Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. ...
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycy...
Pierścionki, ciepłe skarpety i pluszaki – świąteczne hity na instagramie

Grudzień to miesiąc, w którym z sklepowych półek znikają zabawki, biżuteria, kosmetyki i książki by zapakowane w kolorowe papiery i pudełka trafić pod choinkę. Eksperci Dentsu Aegis Network przyjrzeli się prezentom jakie polscy instagramowicze zamieścili na swoich profil...
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została takż...
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

Agencje i domy mediowe należące do naszej grupy wróciły z gali Effie Awards Poland z 14 nagrodami.
Hypermedia linked by Isobar z obsługą COTY na 21 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network dostarczać będzie usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio COTY na 21 rynkach. 
Tomasz Dziekan obejmuje stanowisko chief financial officera w Dentsu Aegis Network Polska

Tomasz Dziekan dołączył do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako chief financial officer i członek zarządu będzie odpowiadał za zarządzanie strukturą finansową i administracyjną grupy. 
Dentsu Aegis Network Polska po raz kolejny wspiera Energa Sopot Match Race w zakresie innowacji technologicznych

Dentsu Aegis Network Polska wspiera jedną z największych imprez żeglarskich w Polsce. Energa Sopot Match Race to prestiżowa impreza odbywająca się w cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata. W tym roku odbędzie się pomiędzy 26 a 30 lipca. 
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. ...
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycy...
Pierścionki, ciepłe skarpety i pluszaki – świąteczne hity na instagramie

Grudzień to miesiąc, w którym z sklepowych półek znikają zabawki, biżuteria, kosmetyki i książki by zapakowane w kolorowe papiery i pudełka trafić pod choinkę. Eksperci Dentsu Aegis Network przyjrzeli się prezentom jakie polscy instagramowicze zamieścili na swoich profil...
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została takż...
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

Agencje i domy mediowe należące do naszej grupy wróciły z gali Effie Awards Poland z 14 nagrodami.
Hypermedia linked by Isobar z obsługą COTY na 21 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network dostarczać będzie usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio COTY na 21 rynkach. 
Tomasz Dziekan obejmuje stanowisko chief financial officera w Dentsu Aegis Network Polska

Tomasz Dziekan dołączył do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako chief financial officer i członek zarządu będzie odpowiadał za zarządzanie strukturą finansową i administracyjną grupy. 
Dentsu Aegis Network Polska po raz kolejny wspiera Energa Sopot Match Race w zakresie innowacji technologicznych

Dentsu Aegis Network Polska wspiera jedną z największych imprez żeglarskich w Polsce. Energa Sopot Match Race to prestiżowa impreza odbywająca się w cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata. W tym roku odbędzie się pomiędzy 26 a 30 lipca. 
4
5
6
7
8
9
10