PLUSHOJI – Vizeum Polska tworzy aplikację mobilną dla marki PLUSH

Plush wprowadza aplikację z własnymi emoji. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy m.in. Facebook Messengera, Snapchata, Instagrama, a także osoby przywiązane do tradycyjnej formy komunikacji poprzez smsy i emaile, otrzymają dostęp do naklejek, a niebawem również gifów, wyk...
Arteta rusza z kampanią promującą naturalne przekąski DayUp

Ruszyła kampania DayUp, naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach OOH. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreacj...
Ferrero wprowadza na rynek nowy wariant drażetek - Tic Tac® the Simpsons

W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac®. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kultowej kreskówki „The Simpsons”.
Plush i Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rozdają bonusy

Plush rozdaje bonus za rejestrację numeru, dzięki któremu klienci Plush na kartę mogą otrzymać 50 GB internetu i 500 zł na rozmowy i smsy.
Wystartowała kampania M.E.A.L.

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla pierwszej w Polsce spożywczej marki militarnej M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę. 
Teraz Nutella może mieć Twoje imię!

Rusza cross-mediowa promocja marki Nutella
Dom mediowy Vizeum wspiera mediowo proces rebrandingu kanału FOX

Do portfolio klientów domu mediowego Vizeum dołącza Burger King

Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush

Ruszyła aktywacja konsumencka sieci Plus zachęcająca do rejestracji kart pre-paid Plush. Brand hero marki wraz z wybranymi influencerami odwiedzi cztery polskie miasta. Wizytom towarzyszą aktywacje social media na kanałach Plush i wspierających akcję infuencerów. Za real...
PLUSHOJI – Vizeum Polska tworzy aplikację mobilną dla marki PLUSH

Plush wprowadza aplikację z własnymi emoji. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy m.in. Facebook Messengera, Snapchata, Instagrama, a także osoby przywiązane do tradycyjnej formy komunikacji poprzez smsy i emaile, otrzymają dostęp do naklejek, a niebawem również gifów, wyk...
Arteta rusza z kampanią promującą naturalne przekąski DayUp

Ruszyła kampania DayUp, naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach OOH. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreacj...
Ferrero wprowadza na rynek nowy wariant drażetek - Tic Tac® the Simpsons

W sklepach pojawiła się limitowana wersja drażetek Tic Tac®. Tym razem producenta zainspirowały postaci z kultowej kreskówki „The Simpsons”.
Plush i Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rozdają bonusy

Plush rozdaje bonus za rejestrację numeru, dzięki któremu klienci Plush na kartę mogą otrzymać 50 GB internetu i 500 zł na rozmowy i smsy.
Wystartowała kampania M.E.A.L.

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla pierwszej w Polsce spożywczej marki militarnej M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę. 
Teraz Nutella może mieć Twoje imię!

Rusza cross-mediowa promocja marki Nutella
Dom mediowy Vizeum wspiera mediowo proces rebrandingu kanału FOX

Do portfolio klientów domu mediowego Vizeum dołącza Burger King

1
2
3