Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Sephora wspiera reklamowo markę Kat Von D Beauty

temu

Ruszyła polska kampania wspierająca kosmetyki Kat Von D Beauty dostępne już w Sephora. Za działania odpowiadają agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

temu

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

temu

8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 
Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

temu

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konkurs Virtual Reality Longboard Masters wykorzystujący wirtualną rzeczywistość.
Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta 

temu

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

temu

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki - Ostatnia Kostka - którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next. 
Zmiana na stanowisku zarządzającego spółką Posterscope Poland

temu

Filip Gieleciński Group Account Directorem
Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

temu

Carat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę MasterPass
Kampania Women Must Haves dla adidasa z nagrodami w Golden Arrow.

temu

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - agencję Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję komunikacji OOH - Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Sephora wspiera reklamowo markę Kat Von D Beauty

temu

Ruszyła polska kampania wspierająca kosmetyki Kat Von D Beauty dostępne już w Sephora. Za działania odpowiadają agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

temu

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

temu

8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 
Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

temu

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konkurs Virtual Reality Longboard Masters wykorzystujący wirtualną rzeczywistość.
Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta 

temu

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

temu

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki - Ostatnia Kostka - którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next. 
Zmiana na stanowisku zarządzającego spółką Posterscope Poland

temu

Filip Gieleciński Group Account Directorem
Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

temu

Carat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę MasterPass