Hypermedia

temu

Do zespołu Hypermedia linked by Isobar - HUBu technologicznego należącego do grupy Dentsu Aegis Network, dołącza Marcin Bobowicz, obejmując nowo utworzone stanowisko szefa działu mobilnego (Head of Mobile). 
Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

temu

 Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna budowę kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Za realizację projektów będzie odpowiadał interdyscyplinarny zespół tworzony każdorazowo na potrzeby danego wydarzenia. 
Kobieta-szef w grupie Dentsu Aegis Network Polska to standard

temu

W grupie Dentsu Aegis Network Polska ponad 50% stanowisk należących do wysokiej kadry zarządzającej należy do kobiet, a ponad 60% stanowisk managerskich średniego szczebla również zajmują kobiety.
Dentsu Aegis Network Polska koproducentem filmu „Król życia”

temu

12 lutego br. holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska oraz Agora S.A. nawiązały współpracę przy produkcji filmu „Król życia” w reżyserii Jerzego Zielińskiego.
2
3
4
5
6
7
8