Tomasz Czerwiński obejmuje stanowisko Deputy Digital Directora w Vizeum

Na stanowisku Deputy Digital Director Tomek Czerwiński będzie odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, oraz za rozwój usług i produktów digitalowych domu mediowego Vizeum, przy wykorzystaniu synergii spółek z Grupy Dentsu Aegis Network. 
Krzysztof Kuligowski w zespole Vizeum

Do grupy menedżerów Vizeum dołączył Krzysztof Kuligowski.
Plush wspiera reklamowo smartfony za złotówkę 

Plush ruszył ze wsparciem reklamowym oferty "Smartfon za złotówkę" dostępnej dla osób chcących zmienić operatora. Kampanię realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network). 
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci"

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
Simba Toys Polska z kampanią gier planszowych

Marka Simba Toys Polska wystartowała z nową kampanią reklamową. Za prowadzenie działań komunikacyjnych odpowiedzialne są firmy z grupy Dentsu Aegis Network - dom mediowy Carat Polska oraz agencja performance marketingu iProspect.
Imperial Cinepix wspiera premierę "Morderstwa w Orient Expressie"

24 listopada do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
Lumix Generation Freedom - Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

Panasonic ruszył z kampanią wspierającą bezlusterkowe aparaty fotograficzne Lumix G. Kampania prowadzona jest na polskim, rumuńskim, czeskim i węgierskim rynku. Działania koordynuje dom mediowy Vizeum Polska. 
Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska. 
Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

Natalia Skrzypek, pracująca do tej pory jako group account manager w należącym do Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Vizeum, awansowała na digital development managera. 
Awanse w domu mediowym Vizeum

W domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network) awansowano dwóch pracowników. Maciej Małecki objął stanowisko Business Development Directora, zaś Jakub Grzelak - Group Account Directora.
Tomasz Czerwiński obejmuje stanowisko Deputy Digital Directora w Vizeum

Na stanowisku Deputy Digital Director Tomek Czerwiński będzie odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, oraz za rozwój usług i produktów digitalowych domu mediowego Vizeum, przy wykorzystaniu synergii spółek z Grupy Dentsu Aegis Network. 
Krzysztof Kuligowski w zespole Vizeum

Do grupy menedżerów Vizeum dołączył Krzysztof Kuligowski.
Plush wspiera reklamowo smartfony za złotówkę 

Plush ruszył ze wsparciem reklamowym oferty "Smartfon za złotówkę" dostępnej dla osób chcących zmienić operatora. Kampanię realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network). 
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci"

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
Simba Toys Polska z kampanią gier planszowych

Marka Simba Toys Polska wystartowała z nową kampanią reklamową. Za prowadzenie działań komunikacyjnych odpowiedzialne są firmy z grupy Dentsu Aegis Network - dom mediowy Carat Polska oraz agencja performance marketingu iProspect.
Imperial Cinepix wspiera premierę "Morderstwa w Orient Expressie"

24 listopada do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
Lumix Generation Freedom - Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

Panasonic ruszył z kampanią wspierającą bezlusterkowe aparaty fotograficzne Lumix G. Kampania prowadzona jest na polskim, rumuńskim, czeskim i węgierskim rynku. Działania koordynuje dom mediowy Vizeum Polska. 
Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska. 
Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

Natalia Skrzypek, pracująca do tej pory jako group account manager w należącym do Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Vizeum, awansowała na digital development managera. 
1
2
3
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.