Vizeum wspiera Orzechy Felix w kanałach VOD

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VOD zobaczą cztery firmy komunikujące zalety Orzechów Felix.
Vizeum Polska planuje media w kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior

Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). 
Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparc...
Vizeum Poland named "high speed" media house by Media&Marketng Poland Magazine

Vizeum  Poland was named "high speed" media house by Media&Markeitng Poland Magazine. 
Małgorzata Niska digital development directorem w domu mediowym Vizeum

Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
Infulencerzy testują Cyfrowy Polsat GO 

Ruszyła wspierana przez influencerów akcja marketingowa promująca serwis Cyfrowy Polsat GO z oferty największej polskiej platformy satelitarnej. Swoimi wrażeniami z korzystania z usługi podzielą się: Pani Ekscelencja, Robert Nawrowski oraz LukasTV. Za realizację projektu...
RejestracJA – Szymon Majewski i Kuba Jankowski zachęcają do rejestracji w Plusie

Plus rusza z kolejną aktywacją zachęcającą do rejestrowania kart pre-paid w sieci operatora. Za działania komunikacyjne odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.  
Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Pomiędzy nami góry"

Należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin dystrybuowanego przez Imperial Cinepix filmu "Pomiędzy nami góry". 
Vizeum wspiera Orzechy Felix w kanałach VOD

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VOD zobaczą cztery firmy komunikujące zalety Orzechów Felix.
Vizeum Polska planuje media w kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior

Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). 
Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparc...
Vizeum Poland named "high speed" media house by Media&Marketng Poland Magazine

Vizeum  Poland was named "high speed" media house by Media&Markeitng Poland Magazine. 
Małgorzata Niska digital development directorem w domu mediowym Vizeum

Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
Infulencerzy testują Cyfrowy Polsat GO 

Ruszyła wspierana przez influencerów akcja marketingowa promująca serwis Cyfrowy Polsat GO z oferty największej polskiej platformy satelitarnej. Swoimi wrażeniami z korzystania z usługi podzielą się: Pani Ekscelencja, Robert Nawrowski oraz LukasTV. Za realizację projektu...
RejestracJA – Szymon Majewski i Kuba Jankowski zachęcają do rejestracji w Plusie

Plus rusza z kolejną aktywacją zachęcającą do rejestrowania kart pre-paid w sieci operatora. Za działania komunikacyjne odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.  
1
2
3